نوشته شده توسط : دانتل

آخرین رتبه پذیرفته شدگان داروسازی پردیس ۱۴۰۰ چند است؟ شما داوطلبان عزیز می‌توانید از آخرین رتبه های قبولی رشته داروسازی در سال های گذشته مطلع شوید. این کار یک دید از محدوده قبولی هر دانشگاه پردیس خودگردان به شما می‌دهد و از این طریق می فهمید که با توجه به رتبه تان در هر انتخاب چه میزان شانس قبولی خواهید داشت. در ادامه این مطلب آخرین تراز و رتبه پذیرفته شدگان داروسازی پردیس ۱۴۰۰ را ارائه کرده ایم.

منبع: رتبه پذیرفته شدگان داروسازی پردیس 

رتبه پذیرفته شدگان داروسازی پردیس ۱۴۰۰

دسته ای از داوطلبان که رشته داروسازی را در دانشگاه های پردیس خودگردان انتخاب می‌کنند، بایستی به این نکته توجه داشته باشند که قبولی در دانشگاه های پردیس خودگردان، در وهله اول نیازمند کسب رتبه مناسب می‌باشد.

پس از آن هر داوطلب باید با توجه به رتبه ای که بدست آورده است به بهترین شکل ممکن، فرم انتخاب رشته خود را با کد رشته محل های رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان مدنظرش تکمیل نماید.

از آنجایی که داوطلبان برای قبولی در رشته داروسازی براساس رتبه ای که در سهمیه بدست آورده اند، سنجیده می‌شوند، در ادامه این مطلب آخرین رتبه پذیرفته شدگان داروسازی پردیس ۱۴۰۰ را به تفکیک  سهمیه ها آورده ایم.

منطقه یک

آخرین رتبه پذیرفته شدگان داروسازی پردیس 1400 در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 2158
دانشگاه علوم پزشکی همدان 2326
دانشگاه علوم پزشکی گیلان – رشت 2260
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور – اهواز 2281

 

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

 

منطقه دو | رتبه پذیرفته شدگان داروسازی پردیس 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان داروسازی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 2377
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 3197
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 3619
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 3060

 

منطقه سه

آخرین رتبه پذیرفته شدگان داروسازی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 1990
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه 2063
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 1994
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور – اهواز 2398
دانشگاه علوم پزشکی همدان 2374
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

???? رتبه قبولی کنکور ????

 

 

مشاوره انتخاب رشته داروسازی پردیس

همانطورکه پیش‌تر نیز اشاره کردیم، متقاضیان تحصیل در دانشگاه های پردیس خودگردان پس از اینکه انتخاب های خود را از دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری استخراج کردند، باید بر اساس اینکه چه میزان شانس قبولی دارند، انتخاب هایشان را در سه دسته خوش بینانه، نرمال و بدبینانه الویت بندی کنند.

رشته داروسازی از رشته های پرمتقاضی کنکور تجربی است که در مقابل تقاضا، ظرفیت محدودی دارد. بنابراین هر داوطلب با توجه به رتبه ای که بدست آورده، بایستی در انتخاب رشته، نهایت دقت را داشته و کمترین خطا را انجام دهد تا در نهایت بتواند موفق به کسب قبولی شود.

در این مسیر اطلاع از آخرین رتبه پذیرفته شدگان داروسازی پردیس ۱۴۰۰ کمک بزرگی خواهد کرد اما رتبه های قبولی این رشته ممکن است در سال های مختلف به دلایل متعددی همچون تغییر ظرفیت ها و انتخاب داوطلبان کمی متفاوت باشد.

برای جبران این مشکل داوطلبان می‌توانند از یک مشاور که بتواند این مسائل را آنالیز کند، کمک بگیرند. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو می‌توانند به شما کمک کنند تا یک انتخاب رشته اصولی داشته باشید و الویت های خود را به نحوی درست انتخاب نمایید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین تراز و رتبه پذیرفته شدگان داروسازی پردیس 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا اطلاع از آخرین رتبه پذیرفته شدگان داروسازی پردیس ۱۴۰۰ می‌تواند به داوطلبان کنکور تجربی ۱۴۰1 کمک کند؟

    بله، تمامی متقاضیان رشته داروسازی کنکور تجربی می‌توانند از آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان جهت تخمین شانس قبولی و چینش الویت ها استفاده کنند.

  2. متقاضیان رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان، از چه طریقی می‌توانند به آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان دسترسی داشته باشند؟

    متقاضیان می‌توانند از طریق این مقاله از سایت دانتل کو، از آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۰ اطلاع یابند.

  3. آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگاندر دانشگاه های پردیس خودگردان به چه صورت است؟

    هر دانشگاه با توجه به رتبه و جایگاه علمی که دارد، رتبه های قبولی متفاوتی نیز دارد که در متن مقاله به آن اشاره کردیم.

    منبع: رتبه پذیرفته شدگان داروسازی پردیس



:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان داروسازی پردیس ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس ۱۴۰۰ چند است؟ داوطلبان می‌توانند برای تخمین شانس قبولی‌شان در رشته دندانپزشکی دانشگاه های پردیس، از آخرین رتبه های قبولی رشته دندانپزشکی در سال های گذشته استفاده کنند. قبولی سال های گدشته تا حدودی می‌تواند به داوطلبان در انتخاب الویت هایشان کمک کند. در ادامه تعدادی از آخرین تراز و رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس ۱۴۰۰ را ارائه کرده ایم. 

منبع: رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس 

 

رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس ۱۴۰۰

دانشگاه های پردیس خودگردان شعبه هایی از دانشگاه های سراسری هستند، که به صورت شهریه پرداز اداره می‌شوند. داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دندانپزشکی را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، در وهله اول بایستی شهریه های دانشگاه های مختلف را بررسی کنند و سپس نسبت به انتخاب کد رشته محل ها اقدام کنند.

داوطلبان برای قبولی در رشته دندانپزشکی دانشگاه های پردیس خودگردان، بر اساس رتبه اکتسابی در سهمیه سنجیده خواهند شد، بنابراین در ادامه این مطلب آخرین رتبه‌های قبولی رشته دندانپزشکی پردیس 99 را به تفکیک سهمیه های موثر ارائه کرده ایم.

 

 

منطقه یک

آخرین رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 1615
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 1838
دانشگاه علوم پزشکی کرمان 2133
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 2257
دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان 2010
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 2167
 

 

 

منطقه دو | رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 2300
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 2550
دانشگاه علوم پزشکی همدان 2612
دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان 2785
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 3029
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 2983
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 2992

 

منطقه سه

آخرین رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 1337
دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان 1448
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 1622
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 1919
دانشگاه علوم پزشکی یزد 2358
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 2457
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور

داوطلبانی که پس از شرکت در کنکور سراسری و زیرگروه آزمایشی تجربی، نتایج اولیه خود را در قالب کارنامه حاوی درصد دروس، رتبه و تراز علمی دریافت می‌کنند بایستی در فرصت محدودی که سازمان سنجش آموزش کشور تعیین می‌کند، فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند. 

پیش از تکمیل فرم انتخاب رشته داوطلبان بایستی اقداماتی را انجام دهند که از مهم ترین آن ها می‌توان به آنالیز کارنامه دریافتی اشاره کرد. پس از آن اگر داوطلبی قصد دارد بخشی از انتخاب های فرم انتخاب رشته خود را به رشته دندانپزشکی در دانشگاه های پردیس خودگردان اختصاص دهد، بایستی بداند با توجه به رتبه ای که بدست آورده، کد رشته محل های رشته دندانپزشکی جزو کدام یک از الویت های فرم انتخاب رشته او شامل الویت های خوش بینانه، نرمال و یا بدبینانه است.

فرآیند انتخاب رشته، مهم ترین و حساس ترین مرحله کنکور سراسری می‌باشد و تنها آگاهی از رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس 1400 به قبولی فرد کمک نمی کند.  تمامی داوطلبان خصوصا کسانی که قصد انتخاب رشته دندانپزشکی دارند، حتما باید از یک مشاور و فردی آگاه برای یک انتخاب رشته اصولی و اگاهانه کمک بگیرند تا تمامی جوانب یک انتخاب را برای متقاضی رشته دندانپزشکی شرح دهد و در نهایت موفق به کسب قبولی شوند.

یک دانش آموز کنکوری شاید آن طور که باید از پس انتخاب رشته برنیاد چراکه این مرحله بسیار حساس و مهم می باشد و اکثر دانش آموزان اطلاعات کافی برای انتخاب رشته صحیح را ندارند. بهتر است داوطلبان برای انجام آن از یک مشاور تحصیلی کمک بگیرند. شما می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا رشته دندانپزشکی در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌شود؟

    بله، رشته دندانپزشکی در اکثر دانشگاه های پردیس خودگردان دارای ظرفیت می‌باشد.

  2. داوطلبانی که قصد انتخاب رشته ‌دندانپزشکی را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، بایستی برای این انتخاب چه اقداماتی انجام دهند؟

    فرآیند انتخاب رشته از حساس ترین مراحل کنکور سراسری است که داوطلبان می توانند به عنوان یک قدم برای انتخاب رشته دندانپزشکی در دانشگاه های پردیس خودگردان، از آخرین رتبه های قبولی استفاده کنند.

  3. آخرین رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس ۱۴۰۰، به چه صورت است؟

    آخرین رتبه قبولی رشته دندانپزشکی پردیس کنکور 1400 با توجه به کیفیت دانشگاه های مختلف و همینطور سهمیه های موثر در قبولی این رشته، متفاوت می‌باشد.

    منبع: رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس



:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس ۱۴۰۰ چند است؟ علاقه مندان به رشته شنوایی شناسی پس از کسب رتبه و تراز لازم، می‌توانند از آخرین رتبه های قبولی این رشته در کنکور سال گذشته استفاده کنند تا بدانند آیا در هیچ کدام از کد رشته محل های ارائه شده، شانس قبولی دارند یا خیر. در همین جهت در ادامه این مطلب آخرین ررتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس ۱۴۰۰ را ارائه کرده ایم.

 منبع: رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس

رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس ۱۴۰۰

رشته شنوایی شناسی در دوره پردیس خودگردان برخی دانشگاه های سراسری ارائه می شود. دانشگاه های پردیس شهریه پرداز هستند و دانشجویان برای هر ترم باید شهریه نسبتا بالایی پرداخت کنند. قبولی در رشته شنوایی شناسی در دانشگاه های پردیس نیز نیازمند کسب رتبه مناسب است اما در مجموع قبولی راحت تری نسبت به دوره روزانه همان دانشگاه خواهد داشت.

دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان، علوم پزشکی ایران، علوم پزشکی بابل، علوم پزشکی تبریز، علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی جندی شاپور، علوم پزشکی شهید بهشتی، علوم پزشکی همدان از جمله دانشگاه های سراسری هستند در که دوره پردیس خودگردان در رشته شنوایی شناسی دانشجو می‌پذیرند. آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس ۱۴۰۰ به شرح زیر می باشد.

 

 

منطقه یک

آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 3225
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی- تهران 3628
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 4491

 

 

 

منطقه دو | رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس 1400 در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی –  تهران 4800
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 6520

 

منطقه سه

آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 2788
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 3310
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور

آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس ۱۴۰۰ در واقع یک معیار نسبی برای تخمین شانس قبولی در انجام فرآیند انتخاب رشته است. چراکه هرسال عوامل مختلفی همچون تغییر تعداد شرکت کنندگان در کنکور سراسری تجربی، تراز داوطلبان در طول سال های مختلف، تاثیر معدل هر داوطلب و سهمیه ها می‌توانند آخرین رتبه قبولی رشته شنوایی سنجی را در هر دانشگاهی تغییر دهد. 

بنابراین اطلاع از آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس 1400 می تواند بسیار کمک کننده باشد اما به تنهایی کافی نیست و داوطلب باید در این مسیر با یک مشاور با تجربه در زمینه انتخاب رشته نیز مشورت کند تا تمامی این موارد را در یک کد رشته محل انتخابی متقاضی بررسی و آنالیز کند.

مشاوران مرکزمشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو با چندین سال تجربه انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی می‌توانند به شما داوطلبان کمک کنند تا دید بهتر و کامل تری نسبت به انتخاب رشته بدست آورید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا رشته شنوایی شناسی در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌شود؟

    بله، برخی از دانشگاه های سراسری در واحد پردیس خودگردان نیز در رشته شنوایی شناسی پذیرش دانشجو دارند. در طول مقاله به رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس 1400 اشاره شده است.

  2. کدام دسته از داوطلبان می‌توانند در انتخاب رشته، کد رشته محل های مربوط به رشته شنوایی شناسی را در دوره پردیس خودگردان انتخاب کنند؟

    داوطلبانی که طبق کارنامه اولیه دریافتی از سایت سازمان سنجش، مجاز به انتخاب رشته در دوره پردیس خودگردان باشند.

  3. آیا قبولی در رشته شنوایی شناسی در دوره پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری نسبت به دوره روزانه همان دانشگاه راحت تر است؟

    بله، به دلیل اینکه دانشگاه های پردیس خودگردان به صورت شهریه پرداز اداره می‌شوند، برخی از انتخاب کد رشته محل های مربوط به آن صرف نظر می‌کنند

    منبع: رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس



:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس ۱۴۰۰ چند می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه تجربی را انتخاب کرده اند، می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. داوطلبان برای قبولی در دانشگاه پردیس همچون دانشگاه روزانه باید رتبه و تراز مناسبی را به دست آورند. لازم به ذکر است که دانشگاه پردیس خودگردان شهریه پرداز است و هزینه تحصیل بالایی هم دارد. پس اگر قصد ادامه تحصیل در این دانشگاه را دارید باید این نکته بسیار مهم را مد نظر قرار دهید. با توجه به اهمیت انتخاب رشته، در ادامه به بررسی آخرین رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس 1400 می‌پردازیم.

 منبع: رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس

آخرین رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس ۱۴۰۰

در کنکور تجربی تعدادی از دانشگاه های روزانه همچون دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، دانشگاه علوم پزشکی تهران و … رشته علوم‌آزمایشگاهی را به صورت ظرفیت خودگردان نیز ارائه داده بودند و داوطلبان با کسب رتبه قابل قبول توانستند به تحصیل در این رشته و دانشگاه بپردازند.

دانشگاه های پردیس خودگردان در واقع همان شعبه های شهریه پرداز دانشگاه های روزانه هستند و از نظر کیفیت آموزشی، اساتید و شیوه پذیرش دانشجو هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند ولی دانشجویان باید شهریه پرداخت نمایند. معمولا رتبه قبولی پردیس خودگردان به نسبت پایین تر از رتبه های پذیرفته شده در دوره روزانه همان دانشگاه است. آخرین رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس ۱۴۰۰ به شرح زیر می باشد. 

 

منطقه یک

آخرین رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 3038
دانشگاه علوم پزشکی تهران 3612
دانشگاه علوم پزشکی تهران 3820
دانشگاه علوم پزشکی کرمان 5458
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 4050

 

 

 

منطقه دو | رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 5502
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 5546
دانشگاه علوم پزشکی تهران 7443
دانشگاه علوم پزشکی تهران 7739
دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان 8638
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 9949

 

منطقه سه

آخرین رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس 1400 در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 4935
دانشگاه علوم پزشکی تهران 5500
دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان 8603
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور

در این مطلب رتبه قبولی رشته علوم‌آزمایشگاهی را در دانشگاه پردیس خودگردان مشاهده کردید. اما مطمئنا شما به جز رشته علوم‌آزمایشگاهی قصد دارید رشته های دیگری همچون پرستاری، اتاق عمل، هوشبری و …. را نیز در فرم انتخاب رشته خود قرار دهید.

برای قبولی  بایستی از رتبه قبولی این رشته ها نیز در دانشگاه های مختلف اطلاع یابید و سپس با در نظر گرفتن علایق و اولویت هایی که دارید، فرم انتخاب رشته را به شکلی هوشمندانه تکمیل کنید. 

انتخاب رشته قاعده و اصولی دارد که باید رعایت شوند تا شانس قبولی بیشتر شود

اگر نیازمند مشاوره در زمینه تخمین رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس ۱۴۰۰ و همچنین نیازمند مشاوره تخصصی در زمینه انتخاب رشته کنکور تجربی هستید، می‌توانید با مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو تماس بگیرید و به صورت تلفنی از خدمات مشاوره کنکور و انتخاب رشته استفاده کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس ۱۴۰۰ چند است؟

    رتبه قبولی دانشگاه پردیس خودگردان در سهمیه های مختلف متفاوت است که در این مطلب بررسی شد.

  2. کدام یک از دانشگاه های پردیس خودگردان رشته علوم‌ آزمایشگاهی را ارائه می‌دهند؟

    تعدادی از دانشگاه های پردیس خودگردان همچون دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایلام، زنجان و …. در رشته علوم آزمایشگاهی ظرفیت پذیرش دارند.

  3. آیا آخرین رتبه قبولی رشته علوم ازمایشگاهی در سال های مختلف تغییر می‌کند؟

    با توجه به متغیر بودن ظرفیت رشته علوم‌ آزمایشگاهی دانشگاه پردیس خودگردان در سال های مختلف، رتبه قبولی ها نیز تا حدودی متغیر است.

    منبع: رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس



:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰ چند است؟ برای تحصیل در رشته گفتار درمانی لازم است در کنکور گروه علوم تجربی شرکت داشت. به طور معمول دانشگاه پردیس بعد از دانشگاه روزانه یکی از اولویت‌های انتخاب رشته داوطلبان علاقه‌مند به رشته گفتار درمانی است. به عبارت بهتر درحال حاضر تحصیل در رشته گفتار درمانی تنها در دانشگاه‌های روزانه و پردیس خودگردان امکان‌پذیر است. یکی از مهم ترین این راهکارها بررسی رتبه‌های قبولی گفتار درمانی کنکور سال‌های پیشین است. در این مقاله به معرفی آخرین رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰ پرداخته شده است.

منبع: رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰ 

رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی دانشگاه پردیس خودگردان در کنکور ۱۴۰۰ با توجه به سهمیه سه منطقه شامل سه گروه است. متقاضیان متناسب با محل سکونت و محل تحصیل دوران دبیرستان خود می‌توانند این رتبه‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

سهمیه منطقه 1 و 2 و 3 به ترتیب مربوط به کلان‌شهرها، مراکز استان‌ها و شهرستان‌های کوچک است. در ادامه آخرین رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس 1400 به طور جداگانه برای سه منطقه ارائه شده است.

منطقه یک | رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس کنکور 99

آخرین رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 5030
دانشگاه علوم پزشکی تهران  3922
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 6359
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور-اهواز 6378
دانشگاه علوم پزشکی تبريز 6325
 دانشگاه علوم پزشکی شيراز 6216

 

 

 

منطقه دو | رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس کنکور 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران  4218
دانشگاه علوم پزشکی همدان  12130
دانشگاه علوم پزشکي تبريز 9317
دانشگاه علوم پزشکي اصفهان 9518
دانشگاه علوم بهزيستي وتوانبخشي تهران  7284
دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور-اهواز 11504

منطقه سه

آخرین رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
 دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 6358
دانشگاه علوم پزشکی همدان  6688
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 8310
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

 

مشاوره انتخاب رشته گفتار درمانی پردیس

با وجود شهریه پرداز بودن دانشگاه پردیس و همچنین میزان شهریه بالای آن، افراد زیادی مایل به تحصیل در این دانشگاه هستند. به نظر می‌رسد کیفت رشته‌هایی که این دانشگاه ارائه می‌دهد، موجب شده است تا داوطلبان امیدوار به جایگاه شغلی مناسب در آینده بدون اینکه تردیدی داشته باشند وارد این دانشگاه شوند. رشته گفتار درمانی یکی از همین رشته‌های مهم و پر طرفدار است که سالانه توسط دانشگاه پردیس ارائه می‌شود.

هر فردی تنها با کمی پشتکار می‌تواند وارد دانشگاه پردیس شده و در رشته مورد علاقه خود تحصیل کند. در این مسیر بررسی آخرین رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس 1400 کمک قابل توجهی به داوطلبان می‌کند. این رتبه‌ها در تنظیم برنامه‌ریزی برای مطالعه و انتخاب رشته موثر هستند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل کو با شماره های زیر تماس بگیرید.

با توجه به ابهاماتی که به طور مداوم در طول رسیدن به هدف تحصیلی وجود دارد، حضور مشاوران تحصیلی تا میزان قابل توجهی تاثیرگذار است. در زمینه مزایای استفاده از آخرین رتبه‌های گفتار درمانی نیز می‌توان از مشاوران کار بلد و با تجربه راهنمایی گرفت. مشاوره داوطلب را به مسیر و هدف خود نزدیک‌تر کرده و موجب می‌شود تا نتیجه رضایت بخشی به دست آید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس 1400 چند است؟

    هر فردی که مایل است در رشته گفتار درمانی پردیس پذیرفته شود، باید آخرین رتبه‌های این رشته را در سال‌های گذشته مورد بررسی قرار دهد. در متن مقاله آخرین رتبه‌های قبولی گفتار درمانی با توجه به سهمیه مناطق ارائه شد.

  2. اطلاع از آخرین رتبه پذیرفته‌شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰ چه تاثیری در موفقیت داوطلب خواهند داشت؟

    با اطلاع از رتبه‌های گفتار درمانی می‌توان میزان شانس پذیرش هر داوطلب را مورد سنجش قرار داد. افرادی که با توجه به این رشته‌ها در کنکور سراسری حاضر شوند، قادر خواهند بود تا رتبه مورد نیاز برای گفتار درمانی را کسب کنند.

  3. سهمیه مناطق چه تاثیری در رتبه نهایی داوطلب دارند؟

    داوطلبان کنکور سراسری با توجه به محل تحصیل دوران دبیرستان خود به سه دسته تقسیم می‌شوند. معیار سنجش هر داوطلب بر اساس رتبه بر اساس سهمیه منطقه شکل می‌گیرد.

    منبع: رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰



:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند است؟ دوره پردیس خودگردان را در واقع می‌توان گفت دوره شهریه پرداز دانشگاه های دولتی می‌باشد که هرسال رشته های بسیاری در این دوره ارائه می‌گردد. رشته بهداشت عمومی نیز در این دانشگاه ها دارای ظرفیت است. راه دستیابی به رشته بهداشت عمومی در دانشگاه های پردیس خودگردان شرکت در کنکور سراسری تجربی و کسب رتبه لازم و مورد قبول هر دانشگاه پردیس می‌باشد. بنا به تقاضا و سوال متقاضیان رشته بهداشت عمومی، در این مقاله به آخرین تراز و رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس کنکور ۱۴۰۱ پرداخته ایم.

 منبع؛ رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان

آخرین رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

برای رعایت عدالت و برابری بین شرکت کنندگان در کنکور سراسری تجربی، سازمان سنجش سهمیه بندی را تدبیر کرده است. افراد واجد شرایط که دارای سهمیه ایثارگران 25 درصد و 5 درصد می‌باشند، به ترتیب 25 و 5 درصد از ظرفیت رشته بهداشت عمومی در هر دانشگاه را به خود اختصاص داده اند.

از دیگر سهمیه ها، سهمیه مناطق است که با توجه به محل زندگی و محل دریافت مدرک دیپلم داوطلب به سه سهمیه منطقه یک، منطقه دو و منطقه سه تقسیم می‌شود.  رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان 1401 به شرح زیر می باشد.

 

 

منطقه یک | رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس

آخرین رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 17745
دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری 18450
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 22967
دانشگاه علوم پزشکي تهران  10378

 

 

 

منطقه دو | رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان 1401

آخرین رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 20139
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 27292
دانشگاه علوم پزشکي تهران  17658

 

منطقه سه 

آخرین رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان 1401 در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 7420
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 11268
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 11296
دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری 13810
دانشگاه علوم پزشکي تهران  8659
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

 

مشاوره انتخاب رشته بهداشت عمومی پردیس

دانشگاه های پردیس خودگردان، شعبه هایی از دانشگاه های سراسری هستند که هرسال در رشته بهداشت عمومی دانشجو می‌پذیرند. اما روند پذیرش در دانشگاه های پردیس کمی متفاوت است.

بنابراین داوطلبان در وهله اول باید سعی کنند تمامی جوانب یک کد رشته محل در دانشگاه پردیس شامل آخرین رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ میزان شهریه و … را بسنجند و هرگز کد رشته محلی را بدون آگاهی در فرم انتخاب رشته خود الویت بندی نکنند.

با توجه به اینکه زمان انتخاب رشته، از سوی سازمان سنجش آموزش کشور بازه کوتاهی درنظر گرفته می‌شود، شما می‌توانید برای کسب آگاهی لازم با دریافت مشاوره یک گام به جلو حرکت کنید. بهترین گزینه برای شما داوطلبان گرامی کنکور تجربی و متقاضیان رشته بهداشت عمومی ارتباط با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل می‌باشد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 9105066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا دانشجویان رشته بهداشت عمومی در دانشگاه های پردیس خودگردان، پس از قبولی در این دوره از دانشگاه های دولتی، ملزم به پرداخت شهریه هستند؟

    بله، دانشگاه های پردیس خودگردان به صورت شهریه پرداز اداره می‌شوند و دانشجویان پس از قبولی در این دانشگاه باید به ازای هر ترم شهریه ای در حدود 6 میلیون پرداخت نمایند.

  2. حدود رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند است؟

    حدود رتبه‌های پذیرفته شدگان بهداشت عمومی در دانشگاه های پردیس خودگردان با توجه به سهمیه داوطلب، دانشگاه محل پذیرش و … متفاوت می باشد که در متن مقاله به آن ها اشاده کردیم.

  3. آیا برای انتخاب رشته بهداشت عمومی در کنکور سراسری 1402 در دانشگاه های پردیس خودگردان می توان از آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان بهداشت عمومی پردیس خودگردان 1401  استفاده کرد؟

    بله، تمامی داوطلبان می‌توانند از آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته بهداشت عمومی کنکور ۱۴۰۱ در دانشگاه های پردیس خودگردان، جهت تخمین شانس قبولی‌شان در کنکور سراسری ۱۴۰۲ استفاده کنند.

    منبع؛ رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند است؟ رشته مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار علاوه بر دانشگاه های روزانه و آزاد در دانشگاه پردیس خودگردان نیز ارائه می‌‌شود که به صورت با کنکور است. شما برای قبولی در رشته مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه پردیس خودگردان باید ضمن شرکت در کنکور تجربی، رتبه مناسبی را نیز در سهمیه خود به دست آورید. رتبه‌های قبولی هر یک از دانشگاه های پردیس خودگردان با یکدیگر متفاوت است. در این مطلب به بررسی آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه‌ای پردیس کنکور ۱۴۰۱ پرداخته ایم.

 منبع: رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان

آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت عمومی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

دانشگاه پردیس خودگردان شعبه شهریه پرداز دانشگاه روزانه است و در واقع این دانشگاه با دریافت شهریه از دانشجویان هزینه های خود را تامین می‌کند. رتبه قبولی رشته بهداشت حرفه‌ای یک دانشگاه پردیس خودگردان تفاوت زیادی با شعبه روزانه همان دانشگاه ندارد.

مثلا رتبه قبولی دانشگاه شهید بهشتی روزانه با رتبه قبولی دانشگاه شهید بهشتی پردیس خودگردان فرق چندانی ندارد اما در مجموع، پذیرش در دانشگاه پردیس خودگردان آسان تر است. 

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، البرز، کرج، زاهدان، ایران و …. رشته مهندسی بهداشت حرفه ای را در ظرفیت خودگردان ارائه می‌دهند. آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان 1401 این دانشگاه ها به صورت زیر است.

 

منطقه یک

آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 18156
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 19445
دانشگاه علوم پزشکی ایران 12172
دانشگاه علوم پزشكی اصفهان  14839
دانشگاه علوم پزشكی زاهدان 17547

 

 

 

منطقه دو | رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان 1401

آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشكی  گيلان -رشت 23314
دانشگاه علوم پزشكی زاهدان 25356

 

منطقه سه

آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 16493
دانشگاه علوم پزشکی ساوه 20966
دانشگاه علوم پزشکی  گيلان -رشت 19549
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

 

مشاوره قبولی در دانشگاه پردیس خودگردان

همانطورکه قبل‌تر نیز اشاره شد، دانشگاه پردیس خودگردان با وجود آنکه شعبه دوم دانشگاه روزانه است اما از دانشگاه های شهریه پرداز بوده و شما به ازای هر ترم تحصیل در این دانشگاه باید شهریه مصوب رشته تحصیلی خود را پرداخت نمایید که هر سال نیز شامل دو ترم است.

انتخاب رشته مرحله بسیار حساسی در کنکور است که در صورت اقدام اشتباه، تلاش های داوطلب به طور کامل از بین خواهد رفت. دیده شده است که دوطلب با کسب رتیه های بسیار عالی به دلیل انتخاب رشته اشتباه موفق به قبولی در دانشگاه و یا رشته مورد علاقه خود نشده است.

شما عزیزان می‌توانید سوالات خود را درباره انتخاب رشته کنکور تجربی، رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان 1401 شهریه دانشگاه پردیس خودگردان و …. از مشاوران مرکز  مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو به صورت تلفنی بپرسید و یا حتی فرایند انتخاب رشته را به عهده آنان بگذارید تا با دانش چندین ساله خود در این زمینه بهترین انتخاب ها را برای شما انجام دهند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا در کنکور تجربی 1402 رشته مهندسی بهداشت حرفه‌ای در دانشگاه پردیس خودگردان ارائه خواهد شد؟

    پیش بینی می‌شود در کنکور تجربی 1402 همچون سال های قبل دانشگاه پردیس خودگردان رشته بهداشت حرفه‌ای را ارائه دهد.

  2. کدام یک از دانشگاه های پردیس خودگردان رشته بهداشت حرفه ای را ارائه می‌دهند؟

    دانشگاه پردیس خودگردان شهید بهشتی، ایران، اصفهان، کاشان، زنجان و … این رشته را ارائه می‌کنند.

  3. آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چقدر است؟

    در سال های مختلف ظرفیت رشته مهندسی بهداشت محیط در دانشگاه پردیس خودگردان متفاوت است. در این مقاله به بررسی کامل آخرین رتبه قبولی این رشته پرداخته شده است.

    منبع: رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند است؟ ورود به دانشگاه پردیس خودگردان به دو روش با کنکور و بدون کنکور امکان پذیر است اما پذیرش در رشته های پرمتقاضی تر همچون رشته تکنسین پروتز های دندانی فقط به صورت با کنکور انجام می‌گیرد. شما برای قبولی در این رشته باید ضمن شرکت در کنکور تجربی، رتبه مناسبی را نیز به دست آورید. در ادامه این مطلب به بررسی آخرین تراز و رتبه قبولی تکنسین‌پروتز دندانی پردیس کنکور ۱۴۰۱ می‌پردازیم.

 منبع: رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان

آخرین رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

رشته تکنسین پروتز های دندانی در دو دانشگاه روزانه و پردیس خودگردان ارائه می‌شود که دانشگاه پردیس خودگردان نسبتا پذیرش آسان تری دارد.

نکته قابل توجه این است که در کنکور تجربی چند سال اخیر فقط یک واحد دانشگاهی پردیس خودگردان رشته تکنسین پروتز های دندانی ارائه می دهد که دانشگاه شهید بهشتی است. بنابراین با توجه به ظرفیت پذیرش محدودی که این رشته دارد، شما برای قبولی باید رتبه بسیار مناسبی را کسب کنید.

در دانشگاه پردیس خودگردان نیز داوطلبان با رتبه در سهمیه ای که کسب کرده اند، پذیرش می‌شوند. یعنی برای این دانشگاه رتبه در سهمیه مهم است و رتبه کشوری و تراز کنکور در درجه دوم بررسی می‌شوند. آخرین رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان 1401 به شرح زیر می باشد.

 

منطقه یک

آخرین رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 3189

 

 

 

منطقه دو | رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس 1401

آخرین رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 5918

 

منطقه سه

آخرین رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 4919
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور

این مطلب در رابطه با رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان 1401 ارائه شد و همانطورکه مشاهده کردید، برای قبولی در این رشته و دانشگاه باید رتبه مناسبی داشته باشید.

در واقع رتبه قبولی دانشگاه پردیس خودگردان تفاوت چندانی با دانشگاه روزانه ندارد مصوصا دانشگاه های برتری همچون دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی که بهترین رتبه ها را در هر رشته ای پذیرش می‌کنند. 

بنابراین شما برای قبولی در دانشگاه پردیس خودگردان باید ضمن اینکه رتبه مناسبی را به دست آورید، انتخاب رشته خود را نیز صحیح انجام دهید. تاثیری که انتخاب رشته در افزایش شانس قبولی شما دارد، بیشتر از 50 درصد است پس نباید با اطلاعات غلط و ناقص وارد این مرحله حساس شوید. 

در همین خصوص توصیه می‌شود که با مشاوری مجرب مشورت کنید و پس از کسب اطلاعات کافی اقدامات لازم را انجام دهید. پیشنهاد ما به شما برای سهولت دسترسی به مشاوران، بهره مندی از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز دانتل کو است.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. کدام دانشگاه پردیس خودگردان رشته تکنسین پروتزهای دندانی را ارائه می‌دهد؟

    دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی علاوه بر دوره روزانه به صورت ظرفیت خودگردان نیز رشته تکنسین پروتزهای دندانی را ارائه می‌دهد.

  2. ظرفیت پذیرش و رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان 1401 چقدر است؟

    ظرفیت رشته تکنسین پروتزهای دندانی در دانشگاه پردیس بین الملل کمتر از 100 نفر است. به آخرین رتبه های قبولی این رشته در طول متن اشاره شده است.

  3. آیا دانشگاه پردیس خودگردان رشته تکنسین پروتزهای دندانی را بدون کنکور ارائه می‌دهد؟

    خیر تنها راه تحصیل در رشته تکنسین پروتزهای دندانی دانشگاه پردیس خودگردان، شرکت در کنکور تجربی و کسب رتبه لازم است.

    منبع: رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی پردیس ۱۴۰۰ چند است؟ شرکت کنندگان در کنکور سراسری تجربی که قصد انتخاب رشته بینایی سنجی را دارند می‌توانند پس از بررسی مندرجات کارنامه خود شامل رتبه و تراز در جهت انجام انتخاب رشته اقدام کنند. برای این منظور داوطلبان می‌توانند از آخرین رتبه‌ی پذیرفته شدگان بینایی سنجی در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور سال های گذشته بهره ببرند تا بدانند با رتبه‌ای که بدست آورده اند، در چه کد رشته محلی شانس قبولی خواهند داشت. به همین علت در ادامه این مطلب آخرین تراز و رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی پردیس ۱۴۰۰ را ارائه کرده ایم.

 منبع: رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی پردیس

رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی پردیس ۱۴۰۰

رشته بینایی سنجی از رشته های مقطع کارشناسی زیرگروه یک کنکور سراسری تجربی است که هرسال در دو دوره روزانه و پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری ارائه می‌گردد و در واقع دارای ظرفیت بسیار محدودی است. از جمله دانشگاه های سراسری که در رشته بینایی سنجی دانشجو می‌پذیرند، به شرح موارد زیر می‌باشند.

????دانشگاه علوم پزشکی ایران

????دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

????دانشگاه علوم پزشکی مشهد

????دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

داوطلبان کنکور تجربی که قصد انتخاب رشته بینایی سنجی را دارند می‌توانند برای تخمین شانس قبولی شان از آخرین رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی پردیس 1400 استفاده کنند،

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 6375
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 7260

 

سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 8966

 

منطقه یک | رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی پردیس ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 2190
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 3248

 

 

 

منطقه دو

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 3868
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 4138
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 8054
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 4156

 

منطقه سه | رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی پردیس 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 6239
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 7054
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور

اگر در متن مقاله و به دانشگاه های ارائه دهنده و جداول آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان بینایی سنجی دانشگاه های پردیس خودگردان توجه کنید، متوجه خواهید شد که این رشته ظرفیت محدودی در مقابل تعداد تقاضای زیادی از داوطلبان کنکور تجربی دارد. 

بنابراین متقاضیان رشته بینایی سنجی پس از کسب رتبه‌ی لازم، حال باید برنامه ریزی دقیق برای انتخاب رشته داشته باشند که اولین راه استفاده از آخرین رتبه‌ پذیرفته شدگان بینایی سنجی پردیس ۱۴۰۰  می‌باشد.

اما توجه کنید که حتما به جز رشته بینایی سنجی رشته دیگری را نیز در فرم انتخاب رشته تان قرار خواهید داد و باید با آگاهی انتخاب های‌تان الویت بندی شود. از طرف دیگر نیز آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان بینایی سنجی در دانشگاه های پردیس خودگردان ممکن است به دلیل تغییر تعداد شرکت کنندگان در کنکور سراسری 1401 و یا حتی تغییر ظرفیت ها کمی تغییر کند. بنابراین برای انتخاب رشته باید قدرت تحلیل این مسائل وجود داشته باشد. 

یک دانش آموز کنکوری شاید آن طور که باید از پس انتخاب رشته برنیاد چراکه این مرحله بسیار حساس و مهم می باشد و اکثر دانش آموزان اطلاعات کافی برای انتخاب رشته صحیح را ندارند. بهتر است داوطلبان برای انجام آن از یک مشاور تحصیلی کمک بگیرند. شما می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین تراز و رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی پردیس 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ظرفیت رشته بینایی سنجی در دانشگاه های پردیس خودگردان چقدر است؟

    رشته بینایی سنجی در دانشگاه های پردیس خودگردان ظرفیت بسیار محدودی دارد، چرا که در تعداد محدودی از دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌شود. در این مقاله به بررسی آخرین رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی پردیس ۱۴۰۰ پرداخته شده است.

  2. رشته بینایی سنجی در چه دوره هایی و چه دانشگاه هایی ارائه می‌شود؟

    رشته بینایی سنجی در دو دوره روزانه و پردیس خودگردان دانشگاه هایی از جمله دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، شهید بهشتی و مشهد ارائه می‌گردد.

  3. آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته بینایی سنجی در دانشگاه های پردیس خودگردان چند است؟

    آخرین رتبه‌ی پذیرفته شدگان رشته بینایی سنجی در دانشگاه های پردیس خودگردان با توجه به دانشگاه محل قبولی متفاوت می‌باشد که در متن مقاله به آن ها اشاره کردیم.

    منبع: رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی پردیس



:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی پردیس ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان فیزیوتراپی پردیس ۱۴۰۰ چند است؟ فیزیوتراپی یکی از رشته‌های محبوب گروه تجربی است. این رشته آینده شغلی مناسبی دارد و همین مسئله موجب محبوبیت آن شده است.  دانشگاه‌های پردیس خودگردان نیز همانند سایر دانشگاه‌ها در جذب دانشجو دارای ظرفیت محدود است. افرادی که مایل هستند تا در رشته فیزیوتراپی پردیس پذیرفته شوند، می‌بایست تراز لازم را به دست آورند. در این مقاله آخرین رتبه پذیرفته شدگان فیزیوتراپی پردیس ۱۴۰۰ ارائه شده است.

 منبع: رتبه پذیرفته شدگان فیزیوتراپی پردیس 

رتبه پذیرفته شدگان فیزیوتراپی پردیس ۱۴۰۰

آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی دانشگاه پردیس خودگردان را باید در سه دسته تقسیم کرد. دسته اول از رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس بر اساس سهمیه منطقه 1، دسته دوم بر اساس سهمیه منطقه 2 و دسته سوم بر اساس سهمیه منطقه 3 تنظیم می‌شود.

سهمیه مناطق 1، 2 و 3 سهمیه‌هایی هستند که با توجه به محل تحصیل دوره سه سال آخر دبیرستان بین داوطلبان تقسیم می‌شود.

منطقه یک

آخرین رتبه پذیرفته شدگان فیزیوتراپی پردیس 1400 در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 2454
دانشگاه علوم پزشکي تبريز 2468
دانشگاه علوم پزشکی همدان 3838
 

 

منطقه دو | رتبه پذیرفته شدگان فیزیوتراپی پردیس 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان فیزیوتراپی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 3971
دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز 3882
دانشگاه علوم پزشکي کرمان 4088

منطقه سه

آخرین رتبه پذیرفته شدگان فیزیوتراپی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
 دانشگاه علوم پزشکی تهران 2785
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

مشاوره انتخاب رشته

با وجود شهریه پرداز بودن دانشگاه پردیس، روز به روز بر تعداد علاقه‌مندان تحصیل در این دانشگاه افزوده می‌شود. این افزایش مخاطب به دلیل محبوبیت رشته‌هایی است که دانشگاه پردیس ارائه می‌دهند از جمله رشته‌های گروه علوم پزشکی. رشته فیزیوتراپی نیز همانند سایر رشته‌های این گروه از این رقابت جا نمانده و به خوبی داوطلبان را سمت خود جذب کرده است. 

افزایش تعداد داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در رشته فیزیوتراپی پردیس موجب شده است تا ورود به این دانشگاه در فضایی کاملا رقابتی انجام گیرد. بدین ترتیب ضروری است افرادی که مصمم به ورود به رشته فیزیوتراپی پردیس هستند، تمام تلاش خود برای قبول شدن را به کار گیرند.

آگاهی از آخرین رتبه پذیرفته شدگان فیزیوتراپی پردیس 1400 کمک می‌کند تا داوطلب انتخاب رشته مناسبی انجام دهد. یکی از راه‌هایی که برای کسب رتبه فیزیوتراپی پردیس مفید به نظر می‌رسد، راهنمایی گرفتن از مشاوران تحصیلی است. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو با تجربه و تسلطی که دارند، قادرند تا مسیر همواری را به داوطلبان نشان داده و در نهایت به نتیجه رضایت بخشی برسند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه پذیرفته شدگان فیزیوتراپی پردیس ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آخرین رتبه پذیرفته شدگان فیزیوتراپی پردیس 1400 چند است؟

    رتبه قبولی در مناطق مختلف متفاوت است. در طول مقاله رتبه قبولی این رشته به تفکیک مناطق مختلف آورده شده است.

  2. مشاوران تحصیلی چه تاثیری در قبولی داوطلب در رشته فیزیوتراپی خواهند داشت؟

    مشاوران تحصیلی بر اساس مهارت و تجربه خود می توانند برای داوطلب برنامه ای را ارائه دهند که وی نتیجه مورد نظر خود را کسب کند.

  3. بررسی آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان پردیس خودگردان چه تاثیری در قبولی داوطلب دارد؟

    بررسی آخرین رتبه پذیرفته شدگان کمک می کند تا داوطلب شانس خود برای قبولی را ارزیابی کند.

    منبع: رتبه پذیرفته شدگان فیزیوتراپی پردیس 



:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان فیزیوتراپی پردیس ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند است؟ متقاضیان رشته علوم تغذیه که قصد انتخاب کد رشته محل های این رشته را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، بایستی پس از بررسی تمامی جوانب، برای چیدمان اصولی الویت ها، در فرم انتخاب رشته از محدوده رتبه قبولی اطلاع داشته باشند. برای این منظور می‌توانند از آخرین رتبه های قبولی علوم تغذیه در سال های گذشته استفاده کنند. ما در این مطلب آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس کنکور 1401 را ارائه کرده ایم پس تا انتها همراه ما باشید.

 منبع: رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان

رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان ۱۴۰۱

یک داوطلب کنکور سراسری تجربی وقتی می‌خواهد فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کند، باید بداند هر انتخابی که می‌کند در چه جایگاهی بایست قرار گیرد. برای مثال یکی از کدرشته محل های رشته تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان را انتخاب می‌کند، حال این انتخاب را بایستی در کدام یک از 150 الویت فرم انتخاب رشته خود قرار دهد. 

نکته بسیار مهم این است که ملاک سنجش داوطلبان برای قبولی در رشته علوم تغذیه دانشگاه های پردیس خودگردان، رتبه‌ای است که داوطلب در سهمیه کسب کرده است. بنابراین بایستی جهت تخمین میزان شانس قبولی، رتبه‌ی خود در سهمیه را با آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته علوم تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان مقایسه کنند. رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان ۱۴۰۱ به شرح زیر می باشد.

 

منطقه یک | رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان 1401

آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه محل قبولی آخرین رتبه قبولی
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 7845
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 5975

 

 

 

منطقه دو

آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه محل قبولی آخرین رتبه قبولی
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 5215
دانشگاه علومپزشکی اصفهان 5619

 

منطقه سه

آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه محل قبولی آخرین رتبه قبولی
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 4709
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

 

 

مشاوره انتخا‎ب رشته علوم تغذیه

شما داوطلب عزیز که قصد دارید چند کد رشته محل از فرم انتخاب رشته خود را به رشته های علوم تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان اختصاص دهید، آیا فکر کرده اید که اگر بخواهید رشته های دیگر را نیز انتخاب کنید چگونه بایستی به کمک آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان ۱۴۰۱ فرم انتخاب رشته خود را الویت بندی کنید.

حتما شنیده اید که مرحله انتخاب رشته کنکور تجربی مهم ترین و حساس ترین مرحله آزمون سراسری است. بنابراین برایاطلاع از انتخاب کد رشته محل های مناسب و نحوه اولویت بندی آن ها، حتما باید با یک مشاور تحصیلی مسلط به انتخاب رشته مشورت کنید. اگر قصد انتخاب رشته صحیح و قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود را دارید، به هیچ وجه شتابزده عمل نکنید.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل آماده هستند تا تجربیات خود را در زمینه انتخاب رشته تجربی، با شما در میان بگذارند و کمک تان کنند تا بتوانید الویت های فرم انتخاب رشته خود را به درستی چیدمان نمایید.

 

سوالات متداول

  1. آیا رشته علوم تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌گردد؟

    بله، رشته تغذیه در برخی دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌شود. هرسال کد رشته محل های مربوط به این رشته در دانشگاه های پردیس خودگردان از طریق دفترچه انتخاب رشته قابل استخراج می‌باشد.

  2. آیا متقاضیان رشته علوم تغذیه می توانند برای انجام انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی، از آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس کنکور 1401 استفاده کنند؟

    بله، اطلاع از آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۱، به داوطلبان کمک می کند یک دید کلی از محدوده رتبه قبولی رشته تغذیه در دانشگاه های مختلف بدست آورند.

  3. آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان در طول سال های مختلف تغییر نمی‌کند؟

    ممکن است آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته علوم تغذیه در طول سال های مختلف تغییر کند، اما با این حال نیز بهترین راه برای تخمین شانس قبولی است.

    منبع: رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی رادیولوژی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه تجربی را انتخاب کرده اند، می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. مهم ترین تفاوت میان دانشگاه های سراسری و دانشگاه های پردیس شهریه پرداز بودن پردیس خودگردان می باشد. داوطلبانی که قصد تحصیل در رشته رادیولوژی دانشگاه پردیس را دارند، بهتر است ابتدا از رتبه های قبولی سال های گذشته مطلع شوند و با مقایسه آن ها با رتبه خود شانس قبولی شان را بسنجند. به همین دلیل در این مطلب به بررسی آخرین رتبه قبولی رادیولوژی پردیس کنکور 1401 می‌پردازیم پس تا انتها همراه ما باشید.

 منبع: رتبه قبولی رادیولوژی پردیس خودگردان

آخرین رتبه قبولی رادیولوژی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

در دانشگاه پردیس خودگردان داوطلبان با توجه به رتبه در سهمیه مقایسه می‌شوند و همانطور که می‌دانید کنکور سراسری از 5 سهمیه منطقه یک، دو، سه و سهمیه ایثاگران 5 درصد و 25 درصدی تشکیل شده است.

برای رشته تکنولوژی پرتوشناسی نیز به همین صورت است و شما برای بررسی رتبه قبولی رادیولوژی پردیس خودگردان 1401 باید کارنامه داوطلبان سهمیه مشابه خود را مشاهده کنید. 

 

منطقه یک 

رتبه قبولی رادیولوژی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 2766
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 3074
دانشگاه علوم پزشکی شاهرود 5293
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 7358
دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد 3628

 

 

 

منطقه دو | رتبه قبولی رادیولوژی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

رتبه قبولی رادیولوژی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 2458
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 4662
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور – اهواز 8680
دانشگاه علوم پزشکی یزد 4453

منطقه سه

رتبه قبولی رادیولوژی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 3059
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 3233
دانشگاه علوم پزشکي كردستان – سنندج 13758
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 5741
دانشگاه علوم پزشکی بهبهان 9559
دانشگاه علوم پزشکی کاشان 5167
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی

با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری کارنامه ای برای داوطلبان منتشر می‌شود که در این کارنامه رتبه و تراز اکتسابی داوطلبان مشخص است. داوطلبان کنکوری باید با توجه به نمرات و رتبه‌هایی که در هر یک از زیر گروه ها کسب کرده اند و همچنین وضعیت مجاز بودن خود در دانشگاه های مختلف نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. 

متقاضیان باید برای انتخاب این رشته تمامی کد رشته محل های دوره پردیس خودگردان که با توجه به شرایط قصد انتخاب دارند را از دفترچه انتخاب رشته استخراج کرده و به کمک آخرین رتبه قبولی رادیولوژی پردیس خودگردان 1401 الویت بندی کنند.

با توجه به سرنوشت ساز بودن فرایند انتخاب رشته کنکور سراسری و اطلاعات کمی که اکثر داوطلبان کنکوری در این مرحله دارند، بهره مندی از تجربیات مشاوری مجرب برای انجام هر چه بهتر انتخاب رشته امری ضروری به نظر می‌رسد. چرا که داوطلبان نمی‌دانند که فرم انتخاب رشته چگونه باید تکمیل شود تا شانس قبولی افزایش یابد.

به همین منظور توصیه می‌شود برای دسترسی به مشاوران برتر کشور و سپردن انتخاب رشته خود به مشاوره انتخاب رشته و همچنین پرسیدن سوالات خود درباره نحوه انتخاب رشته اینترنتی، چگونگی تحلیل کارنامه کنکور و رتبه قبولی پرتوشناسی رادیولوژی پردیس، نحوه چیدمان کد رشته ها در فرم انتخاب رشته و … با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه قبولی رادیولوژی پردیس می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول 

  1. آیا دانشگاه پردیس خودگردان رشته پرتوشناسی رادیولوژی را ارائه می‌دهد؟

    بله، پرتوشناسی رادیولوژی در دانشگاه پردیس خودگردان همچون دانشگاه روزانه ارائه می‌شود.

  2. آخرین رتبه قبولی رادیولوژی پردیس خودگردان 1401 چقدر است؟

    رتبه لازم برای قبولی در سهمیه های مناطق و ایثارگری متفاوت است که در این مطلب بررسی شد.

  3. آیا دانشگاه پردیس خودگردان از داوطلبان سهمیه ایثارگران نیز دانشجو پذیرش می‌کند؟

    بله، داوطلبانی که سهمیه 5 و 25 درصد ایثارگران دارند، می‌توانند از سهمیه خود برای قبولی در دانشگاه پردیس خودگردان استفاده کنند.

    منبع: رتبه قبولی رادیولوژی پردیس خودگردان



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی رادیولوژی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند است؟ دانشگاه پردیس پس از دانشگاه سراسری روزانه دومین دانشگاهی است که امکان تحصیل در رشته گفتار درمانی در آن وجود دارد. نکته مهم در رابطه با دانشگاه‌های پردیس میزان شهریه‌ای است که در ازای تحصیل از داوطلبان دریافت می‌شود. گفتار درمانی از جمله رشته‌های پر طرفدار کنکور تجربی است که ظرفیت پذیرش آن محدود است. به دلیل اهمیت این موضوع، در این مقاله آخرین تراز و رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس کنکور 1401 ارائه شده است.

 منبع: رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس خودگردان

رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

آخرین رتبه قبولی گفتار درمانی برای دانشگاه پردیس را باید به سه دسته تقسیم کرد. دسته اول مربوط به افرادی است که دوره سه سال آخر دبیرستان خود را در کلان‌شهرهایی چون تهران و مشهد گذرانده‌اند و دارای سهمیه منطقه 1 هستند.

دسته دوم شامل داوطلبانی است که دوره سه سال آخر دبیرستان خود را در مراکز استان‌ها به جز کلان‌شهرها تحصیل کرده‌اند و از سهمیه منطقه 2 برخوردارند. دسته سوم نیز متعلق به افرادی است که دارای سهمیه منطقه 3 هستند و دوره سه سال آخر دبیرستان خود را در شهرستان‌های کوچک و محروم تحصیل کرده‌اند. 

منطقه 1

آخرین رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 7085
 دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور – اهواز 5674
 دانشگاه علوم پزشکی مشهد 4481
 دانشگاه علوم پزشکی شيراز 5494
 دانشگاه علوم پزشکی تبريز 6189

 

 

 

منطقه 2 | رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

آخرین رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 10892
 دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور – اهواز 10176
دانشگاه علوم پزشکی همدان 10595
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  9856
 دانشگاه علوم پزشکی تبريز 9495

 

منطقه سه

آخرین رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
 دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 7448
دانشگاه علوم پزشکی تبريز 6088
دانشگاه علوم پزشکی همدان 5955
دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور – اهواز  6760
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 8149
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

 

مشاوره قبولی در رشته گفتار درمانی

بدون شک فردی که علاقه‌مند به یک رشته خاص باشد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا به هدف خود دست یابد. مهم ترین وظیفه‌ای که داوطلبان کنکوری برای دستیابی به رشته مورد علاقه خود دارد این است که رتبه مورد نیاز را کسب کنند. کسب رتبه مناسب و لازم برای هر رشته‌ای امکان‌پذیر نیست مگر براساس برنامه‌ریزی و تسلط بر منابع آزمون. 

اطلاع از آخرین رتبه کنکور هر رشته‌ای کمک می‌کند تا داوطلب هدف خود را شناسایی کرده و برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کند. تنظیم برنامه‌ریزی دقیق و مناسب برای مطالعه و همچنین داشتن یک انتخاب رشته با کیفیت، مهم ترین نتایج بررسی آخرین رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ است.

داوطلبانی که مصمم به تحصیل در رشته گفتار درمانی پردیس هستند نیز می‌توانند از این راهکار مهم کمک بگیرند. به این دسته از داوطلبان توصیه می‌شود تا جهت آگاهی از جزئیات دقیق‌تر، از مشاوران تحصیلی راهنمایی بگیرند. گروه مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو با کارشناسان و مشاوران تحصیلی با تجربه‌ای که در اختیار دارد، قادر است تا راهنمایی‌های لازم را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس خودگردان 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آخرین رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چه رتبه‌ای است؟

    آخرین رتبه قبولی در رشته گفتار درمانی پردیس با توجه به سهمیه مناطق به سه دسته تقسیم می‌شود. در متن مقاله این رتبه‌ها برای هر سه سهمیه ارائه شده است.

  2. بررسی آخرین رتبه‌های رشته گفتار درمانی چه تاثیری در نتیجه کنکور داوطلب خواهد داشت؟

    در صورتی که آخرین رتبه‌های قبولی گفتار درمانی مورد بررسی قرار گیرد، داوطلبان هدف و مسیر خود را بهتر شناسایی می‌کنند و به نتیجه مورد انتظار خود نزدیک می‌شوند. این رتبه‌ها کمک می‌کند تا داوطلب مطالعه بهتر و انتخاب رشته با کیفیتی داشته باشد.

  3. آیا دانشگاه‌های پردیس تنها دانشگاه‌هایی هستند که زمینه تحصیل در رشته گفتار درمانی را فراهم کرده‌اند؟

    در حال حاضر تحصیل در رشته گفتار درمانی در دو دانشگاه روزانه و پردیس امکان‌پذیر است.

    منبع: رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس خودگردان



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند است؟  برای رسیدن به موفقیت در این زمینه کافیست از آخرین رتبه‌های قبولی مهندسی بهداشت محیط مطلع شد و با برنامه‌ریزی صحیح برای رسیدن به این رتبه‌ها پیش رفت. در این مقاله آخرین تراز و رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس کنکور 1401 با توجه به سهمیه هر منطقه گرداوری و ارائه شده است.

 منبع: رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان ۱۴۰۱

رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان ۱۴۰۱

آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط دانشگاه پردیس همانند دانشگاه روزانه براساس سهمیه مناطق به صورت جداگانه بررسی می‌شوند. بنابراین افرادی که مایل به قبول شدن در رشته مهندسی بهداشت محیط هستند، مطابق با سهمیه منطقه‌ای خود باید رتبه مناسبی کسب کنند.

گفتنی است افرادی که دوره سه سال آخر دبیرستان را در کلان‌شهرها، مراکز استان‌ها غیر از کلان‌شهرها و در شهرستان‌های کوچک سپری کرده‌اند، به ترتیب از سهمیه منطقه 1، 2 و 3 برخوردار هستند. 

 

منطقه یک

آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 16918
دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری 14394

 

 

 

منطقه دو | رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان 1401

آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 33356
 دانشگاه علوم پزشکی مازندران / ساری 28958
دانشگاه علوم پزشکی همدان 21642

 

منطقه سه

آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 20939
دانشگاه علوم پزشکی البرز – کرج 23622
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

 

مشاوره انتخاب رشته مهندسی بهداشت محیط پردیس

بدیهی است اطلاع از آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط، تنها در صورتی تاثیرگذار است که در فرایند برنامه‌ریزی مورد توجه قرار بگیرند. آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان ۱۴۰۱ کمک می‌کند تا داوطلب به درستی انتخاب رشته کند.

انتخاب رشته درست و دقیق در نهایت بیشترین شانس قبولی برای داوطلبان را به همراه خواهد داشت. داوطلبان باید از روش صحیح انتخاب رشته اگاه باشند چراکه در غیر این صورت شانس قبولی حتی با وجود رتبه های عالی از بین خواهد رفت. برا

مشاوره گرفتن از مشاوران تحصیلی مطمئن ترین راهی است که داوطلبان پیش روی خود دارند. طبیعی است که ورود به دانشگاه پردیس در مقایسه با دانشگاه روزانه در یک رشته مشخص راحت‌تر است.

بنابراین با تکیه بر راهنمایی‌های مشاوران می‌توان مسیر ورود به مهندسی بهداشت محیط پردیس را برای خود هموار کرد. ناگفته نماند که مشاوره زمانی تاثیر مثبت خواهد داشت که در گام اول درست انتخاب شده باشد. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل از جمله معتبرترین مشاورانی هستند که داوطلبان می‌توانند با خیالی آسوده از راهنمایی‌های آنان بهره ببرند.

 

 

سوالات متداول

  1. اطلاع از آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چه تاثیری در موفقیت داوطلب خواهد داشت؟

    آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط پردیس داوطلبان را راهنمایی می‌کند تا برای مطالعه منابع کنکور برنامه‌ریزی کرده و با انتخاب رشته‌ای درست، به نتیجه دلخواه خود دست یابند.

  2. رتبه‌ی مورد نیاز برای قبولی در مهندسی بهداشت محیط دانشگاه پردیس چند است؟

    هر داوطلبی بهتر است آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط پردیس را مطابق با محل تحصیل دوران دبیرستان خود بررسی کند. در متن مقاله آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط پردیس برای سهمیه سه منطقه ارائه شده است.

  3. مشاوران تحصیلی چه تاثیری می‌توانند در قبول شدن داوطلبان در رشته مهندسی بهداشت محیط پردیس داشته باشند؟

    مشاوران تحصیلی به دلیل تجربه‌ای که سال‌ها در این زمینه دارند، می‌توانند داوطلبان را به شکلی هدایت کنند که بیشترین شانس قبول شدن در رشته مهندسی بهداشت محیط پردیس را داشته باشند.

    منبع: رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان ۱۴۰۱



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند است؟ رشته اعضای مصنوعی از رشته های گروه علوم تجربی است که بازار کار مناسبی نیز دارد. این رشته در دانشگاه های روزانه و همچنین تعدادی از دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌شود. تاکنون هیچ یک از دانشگاه های آزاد و شبانه ظرفیتی در این رشته نداشته اند. ورود به رشته اعضای مصنوعی از طریق شرکت در کنکور تجربی و کسب رتبه لازم میسر است و داوطلبان با اطلاع از رتبه قبولی پذیرفته شدگان سال های قبل می‌توانند شانس پذیرش خود را بررسی کنند. در ادامه مطلبی در خصوص آخرین تراز و رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ تهیه شده است تا راهنمای داوطلبان کنکور‌ی عزیز باشیم.

 منبع: رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان 

رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

در دانشگاه پردیس خودگردان ظرفیت پذیرش رشته اعضای مصنوعی بسیار محدود است و داوطلبانی که می‌خواهند وارد این رشته شوند باید رتبه و تراز لازم را به دست آورند. با توجه به اینکه دانشگاه پردیس خودگردان از طریق رتبه در سهمیه داوطلبان پذیرش را انجام می دهد، جداول رتبه قبولی که در ادامه مشاهده می کنید به تفکیک هر یک از سهمیه ها آورده شده است. آخرین رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ به شرح زیر می باشد.

 

منطقه یک

آخرین رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی ایران 5872
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 7271
دانشگاه علوم پزشکی همدان 7044

 

 

 

منطقه دو | رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان 1401

آخرین رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران (رشته های گروه پزشکی) 9491
دانشگاه علوم پزشکی همدان 12056
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 13198

منطقه سه

آخرین رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران (رشته های گروه پزشکی) 8594
موسسه آموزش عالی علمي – كاربردي هلال ايران 9838
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 10412
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

 

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی

یکی از اطلاعات لازم برای انجام انتخاب رشته کنکور تجربی، آگاهی از رتبه قبولی رشته ها و دانشگاه های مختلف است. حدود رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ به داوطلبان کمک می‌کند که با توجه به رتبه‌ای که در کارنامه کنکور کسب کرده اند، شانس پذیرش خود را ارزیابی کنند.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو رتبه قبولی تمام رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی را در دانشگاه های مختلف به صورت مطالبی رایگان تهیه و از طریق سایت duntelco.com در اختیار شما عزیزان قرار داده اند. شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک وارد سایت شده و با جستجوی رشته مد نظر حدود رتبه قبولی ها را مشاهده کنید. 

اما مشاوران با توجه به تجربه چندین ساله خود در زمینه کنکور و انتخاب رشته این احتمال را می‌دهند که شما برای انتخاب رشته کردن نیاز به اطلاعات بیشتری داشته باشید. اینکه هر دانشگاه چقدر ظرفیت دارد؟ قبولی در کدام دانشگاه ها آسان تر است؟ تفاوت دانشگاه روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان و … با یکدیگر چیست و تمام سوالاتی که ممکن است در زمان انتخاب رشته به ذهن شما خطور کند. 

در همین راستا مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل بخش مشاوره تلفنی را نیز راه اندازی کرده اند و آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی و از هر جای ایران تنها با یک تماس تلفنی ساده به برترین مشاوره متصل شوید و بهترین مشاوره را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. کدام یک از دانشگاه های پردیس خودگردان رشته اعضای مصنوعی را ارائه می‌دهند؟

    تعدادی از دانشگاه های علوم پزشکی روزانه همچون دانشگاه علوم پزشکی ایران، شیراز، همدان و… در واحد پردیس خودگردان را ارائه می‌دهند. در این مقاله به بررسی رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ پرداخته شده است.

  2. ظرفیت پذیرش رشته اعضای مصنوعی در دانشگاه پردیس خودگردان چقدر است؟

    ظرفیت پذیرش رشته اعضای مصنوعی در دانشگاه پردیس خودگردان کمتر از 50 نفر است.

  3. آیا قبولی در دانشگاه پردیس خودگردان آسان تر از دانشگاه روزانه است؟

    بله واحد های پردیس خودگردان دانشگاه های روزانه معمولا رتبه های بالاتری نیز پذیرش می‌کنند.

    منبع: رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان 



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی 1400 چند است؟ رشته بهداشت عمومی از شاخه های علوم بهداشتی و از رشته های گروه تجربی کنکور سراسری است. رشته بهداشت عمومی در دوره روزانه دانشگاه های سراسری و دانشگاه های پردیس خودگردان و همینطور دانشگاه های آزاد اسلامی دارای ظرفیت است. در این مقاله بنا به تقاضای علاقه مندان به رشته بهداشت عمومی سعی کرده ایم تعدادی از آخرین تراز و رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی ۱۴۰۰ را در دوره روزانه دانشگاه های سراسری و آزاد برایتان ارائه کنیم.

 منبع: رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی ۱۴۰۰

همانطورکه اشاره کردیم رشته بهداشت عمومی در دوره های روزانه، پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد ارائه می‌شود که در این میان دوره روزانه تعداد متقاضیان بیشتری دارد و به همان نسبت نیز قبولی در آن سخت تر است.

چراکه دانشجویان رشته بهداشت عمومی در دوره روزانه دانشگاه های سراسری ضمن برخورداری از تحصیل رایگان، مدرک دانشگاه دولتی نیز دریافت خواهند کرد. 

منطقه یک | رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکي تهران 4062
دانشگاه علوم پزشکي مشهد 14893
دانشگاه علوم پزشکي البرز-کرج 14655
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 23965
دانشگاه علوم پزشکي اروميه 10671
دانشگاه علوم پزشکي تبريز 14844
دانشگاه علوم پزشکي يزد 11579
دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتی – ورامین 13177
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 14260
دانشگاه علوم پزشکی قم 12052

 

 

 

منطقه دو

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه شهید بهشتی 18855
دانشگاه علوم پزشکي مشهد 54346
دانشگاه علوم پزشکي البرز-کرج 17611
دانشگاه علوم پزشکي اروميه 9965
دانشگاه علوم پزشکي قم 20521
دانشگاه علوم پزشکي اصفهان 17384
دانشگاه علوم پزشکي تبريز 12899
دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری 19979
دانشگاه علوم پزشکی قزوین 50148
دانشگاه علوم پزشکي زنجان 29177

 

منطقه سه | رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکي تهران 72585
دانشگاه علوم پزشکي مشهد 9779
دانشگاه علوم پزشکي البرز-کرج 15990
دانشگاه علوم پزشکي اروميه 24163
دانشگاه علوم پزشکي قم 22073
دانشگاه علوم پزشکي اصفهان 11457
دانشگاه علوم پزشکي تبريز 97282
دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي 16876
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 23979
دانشگاه علوم پزشکی يزد 19671
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی دانشگاه آزاد 1400

رشته بهداشت عمومی در اکثر دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور ارائه می‌شود که ورود به آن فقط از طریق شرکت در کنکور سراسری تجربی و کسب رتبه لازم و انتخاب رشته دانشگاه آزاد میسر است.

در قبولی داوطلبان کنکور تجربی در رشته بهداشت عمومی سهمیه مناطق بی تاثیر است و رتبه کشوری حائز اهمیت می‌باشد اما برای داوطلبان واجد شرایط سهمیه های ایثارگران، آزادگان، خانواده شهدا و بسیج فعال  لحاظ خواهد شد. رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی 1400 دانشگاه آزاد به شرح زیر است.

دانشگاه محل قبولی رتبه در سهمیه رتبه کشوری
دانشگاه آزاد واحد ساری 41302 97350
دانشگاه آزاد واحد اراک 44917 105913
دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه 45548 108129
 

 

مشاوره انتخاب رشته بهداشت عمومی

پس از انتشار کارنامه های اولیه کنکور سراسری تجربی، اکثر داوطلبان به دنبال یک مشاور با تجربه در زمینه انتخاب رشته کنکور علوم تجربی می‌باشند تا بتوانند ضمن استفاده از تجربیات او، انتخاب رشته خود را نیز بدرستی انجام دهند.

فرآیند انتخاب رشته مهم ترین و حساس ترین مرحله کنکور سراسری است. حتی اگر قصد انتخاب رشته بهداشت عمومی را در دوره روزانه دانشگاه های سراسری و یا آزاد دارید بهتر است در ابتدا راجع به این رشته و محدوده رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی ۱۴۰۰ در دانشگاه مدنظرتان تحقیق کرده و سپس تصمیم قطعی بگیرید.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل چندین سال است که در زمینه مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته کنکور تجربی در حال فعالیت هستند. آن ها می‌توانند به شما در انجام یک انتخاب رشته اصولی کمک کنند و راهنمایی های لازم را انجام دهند

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. رشته بهداشت عمومی در چه دوره هایی از دانشگاه های سراسری ارائه می‌شود؟

    رشته بهداشت عمومی در دوره روزانه و پردیس خودگردان دانشگاه سراسری ارائه می‌شود. در این مقاله به آخرین رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی ۱۴۰۰ در دوره روزانه دانشگاه های سراسری اشاره کردیم.

  2. محدوده رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی 1400 در دانشگاه آزاد اسلامی چند است؟

    محدوه رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته بهداشت عمومی در دانشگاه های آزاد اسلامی با توجه به شرایط مختلف می‌تواند متغیر باشد که در متن مقاله به آن ها اشاره کردیم.

  3. آیا داوطلبان کنکور تجربی می‌توانند از آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته بهداشت عمومی جهت تخمین شانس قبولی و انجام فرآیند انتخاب رشته بهره ببرند؟

    بله، داوطلبان کنکور تجربی می‌توانند از آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته بهداشت عمومی جهت تخمین شانس قبولی و انجام فرآیند انتخاب رشته بهره ببرند، اما بهتر است از یک مشاور نیز برای چینش نهایی الویت های خود مشاوره دریافت کنند.

    منبع: رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی



:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند است؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه تجربی را انتخاب کرده اند، می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. پس از برگزاری کنکور سراسری در زیرگروه آزمایشی تجربی، دفترچه ای با عنوان دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی از سوی سازمان سنجش منتشر می‌گردد. داوطلبان علاقه مند بایستی با توجه به دانشگاه های مدنظرشان، کدرشته محل های مربوطه را استخراج کنند. متقاضیان می‌توانند به کمک آخرین رتبه های قبولی الویت بندی کنند. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون آخرین رتبه قبولی داروسازی پردیس کنکور 1401 پرداخته ایم.

 منبع: رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان

رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان ۱۴۰۰

همانطور که اشاره کردیم داوطلبان می‌توانند به کمک آخرین رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ انتخاب های خود را الویت بندی کنند. بدین معنا که برای اینکه بدانند در یک انتخاب چه میزان شانس قبولی دارند، می‌توانند از آخرین رتبه های قبولی این رشته در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 1401 استفاده کنند و با مقایسه رتبه ها، شانس قبولی خود را تخمین بزنند. 

متقاضیان تحصیل در دانشگاه های پردیس خودگردان باید توجه کنند که معیار قبولی رشته داروسازی رتبه ای است که داوطلب در سهمیه بدست آورده است، بنابراین متقاضیان بایستی برای تخمین شانس قبولی خود از آخرین رتبه قبولی رشته داروسازی در سهمیه استفاده کنند.

 

منطقه یک | رتبه قبولی داروسازی پردیس 1401

آخرین رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 1948
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 2198
دانشگاه علوم پزشکی همدان 2256
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 2389

 

 

 

منطقه دو

آخرین رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 1927
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه 2789
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 1956
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 3471

منطقه سه | رتبه قبولی داروسازی پردیس ۱۴۰۱

آخرین رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 883
دانشگاه علوم پزشکی همدان 2372
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 3082
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور

پس از برگزاری کنکور سراسری تجربی، سازمان سنجش پس از یک بازه زمانی کوتاه، برای تمامی شرکت کنندگان کارنامه اولیه صادر می‌کند. کارنامه اولیه داوطلبان شامل اطلاعات مهمی همچون رتبه و تراز کسب شده داوطلب می باشد.

داوطلبانی که پس از رویت رتبه اکتسابی خود، قصد انتخاب رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان را دارند، می‌توانند به کمک آخرین رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ و ارزیابی کارنامه ای که شامل عملکردشان است، فرم انتخاب رشته خود را در سایت سازمان سنجش تکمیل کنند.

داوطلبان بهتر است در این مسیر با توجه به حساسیت مرحله انتخاب رشته و کاهش درصد خطا از مشاوره تحصیلی تلفنی کمک بگیرند. مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو آماده یاری رساندن به شما داوطلبان عزیز برای انجام یک انتخاب رشته بی نقص می‌باشند.

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. آیا رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان دارای شهریه هستند؟

    بله، داوطلبانی که قصد انتخاب رشته داروسازی را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، بایستی به این نکته توجه داشته باشند که دانشگاه های پردیس خودگردان به صورت شهریه پرداز اداره می‌شوند.

  2. آیا متقاضیان رشته داروسازی می‌توانند از آخرین رتبه‌ قبولی داروسازی پردیس ‌خودگردان ۱۴۰۱ جهت تخمین شانس قبولی‌شان استفاده کنند؟

    بله، تمامی متقاضیان رشته داروسازی می‌توانند جهت تخمین شانس قبولی‌شان از آخرین رتبه های قبولی استفاده کنند.

  3. آخرین رتبه‌ قبولی داروسازی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ به چه صورت است؟

    آخرین رتبه قبولی رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان تحت تاثیر عوامل متعددی همچون منطقه و دانشگاه ها متفاوت می‌باشد که در متن مقاله به آن ها اشاره کردیم.

    منبع: رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند است؟ هرسال داوطلبان بسیاری با هدف دستیابی به رشته دندانپزشکی پا به عرصه رقابت کنکور سراسری علوم تجربی می‌گذارند. در این میان هستند داوطلبانی که رتبه مناسبی کسب کرده اند، اما به دلیل انتخاب رشته نادرست، موفق به کسب قبولی نمی‌شوند. از مواردی که می‌تواند به داوطلبان در یک انتخاب رشته اصولی کمک کند، اطلاع از آخرین رتبه های قبولی در سال های گذشته است. به همین دلیل در ادامه این مطلب تعدادی از آخرین رتبه و تراز قبولی رشته دندانپزشکی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 1401 را ارائه کرده ایم.

 منبع: رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس خودگردان

رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

یکی از مشکلات قبولی در رشته دندانپزشکی، ظرفیت محدود این رشته است، به طوری که فقط در دوره روزانه دانشگاه های سراسری و پردیس خودگردان ارائه می‌شود. بنابراین داوطلبان اگر قصد انتخاب رشته دندانپزشکی را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، باید الویت های خود را متناسب با رتبه شان بچینند.

یکی از اقداماتی که در چینش درست الویت های فرم انتخاب رشته موثر است، اطلاع از آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی سال های گذشته است. داوطلبان می‌توانند رتبه ای که در سهمیه بدست آورده اند را با رتبه های قبولی سال های گذشته مقایسه کنند و شانس قبولی خود را تخمین بزنند. آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس خودگردان 1401 به تفکیک مناطق به شرح زیر می باشد.

 

منطقه یک | رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس خودگردان 1401

رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 638
دانشگاه علوم پزشکی همدان 1400
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 1093
دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان 1689

 

 

 

منطقه دو

رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 565
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 1155
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه 1876
دانشگاه علوم پزشکی کردستان – سنندج 1490

منطقه سه | رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 733
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 1149
دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان 1635
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

 

مشاوره انتخاب رشته دندانپزشکی 

همانطورکه پیش تر نیز اشاره کردیم، بسیای از متقاضیان رشته دندانپزشکی با اینکه رتبه مناسبی هم کسب می‌کنند اما پس از انجام انتخاب رشته موفق به کسب قبولی نمی‌شوند. خب سوالی که در این قسمت ایجاد می‌شود، این است که آیا به راستی فقط اطلاع از رتبه های قبولی سال های گذشته برای انجام یک انتخاب رشته اصولی کافی است؟

در پاسخ باید گفت که رتبه های قبولی در سال های مختلف به دلایل متعددی همچون تغییر ظرفیت ها و تغییر انتخاب داوطلبان تغییر می‌کند. برای یک انتخاب رشته درست تنها اطلاع از رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ کافی نیست و داوطلبان باید در کنار سنجیدن تمامی جوانب، الویت های خود را تعیین کنند.

پیشنهاد ما به داوطلبان و متقاضیان رشته دندانپزشکی مشورت با یک مشاور تحصیلی می‌باشد. یک مشاور تمامی انتخاب های داوطلب را از تمامی جهات می سنجد و انتخاب های بهتری را نیز به داوطلب پیشنهاد می دهد که در نهایت بتواند بهترین ها را با توجه به رتبه اکتسابی خود الویت بندی کند. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

توصیه می شود که داوطلبان در این مرحله حساس ریسک نکنند و با کمک گرفتن و مشاوره از افراد آگاه، مرحله انتخاب رشته را پشت سر بگذارند تا موفق به کسب قبولی شود. برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی می توانید از طریق شماره های زیر با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس خودگردان 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس خودگردان 1401 چند است

    به رتبه های قبولی رشته دندانپزشکی در مناطق مختلف در طول این مطلب اشاره شده است.

  2. آیا متقاضیان رشته دندانپزشکی می توانند از آخریت رتبه‌های پذیرفته شده جهت انتخاب رشته استفاده کنند؟

    بله، متقاضیان رشته دندانپزشکی جهت تخمین شانس قبولی‌شان و انتخاب رشته استفاده کنند.

  3. متقاضیان رشته دندانپزشکی از چه طریقی می توانند به آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان این رشته در دوره پردیس دسترسی داشته باشند؟

    در این مقاله از سایت دانتل به رتبه‌های پذیرفته شده کنکور ۱۴۰۱ اشاره کردیم.

    منبع: رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس خودگردان



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

آخرین رتبه قبولی شنوایی شناسی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند است؟ چندین سال است که دانشگاه های سراسری در واحد های پردیس خودگردان نیز اقدام به پذیرش دانشجو می‌نمایند. متقاضیانی که توان مالی برای پرداخت شهریه این رشته را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، می‌توانند کد رشته محل های پردیس را نیز در فرم انتخاب رشته خود قرار دهند. در ادامه به بررسی آخرین تراز و رتبه قبولی شنوایی شناسی پردیس کنکور 1401 می‌پردازیم.

 منبع: رتبه قبولی شنوایی شناسی پردیس خودگردان

رتبه قبولی شنوایی شناسی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

قبولی در دانشگاه های پردیس خودگردان کمی راحت تر از دوره روزانه دانشگاه های سراسری است. دلیل آن نیز شهریه های نسبتا بالای واحد های پردیس خودگردان است که عده زیادی را از انتخاب رشته شنوایی شناسی در دانشگاه های پردیس منصرف می‌کند.

اطلاع از رتبه قبولی شنوایی شناسی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ می تواند در فرایند انتخاب رشته به داوطلبان کمک کند. تعدادی از دانشگاه های سراسری که در طول چند سال گذشته در این رشته پذیرش دانشجو داشته اند به شرح موارد زیر می‌باشند

 

منطقه یک

رتبه قبولی شنوایی شناسی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 3319
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی-تهران 3012

 

 

 

منطقه دو | رتبه قبولی شنوایی شناسیپردیس خودگردان 1401

رتبه قبولی شنوایی شناسی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 5024

 

منطقه سه

رتبه قبولی شنوایی شناسی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 2798
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

???? رتبه قبولی کنکور ????

 

 

مشاوره انتخاب رشته شنوایی شناسی پردیس

کد رشته محل های مربوط به رشته شنوایی شناسی در دانشگاه های پردیس خودگردان، از طریق دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. متقاضیان رشته شنوایی شناسی می‌توانند دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری را مطالعه کرده و سپس کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های پردیس را استخراج کنند.

حال بایستی کد رشته محل های استخراج شده رشته شنوایی شناسی در کنار دیگر انتخاب های داوطلب الویت بندی شود. انتخاب و الویت بندی آن ها و درج در فرم انتخاب رشته بسیار حساس می باشد که شاید یک داوطلب کنکوری نتواند به خوبی از پس آن برآید و بهتر است از یک مشاور راهنمایی دریافت کند.

اطلاع از رتبه قبولی شنوایی شناسی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ به تنهایی عامل موفقیت در انتخاب رشته نیست. به همین جهت داوطلبان می‌توانند با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرند و در جهت یک انتخاب رشته آگاهانه و اصولی از تجارب مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل استفاده کنند.

سوالات متداول

  1. آیا رشته شنوایی شناسی در دانشگاه های پردیس خودگردان ظرفیت دارد؟

    بله، این رشته در برخی دانشگاه های پردیس خودگردان دارای ظرفیت است.

  2. رشته شنوایی شناسی در کدام یک از دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌شود؟

    در برخی از دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌گردد که در متن مقاله اسامی آن ها را آورده ایم.

  3. آیا داوطلبان کنکور سراسری تجربی ی‌توانند از آخرین رتبه قبولی شنوایی شناسی پردیس خودگردان جهت تخمین شانس قبولی‌شان استفاده کنند؟ 

    بله، با اینکه آخرین رتبه قبولی با توجه به تغییر تعداد شرکت کنندگان و … تغییر کند، اما با این حال بهترین منبع برای انتخاب رشته و تخمین شانس قبولی آخرین رتبه قبولی می‌باشد.

    منبع: رتبه قبولی شنوایی شناسی پردیس خودگردان



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی شنوایی شناسی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند است؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه تجربی را انتخاب کرده اند، می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. دانشگاه‌های پردیس خودگردان پس از دانشگاه‌های روزانه، دومین دانشگاه‌هایی هستند که شرایط تحصیل در رشته فیزیوتراپی را فراهم کرده‌اند. با توجه به ظرفیت محدود دانشگاه‌های پردیس خودگردان، برای قبولی در این رشته بهتر است از آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس آگاه باشید. در این مقاله به معرفی آخرین تراز و رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس کنکور 1401 پرداخته شده است.

منبع: رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان 

رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

برای ورود به دانشگاه پردیس خودگردان در رشته فیزیوتراپی بایستی رتبه لازم را کسب نمایید. رتبه‌ای که مبنای سنجش و پذیرش داوطلب برای دانشگاه پردیس قرار می‌گیرد، رتبه در سهمیه منطقه است.

رتبه در سهمیه منطقه هر داوطلب نیز با توجه به محل تحصیل دوره سه سال آخر دبیرستان وی تعیین می‌شود. سهمیه منطقه یک متعلق به کلان‌شهرها، سهمیه منطقه 2 متعلق به سایر مراکز استان‌ها و سهمیه منطقه 3 متعلق به شهرستان‌های کوچک و محروم است.

 

منطقه یک | رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان 1401

آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکي اصفهان 2398
دانشگاه علوم پزشکي تبريز 2410

 

 

منطقه دو

آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکي کرمان 4104
دانشگاه علوم پزشکي زاهدان 4155
دانشگاه علوم پزشکي همدان 3848

منطقه سه | رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکي بابل 2544
دانشگاه علوم پزشکي همدان 2162
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

مشاوره انتخاب رشته فیزیوتراپی پردیس

ظرفیت محدود پذیرش دانشجو در دانشگاه پردیس از یک سو و افزایش علاقه‌مندان به رشته فیزیوتراپی از سوی دیگر، موجب شده است که رقابت تنگاتنگی بین داوطلبان شکل بگیرد. بدین سبب هر فردی که مصمم به کسب رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس است، باید نهایت تلاش خود را به کار گیرد.

بدون شک بررسی آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان 1401 می‌تواند کمک بسیار موثری برای این دسته از داوطلبان داشته باشد.

داوطلبان با توجه به رتبه‌های قبولی فیزیوتراپی می‌توانند برنامه‌ای را برای مطالعه کنکور تنظیم کنند که رتبه‌ی خود را به ایده­ آل نزدیک تر نمایند. علاوه بر این، داوطلبان با بررسی آخرین رتبه‌های قبول شدگان می‌توانند فرم انتخاب رشته را طوری تنظیم کنند که بیشترین شانس قبولی را داشته باشند.

در هر حال به داوطلبان توصیه می‌شود برای داشتن یک نتیجه رضایت بخش، از مشاوران و کارشناسان با تجربه در این زمینه راهنمایی بگیرند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. آخرین رتبه‌ قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان 1401 چند است؟

    هر فردی برای قبول شدن در رشته فیزیوتراپی دانشگاه پردیس با توجه به سهمیه منطقه‌ای خود نیاز به محدوده رتبه‌ی خاصی دارد. در متن مقاله چند مورد از آخرین رتبه‌های قبول شدگان فیزیوتراپی پردیس ارائه شده است.

  2. برای قبول شدن در فیزیوتراپی پردیس خودگردان چه کار باید انجام داد؟

    اولین کار برای قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان بررسی آخرین رتبه‌های قبول شدگان سال های گذشته است. علاوه بر این می‌توان از مشاوران تحصیلی برای برنامه‌ریزی و انتخاب رشته کمک گرفت.

  3. تحصیل در دانشگاه پردیس خودگردان و دانشگاه روزانه در رشته فیزیوتراپی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

    افرادی که در دانشگاه‌های روزانه و پردیس خودگردان یک دانشگاه خاص پذیرفته می‌شود، از نظر کیفیت آموزشی در سطح یکسانی قرار می‌گیرند. تنها تفاوت تحصیل در این دو دانشگاه در پرداخت شهریه توسط داوطلب است که برای دانشگاه‌های پردیس انجام می‌شود.

    منبع: رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی ۱۴۰۲ در سال جاری سامانه آموزش و پرورش (مای مدیو) به آدرس my.medu.ir می‌باشد. دانش آموزان می‌توانند کارنامه نهایی خود را به صورت حضوری از مدرسه دریافت کرده و یا به سایت اعلام نتایج مراجعه نمایند. در سال جدید نتایج امتحانات نهایی در سایت my.medu.ir منتشر می شود. دانش آموزان برای دریافت غیر حضوری کارنامه خود باید با استفاده از کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود به سایت اعلام نتایج امتحان نهایی 1402 مراجعه نمایند. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و یا از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه با متخصصان مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 منبع: سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی

سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی ۱۴۰۲

امتحانات پایه دوازدهم تحصیلی از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه نتیجه این امتحانات معدل دیپلم را تعیین می کند. مدتی پس از پایان امتحانات نتایج اعلام می شود. برای دریافت کارنامه دانش آموزان می توانند به مدرسه مراجعه کرده و یا از طریق سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی ۱۴۰۲ کارنامه خود را مشاهده کنند. در سال 1402 نتایج در سامانه my.medu.ir  منتشر می گردد. 

 

زمان مشاهده نتایج از سایت اعلام نتایج امتحان نهایی

در سال های گذشته دانش آموزان برای مشاهده نتایج امتحانات نهایی خود باید به سامانه های پادا، همگام و یا سیدا مراجعه می کردند. اما در سال 1402 سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی 1402 تغییر کرده است و از این پس دانش آموزان بایستی به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند. 

طبق اطلاعیه های منتشر شده از سوی آموزش و پرورش زمان اعلام نتایج دهم تیر ماه 1402 می باشد. دانش آموزان می توانند در این تاریخ به سایت my.medu.ir مراجعه کرده و یا از طریق مدرسخ محل تحصیل خود نتیجه را به صورت حضوری دریافت کنند.

در صورت بروز هر گونه تغییر در زمان و سایت اعلام نتایج امتحان نهایی ۱۴۰۲ این مطلب بروزرسانی خواهد شد. شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

 

نحوه مشاهده نتایج از سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی my.medu.ir 

در سال 1402 دانش آموزان تنها می توانند برای دریافت نتایج به صورت غیر حضوری به سایت سایت اعلام نتایج امتحان نهایی به آدرس my.medu.ir مراجعه کنند. با توجه به عدم آشنایی دانش آموزان با سامانه my.medu.ir در این قسمت به توضیح نحوه مشاهده نتایج از این سامانه پرداخته ایم. راهنمای دریافت کارنامه از ساییت my.medu.ir به شرح زیر می باشد. 

1️⃣وارد سایت my.medu.ir شوید. 

2️⃣نقش دانش آموز را انتخاب کرده و کد ملی و سریال شناسنامه دانش آموز را وارد کنید. 

3️⃣ در سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی گزینه ” دریافت کارنامه ” را انتخاب کنید. 

4️⃣بر روی گزینه ضمن سال کلیک کرده و سپس جستجو را انتخاب کنید. 

5️⃣نتیجه را از سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی ۱۴۰۲ دریافت نمایید. 

6️⃣می توانید از منوی سمت راست سایت اعلام نتایج امتحان نهایی 1402 گزینه چاپ را انتخاب کرده و کارنامه خود را پرینت بگیرید. 

 نحوه مشاهده نتایج از سایت سیدا 

با توجه به اینکه در سال های گذشته نتایج از سایت سیدا دریافت می شدند، در این بخش به توضیح دریافت کارنامه از طریق سامانه سیدا نیز می پردازیم تا در صورت تغییر در برنامه آموزش و پرورش با مشکلی در این زمینه مواجه نشوید. مراحب دریافت کارنامه به صورت اینترنتی از سامانه سیدا به شرح زیر می باشد. 

1️⃣آدرس sida.medu.ir را در مروگر خود جستجو کرده و وارد سامانه سیدا شوید. 

2️⃣نام کاربری و رمز عبوری را که مدرسه در اختیارتان قرار داده است در کادرهای مربوطه وارد کرده و گزینه ورود کاربران را انتخاب نمایید. 

3️⃣کارنامه خود را از سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی دریافت نمایید. 

 

مشاوره سایت اعلام نتایج امتحان نهایی

دریافت نتایج امتحانات نهایی از دو طریق امکان پذیر است. دانش آموزان می توانند به صورت حضوری به مدرسه رفته و کارنامه خود را از مدیر مدرسه تحویل بگیرند و یا به صورت اینترنتی به سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی ۱۴۰۲ مراجعه نمایند. 

سامانه اعلام نتایج امتحانات نهایی در سال 1402 سا‌یت my.medu.ir می باشد. ‌در حال حاضر تمامی سایت های دیگر غیر قابل دسترسی هستند اما ممکن است برنامه آموزش و پرورش تغییر کند. در این صورت می توانید با مراجعه به همین صفحه از تغییرات مطلع شوید. 

در صورت بروز هرگونه سوال و یا ابهام در مورد اعلام نتایج امتحانات نهایی می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت اعلام نتایج امتحان نهایی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آدرس سایت اعلام نتایج امتحان نهایی چیست؟

    سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی 1402 سامانه آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir می باشد. 

  2. آیا تنها راه دریافت کارنامه امتحانات نهایی مراجعه به سایت است؟

    خیر دانش آموزان همواره می توانند نتایج امتحانات خود را به صورت حضوری از مدرسه محل تحصیل شان دریافت نمایند. 

  3. زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی در چه تاریخی است؟

    طبق اطلاعیه های آموزش و پرورش نتایج امتحانات نهایی در 10 تیر ماه منتشر می گردد. 

    منبع: سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی



:: برچسب‌ها: سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی 1402 ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی کاردرمانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند است؟ از جمله دانشگاه هایی که هر سال برای رشته کاردرمانی ظرفیت پذیرش ارائه می‌دهد، دانشگاه پردیس خودگردان یا همان پردیس بین الملل است. ورود به رشته های علوم پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان از طریق شرکت در کنکور تجربی و کسب رتبه لازم میسر است. تاکنون هیچ یک از رشته های پزشکی و پیراپزشکی این دانشگاه بدون کنکور ارائه نشده اند. بنابراین شما برای قبولی در رشته کاردرمانی پردیس خودگردان بین الملل باید رتبه مناسب را به دست آورید. در ادامه به بررسی رتبه قبولی کاردرمانی پردیس کنکور 1401 پرداخته شده است.

 منبع: رتبه قبولی کاردرمانی پردیس خودگردان

رتبه قبولی کاردرمانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

در کنکور سراسری داوطلبان در 5 سهمیه مختلف دسته بندی می‌شوند و دلیل دسته بندی داوطلبان در سهمیه های مختلف نیز این است که دانشگاه های سراسری از جمله دانشگاه پردیس خودگردان، ظرفیت پذیرش رشته های خود را تقسیم بندی کرده اند و برای هر سهمیه متناسب با تعداد داوطلبانی که دارد، ظرفیتی را اختصاص داده اند.

مثلا 30 درصد ظرفیت پذیرش رشته کاردرمانی در هر دانشگاهی که این رشته را ارائه می‌دهد، به داوطلبان دارای سهمیه ایثارگری اختصاص دارد و 70 درصد مابقی برای داوطلبان سهمیه مناطق است.

منطقه یک | رتبه قبولی کاردرمانی پردیس خودگردان 1401

آخرین رتبه قبولی کاردرمانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 7048
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور-اهواز 5630
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی 3855
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 5967
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 5396

 

 

 

منطقه 2

آخرین رتبه قبولی کاردرمانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی 4999
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 7765
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 9024
دانشگاه علوم پزشکی همدان 8184
 دانشگاه علوم پزشکی تبريز 9472

منطقه سه | رتبه قبولی کاردرمانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

آخرین رتبه قبولی کاردرمانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 5975
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 4349
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 6251
دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور – اهواز  6724
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 8112
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

???? رتبه قبولی کنکور ????

 

 

مشاوره قبولی در رشته گفتار درمانی

در این مطلب از سایت تحصیلی دانتل، رتبه قبولی کاردرمانی پردیس کنکور ۱۴۰۱ را مشاهده کردید و در مطالب دیگر سایت می‌توانید رتبه قبولی سایر رشته ها را نیز مشاهده و بررسی کنید.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با راه اندازی بخش مشاوره تلفنی، در تلاشند که در ایام انتخاب رشته راهنمای شما عزیزان باشند تا بدون دغدغه و نگرانی و تنها از طریق تماس تلفنی، به برترین مشاوران کشور متصل شوید. 

باتوجه به اینکه احتمالا شما هم مثل بسیاری دیگر از داوطلبان کنکوری در زمان انتخاب رشته سوالات زیادی خواهید داشت و نیازمند راهنمایی خواهید بود، بهترین گزینه برای شما ارتباط با مشاوران به صورت تلفنی است تا در وقت و هزینه تان نیز صرفه جویی شود. تماس با مشاوران مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل از سراسر کشور امکان پذیر است.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه قبولی کاردرمانی پردیس خودگردان 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. تفاوت دانشگاه پردیس خودگردان با دانشگاه روزانه چیست؟

    تنها تفاوت دانشگاه پردیس خودگردان با دانشگاه آزاد در شهریه پرداز بودن آن است و از نظر اساتید، سطح آموزشی و علمی تفاوتی ندارند. رتبه قبولی کاردرمانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این مقاله بررسی شده است.

  2. آیا می‌توان به صورت بدون کنکور وارد رشته های علوم پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان شد؟

    خیر، پذیرش در رشته های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه پردیس خودگردان فقط با شرکت در کنکور تجربی و کسب رتبه لازم امکان پذیر است.

  3. شهریه دانشگاه پردیس خودگردان چقدر است؟

    حدود شهریه رشته های پزشکی در دانشگاه پردیس خودگردان به ازای هر ترم 12 میلیون تومان و در رشته های پیراپزشکی به ازای هر ترم 6 میلیون تومان می‌باشد.

    منبع: رتبه قبولی کاردرمانی پردیس خودگردان



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی کاردرمانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان دامپزشکی ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه تحربی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. داوطلبان کنکور تجربی و علاقه مند به رشته دامپزشکی، برای اینکه از نتیجه انتخاب رشته خود مطمئن باشند در قدم اول باید رتبه پذیرفته شدگان دامپزشکی در سال های گذشته را با رتبه‌ی خود مقایسه کنند زیرا با وجود تغییرات جزئی در دفترچه و ظرفیت دانشگاه ها اتکا بر رتبه‌های سال های گذشته می تواند نتیجه انتخاب رشته را تضمین کند. در ادامه آخرین رتبه پذیرفته شدگان رشته دامپزشکی کنکور 1400 در جداولی تفکیک شده براساس دوره ی پذیرش، سهمیه و دانشگاه ارائه داده ایم.

 منبع: رتبه پذیرفته شدگان دامپزشکی

آخرین رتبه پذیرفته شدگان دامپزشکی ۱۴۰۰ | روزانه

الویت تمامی شرکت کنندگان در کنکور و داوطلبان رشته دامپزشکی دانشگاه های روزانه می باشد که رتبه پذیرفته شدگان دامپزشکی ۱۴۰۰ را به تفکیک سهمیه در دانشگاه های روزانه، در جدول های زیر می توانید مشاهده کنید.  

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد

آخرین رتبه پذیرفته شدگان دامپزشکی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه فردوسی – مشهد 2115
دانشگاه رازی کرمانشاه 2440
دانشگاه ارومیه 3029
دانشگاه تهران 214
دانشگاه شیراز 524
دانشگاه کرمانشاه 714

سهمیه ایثارگران 5 درصد

آخرین رتبه پذیرفته شدگان دامپزشکی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 619
دانشگاه شیراز 1950
دانشگاه شهید چمران اهواز 3598
دانشگاه رازی کرمانشاه 2752
دانشگاه فردوسی – مشهد 1230

منطقه یک 

آخرین رتبه پذیرفته شدگان دامپزشکی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه شیراز 3160
دانشگاه فردوسی – مشهد 2280
دانشگاه ارومیه 4277
دانشگاه تهران 1460
دانشگاه شیراز 1578
دانشگاه رازی کرمانشاه 2910
دانشگاه تبریز 4184
دانشگاه اروميه 5425
دانشگاه شهيد چمران اهواز 5984
دانشگاه سمنان 4954
دانشگاه شهرکرد 5721

منطقه دو | رتبه قبولی دامپزشکی کنکور 99

آخرین رتبه پذیرفته شدگان دامپزشکی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 1478
دانشگاه فردوسی – مشهد 4185
دانشگاه شیراز 5075
دانشگاه تبریز 5239
دانشگاه شهید چمران اهواز 6274
دانشگاه شهید باهنر – کرمان 2982
دانشگاه اروميه 6954
دانشگاه سمنان 6824

 

 

 

منطقه سه 

آخرین رتبه پذیرفته شدگان دامپزشکی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه فردوسی – مشهد 3422
دانشگاه شیراز 4998
دانشگاه ارومیه 5982
دانشگاه لرستان – خرم آباد 9260
دانشگاه تهران 1376
دانشگاه تبریز 3751
دانشگاه سمنان 3547
دانشگاه شهيد چمران اهواز 3854
دانشگاه شهرکرد 3647
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

 

رتبه پذیرفته شدگان دامپزشکی ۱۴۰۰ | نوبت دوم

داوطلبان رشته دامپزشکی می‌توانند با اطلاع از آخرین رتبه های قبولی دامپزشکی نوبت دوم، از وضعیت قبولی خود آگاهی نسبی به دست آورند. رتبه پذیرفته شدگان دامپزشکی ۱۴۰۰ به شرح زیر می‌باشد.

رتبه در سهمیه سهمیه دانشگاه
2670 ایثارگران 25 درصد دانشگاه سمنان
‌3078 منطقه یک دانشگاه تهران
5568 منطقه دو دانشگاه فردوسی – مشهد
8170 منطقه دو دانشگاه شهید چمران اهواز
4720 منطقه یک دانشگاه ارومیه
3954 منطقه یک دانشگاه فردوسی – مشهد
2108 منطقه یک دانشگاه رازی کرمانشاه
5985 منطقه یک دانشگاه تبريز
4951 منطقه دو دانشگاه تهران
3169 منطقه دو دانشگاه شهید باهنر – کرمان
6254 منطقه دو دانشگاه تبريز
2594 منطقه سه دانشگاه تهران
6889 منطقه سه دانشگاه شهید باهنر – کرمان
5984 منطقه سه دانشگاه تبريز
5225 منطقه سه دانشگاه فردوسي مشهد

 

آخرین رتبه پذیرفته شدگان دامپزشکی ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد

داوطلبان رشته دامپزشکی در دانشگاه های آزاد توجه کنند که بر اساس رتبه کشوری و تراز سنجش خواهند شد. در این قسمت جدول زیر را که شامل آخرین رتبه پذیرفته شدگان دامپزشکی ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد را مشاهده می‌کنید.

دانشگاه رتبه در سهمیه رتبه کشوری سهمیه
دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات 3985 14258 منطقه 1
دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات 4856 12968 منطقه 2
دانشگاه ازاد واحد کرج 7885 16525 منطقه 1
دانشگاه ازاد واحد تبريز 8073 17588 منطقه 1
دانشگاه ازاد واحد تبريز 8246 19672 منطقه 2
دانشگاه ازاد واحد اروميه 8394 20758 منطقه 1
دانشگاه ازاد واحد شهرکرد 10543 22940 منطقه 2

 

 

 

 

مشاوره انتخاب رشته دامپزشکی

در مطلب بالا پذیرفته شدگان دامپزشکی 1400 در دوره های مختلف دانشگاه های روزانه و آزاد را در جداولی ارائه کردیم. برای دریافت مشاوره انتخاب رشته تجربی با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید.

بنابراین حتما از مشاوری مجرب در این امر بهره ببرید و اگر دسترسی به مشاور حضوری ندارید یا مشاوران حضوری در اطراف شما وجود دارند ولی به اندازه کافی تبحر ندارند، می‌توانید از مشاوره تلفنی استفاده کنید. مزیتی که مشاوره تلفنی دارد دسترسی آسان آن است و همچنین هزینه مشاوره تلفنی بسیار کمتر از مشاوره حضوری و تضمین بیشتری نیز دارد. جهت ارتباط با مشاوران برتر مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل و بهره مندی از مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری همین حالا با شماره موجود در این صفحه تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه پذیرفته شدگان رشته دامپزشکی کنکور 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا رشته دامپزشکی در دانشگاه آزاد نیز ارائه می‌شود؟

    بله دانشگاه آزاد دانشجوی رشته دامپزشکی قبول می‌کند. به رتبه پذیرفته شدگان دامپزشکی ۱۴۰۰ در طول متن اشاره شده است.

  2. آیا رشته دامپزشکی در دوره نوبت دوم دانشگاه های سراسری نیز ارائه می‌شود؟

    بله، در برخی از دانشگاه های سراسری رشته دامپزشکی در دوره نوبت دوم نیز ارائه می‌گردد که در متن مقاله به آنها اشاره کردیم.

  3. کدام داوطلبان می توانند رشته دامپزشکی را در فرم انتخاب رشته دانشگاه های سراسری خود قرار دهند؟

    داوطلبانی که در کنکور سراسری تجربی شرکت کرده باشند و پس از دریافت نتایج اولیه، مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه های سراسری باشند، می‌توانند کد رشته محل های رشته دامپزشکی را در فرم انتخاب رشته خود قرار دهند.

    منبع: رتبه پذیرفته شدگان دامپزشکی



:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان دامپزشکی ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

آیا از رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی ۱۴۰۰ اطلاع دارید؟ بینایی سنجی یا اپتومتری، یکی از رشته هایی است که داوطلبان رشته تجربی، می توانند در آن، ادامه تحصیل دهند. آشنایی با رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی 1400 یکی از نکاتی است که درصورت تمایل به انتخاب این رشته، باید از آن آگاهی داشته باشید. اگر به تحصیل در رشته بینایی سنجی علاقه دارید، بهتر است پس از دریافت کارنامه اولیه از سوی سازمان سنجش، راجع به احتمال قبول شدن خود در این رشته، با یک مشاور تحصیلی مطمئن مشورت نمایید.

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی 1400 | روزانه

بینایی سنج ها وضعیت قدرت دید بیماران را بررسی می کنند. آنها می توانند در کنار تعیین میزان ضعف دید و دوربینی یا نزدیک بینی، درصورتیکه تخصص کافی داشته باشند، برای بیماران عینک یا لنز مناسب را تهیه کنند.

اپتومتریست ها، می توانند در بیمارستان، کلینیک یا مراکز بهداشت مشغول به کار شوند و حتی با دریافت مجوز، کسب و کار شخصی خود را، راه اندازی کنند و در تعیین نمره چشم و عینک برای بیماران فعالیت کنند. در ادامه رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی ۱۴۰۰ را ذکر کرده ایم.

 

رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی ۱۴۰۰ | سهمیه ایثارگران 25 درصد

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی ایران 725

 

منطقه یک | رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
علوم پزشکی شهید بهشتی  2080
علوم پزشکی ایران 2899
علوم پزشکی مشهد 2970

 

 

منطقه دو

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
علوم پزشکی ایران 4277
علوم پزشکی مشهد 4767
علوم پزشکی اصفهان 10909
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 3883
دانشگاه علوم پزشکي زاهدان 5829

منطقه سه

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
علوم پزشکی ایران 2401
علوم پزشکی شهید بهشتی 2124
علوم پزشکی شیراز 3110
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 3496
دانشگاه علوم پزشکي زاهدان 3848
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

مشاوره انتخاب رشته بینایی سنجی

همانطورکه پیش‌تر نیز در این مقاله اشاره کردیم، رشته بینایی سنجی فقط در تعداد محدودی از دانشگاه های سراسری و فقط در دو دوره روزانه و پردیس خودگردان ارائه می‌شود و پذیرش آن نیز فقط به صورت با آزمون و از طریق کنکور سراسری تجربی می‌باشد. 

انتخاب رشته کنکور تجربی مرحله بسیار مهمی است که اگر قصد دارید در این مرحله رشته بینایی سنجی را نیز انتخاب کنید، به هیچ وجه نباید بدون آگاهی و داشتن اطلاعات از انتخاب رشته، شتابزده و عجولانه رفتار کنید. چرا که در سال های گذشته شاهد داوطلبانی بوده ایم که با اینکه رتبه‌ی مناسبی نیز کسب کرده بودند، اما موفق به کسب قبول شدن نشدند و دلیل آن نیز انتخاب رشته نادرست می‌باشد.

اگر می خواهید با آگاهی قدم در مسیر انتخاب رشته بگذارید، پیشنهاد ما به شما مشورت با یک مشاور تحصیلی است، که در این زمینه مشاوران تحصیلی مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در حال فعالیت هستند و چنانچه مایل باشید، می‌توانید از تجارب مشاوران ما در جهت یک انتخاب رشته درست و اطلاع از رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی ۱۴۰۰ استفاده نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

منبع: رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی



:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه تجربی را انتخاب کرده اند، می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. علاقه مندان به تحصیل در رشته علوم آزمایشگاهی حتما باید در کنکور تجربی شرکت کنند و رتبه مناسبی نیز به دست آورند تا شانس پذیرش داشته باشند. با توجه به اینکه اطلاع از رتبه قبولی رشته‌ها در انجام انتخاب رشته دقیق‌تر موثر است، در ادامه این مطلب به بررسی آخرین رتبه پذیرفته شدگان رشته علوم آزمایشگاهی کنکور 1400 در دانشگاه های سراسری و آزاد می‌پردازیم.

 منبع: رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی

رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی ۱۴۰۰

دانشگاه روزانه علاوه بر ارائه رشته های پیراپزشکی همچون رشته پرستاری، مامایی، اتاق عمل، هوشبری و … رشته علوم آزمایشگاهی را نیز ارائه می‌دهد و بیشتر داوطلبان نیز به دلیل تحصیل رایگان دانشگاه روزانه، این دانشگاه را در انتخاب های اول فرم انتخاب رشته خود قرار می‌دهند. از همین رو در ادامه آخرین رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی ۱۴۰۰ را گرد آوری کرده ایم.

در دانشگاه روزانه داوطلبان با توجه به رتبه در سهمیه ای که کسب کرده اند پذیرش می‌شوند یعنی دانشگاه روزانه برخلاف دانشگاه آزاد که با توجه به رتبه کشوری دانشجو پذیرش می‌کند، سهمیه های مناطق و ایثارگری را ملاک ارزیابی داوطلبان قرار داده است.

 

 

 

سهمیه ایثارگران ۵ درصد | رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 2047

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد

آخرین رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه فردوسی مشهد 2219
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 2546
دانشگاه علوم پزشکی کرمان 2475

 

 

 

منطقه یک | رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی کنکور ۱۴۰۰ 

آخرین رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه بوعلی سینا – همدان 8737
دانشگاه علوم پزشکی بم 10658
دانشگاه لرستان – خرم آباد 113429
دانشگاه فردوسی مشهد 4526

منطقه دو

آخرین رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی ایران 3943
دانشگاه علوم پزشکی بم 12532
دانشگاه فردوسی مشهد 3550
دانشگاه لرستان – خرم آباد 5313
دانشگاه رازی- کرمانشاه 5334
دانشگاه بوعلی سینا – همدان 7842

منطقه سه | رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی کنکور 1400 

آخرین رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی ایران 2661
دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس 6127
دانشگاه بوعلی سینا – همدان 7098
دانشگاه ایلام 7455
دانشگاه پزشکی لرستان – خرم آباد 4861
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

 

 

رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد 1400

دانشگاه آزاد همچون دانشگاه روزانه رشته علوم آزمایشگاهی را ارائه می‌دهد و همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، ملاک سنجش و ارزیابی داوطلبان برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد، رتبه‌ی کشوری و تراز اکتسابی آنهاست. بنابراین شما برای بررسی رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی 1400 دانشگاه آزاد باید رتبه کشوری و تراز آن ها را بررسی کنید.

دانشگاه محل قبولی تراز قبولی رتبه سهمیه رتبه کشوری
دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران 8592 7020 21915
دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران 8397 7523 28505
دانشگاه آزاد واحد مشهد 7830 16272 36951
دانشگاه آزاد واحد تبریز 7598 27521 65040
دانشگاه آزاد واحد ساری 7390 24345 56461
دانشگاه آزاد واحد ارومیه 22259 79391
 

 

مشاوره انتخاب رشته تجربی

در این مطلب رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی 1400 را در دانشگاه روزانه و آزاد مشاهده کردید و لازم است بدانید که دانشگاه شبانه نه تنها در رشته علوم ازمایشگاهی بلکه در تمام رشته های پیراپزشکی و پزشکی ظرفیت پذیرش ندارد به همین دلیل در این مطلب رتبه قبولی این دانشگاه را قرار ندادیم.

برای انتخاب رشته کنکور تجربی باید اطلاعات بسیار زیادی داشته باشید تا فرم انتخاب رشته را به گونه ای تنظیم کنید که بیشترین شانس قبولی را داشته باشید. با توجه به اینکه شما نیز مثل خیلی از داوطلبان کنکوری برای اولین بار است فضای کنکور و انتخاب رشته را تجربه می‌کنید، طبیعی است که اطلاعات زیادی راجب انتخاب رشته کردن نداشته باشید.

آگاهی از شرایط پذیرش دانشگاه های مختلف، ظرفیت رشته ها، آشنایی با دوره های روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، ظرفیت خودگردان و تفاوتی که با یکدیگر دارند و… از مواردی هستند که باید برای انتخاب رشته در نظر داشته باشید.

با راه اندازی بخش مشاوره تلفنی این مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی ، این امکان برای داوطلبان عزیز فراهم شده است که به راحتی و بدون محدودیت از هر جای کشور به برترین مشاوران دسترسی داشته باشند و با خیالی راحت انتخاب رشته خود را به آنها بسپارند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. کدام دانشگاه‌ها رشته علوم آزمایشگاهی را ارائه می دهند؟

    رشته علوم ازمایشگاهی در دانشگاه‌های روزانه، آزاد و پردیس خودگردان ارائه می شود.

  2. آخرین رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی ۱۴۰۰ در دانشگاه روزانه چقدر است؟

    رتبه های قبولی در سهمیه های مختلف در این مقاله بررسی شده است.

  3. برای انتخاب رشته کنکور تجربی رتبه در سهمیه مهم است یا رتبه کشوری؟

    دانشگاه های سراسری با توجه به رتبه در سهمیه و دانشگاه آزاد با رتبه کشوری دانشجو می پذیرند.

    منبع: رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی



:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی ۱۴۰۰ چند است؟ اگر یکی از داوطلبان کنکور سراسری تجربی هستید، حتما نام رشته شنوایی شناسی برایتان نامی آشنا است. رشته شنوایی شناسی از رشته های مقطع کارشناسی زیرگروه یک کنکور سراسری تجربی می‌باشد که هرساله تعداد محدودی صندلی در دوره روزانه و پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری به خود اختصاص داده است. اگر قصد انتخاب این رشته را در دوره روزانه دانشگاه های سراسری دارید، می‌توانید در این مقاله با آخرین رتبه پذیرفته شدگان رشته شنوایی شناسی در کنکور سال های گذشته آشنا شوید تا دید بهتری نسبت به انتخاب رشته داشته باشید. 

 منبع: رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی

رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی ۱۴۰۰

رشته شنوایی شناسی هرساله دارای ظرفیت محدودی در دانشگاه های سراسری است. اگر شما نیز قصد دارید کد رشته محل های رشته شنوایی شناسی را در کنکور سراسری انتخاب کنید، می‌توانید برای افزایش آگاهی خود در این زمینه از آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی ۱۴۰۰ استفاده نمایید.

خوب است بدانید ملاک قبولی در رشته شنوایی شناسی رتبه‌ای است که در سهمیه کسب کرده اید، بنابراین برای بدست آوردن یک دید کلی از شانس قبولی‌تان در رشته شنوایی شناسی می‌توانید رتبه‌ای که در سهمیه و زیرگروه یک کسب کرده اید را با آخرین رتبه‌ی پذیرفته شدگان شنوایی شناسی کنکور ۱۴۰۰ مقایسه کنید و انتخاب های خود را در سه دسته خوش بینانه، نرمال و بدبینانه دسته بندی کنید.

 

منطقه یک | رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 2497
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 3243
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی- تهران 1293
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 5228
 

 

منطقه دو

آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 3139
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 4529
دانشگاه علوم پزشکی ایران 3408
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 3872

 

 

 

منطقه سه | رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 2173
دانشگاه علوم پزشکی ایران 2742
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 1905
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 3039
دانشگاه علوم پزشکی اراک 4192
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

مشاوره انتخاب رشته

با اینکه سازمان سنجش آموزش کشور هرسال پس از انتشار نتایج اولیه و با شروع فرآیند انتخاب رشته، دفترچه ای را با عنوان دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی که علاوه بر کد رشته محل های ارائه شده شامل توضیحاتی پیرامون نحوه انتخاب رشته است، منتشر می‌کند اما باز برخی داوطلبان به خوبی از پس انتخاب رشته برنمی‌آیند. البته بدیهی است چراکه انجام انتخاب رشته نیازمند آگاهی و شناخت کافی است. 

بهتر است برای اینکه هر داوطلب بتواند با توجه به رتبه‌ای که کسب کرده، بهترین انتخاب رشته را انجام دهد، علاوه بر استفاده از آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی 1400 و مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته از یک مشاور نیز مشورت بگیرد تا بهترین را برای خود رقم بزند.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو هر ساله در فرآیند انتخاب رشته در کنار داوطلبان بوده اند. شما نیز می‌توانید برای دریافت مشاوره با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در ارتباط باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. داوطلبان کنکور تجربی و علاقه‌مند به رشته شنوایی سنجی از چه طریقی به ‌رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی 1400 دسترسی داشته باشند؟

    در این مقاله رتبه‌ی پذیرفته شدگان رشته شنوایی شناسی سال 1400 را برای داوطلبان ذکر کرده ایم.

  2. آیا رشته شنوایی شناسی در دانشگاه آزاد نیز ارائه می شود؟

    خیر، این رشته در دانشگاه آزاد ارائه نمی شود و فقط در دانشگاه سراسری روزانه و پردیس دانشجو می پذیرد.

  3. آیا تمامی داوطلبان کنکور تجربی مجاز به انتخاب رشته شنوایی شناسی هستند؟

    داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، در صورت علاقه مندی می توانند شانس خود را در پذیرفته شدن در رشته شنوایی شناسی امتحان کنند.

    منبع: رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی



:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی ۱۴۰۰ چند است؟ اگر جزو دسته ای از داوطلبان کنکور تجربی هستید که قصد انتخاب رشته دندانپزشکی را دارید، باید به این نکته توجه کنید که پس از دریافت نتایج اولیه و رویت کارنامه های اولیه‌تان بایستی وارد فرآیند انتخاب رشته شوید. از آنجایی که مرحله انتخاب رشته مهم ترین و حساس ترین مرحله کنکور سراسری می‌باشد، بایستی با دقت نسبت به انجام آن اقدام کنید. در همین راستا در ادامه این مطلب تعدادی از آخرین رتبه پذیرفته شدگان رشته دندانپزشکی کنکور ۱۴۰۰ را در دوره روزانه دانشگاه های سراسری و آزاد ارائه کرده ایم.

 منبع: رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی

آخرین رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی ۱۴۰۰

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دندانپزشکی را دارند، بایستی انتخاب های اول خود را به کد رشته محل های دوره روزانه دانشگاه های سراسری اختصاص دهند. حتی اگر با توجه به رتبه‌ای که بدست آورده اند، جزو الویت های خوش بینانه آن ها باشد.

 

منطقه یک | رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 41
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 90
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 302
دانشگاه علوم پزشکی یزد 432
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 399
دانشگاه علوم پزشکی قم 1077
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 1148
دانشگاه علوم پزشکی قزوین 914

 

 

 

منطقه دو

آخرین رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 140
دانشگاه علوم پزشکی قزوین 762
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 600
دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد 1218
دانشگاه علوم پزشکی تهران 173
دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد 1238
دانشگاه علوم پزشکی قم 1578

 

منطقه سه | رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی 1400 در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 518
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 726
دانشگاه علوم پزشکی همدان 641
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 89
دانشگاه علوم پزشکی قزوین 715
دانشگاه علوم پزشکی کرمان 594
دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان 616
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

 

آخرین رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی دانشگاه آزاد 1400

همانطورکه اشاره کردیم رشته دندانپزشکی در دانشگاه آزاد نیز ارائه می‌شود که داوطلبان در صورتی که در کارنامه دریافتی نتایج اولیه، به کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد دسترسی داشته باشند، می‌توانند از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشکاه آزاد نیز فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد را نیز تکمیل کنند.

کسب نتیجه قبولی در دانشگاه آزاد نیازمند کسب رتبه مناسب و تکمیل فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد به بهترین نحو می‌باشد که متقاضیان رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد برای این منظور می‌توانند از آخرین رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی 1400 در دانشگاه آزاد استفاده کنند.

دانشگاه رتبه در سهمیه رتبه کشوری
دانشگاه آزاد واحد تهران 2597 5888
دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی تهران – کیش 4553 7957
دانشگاه آزاد واحد تبریز 2182 4984
دانشگاه آزاد واحد اصفهان – خوراسگان 2999 6383
دانشگاه آزاد واحد تبریز 2500 5443

 

مشاوره انتخاب رشته دندانپزشکی

رشته دندانپزشکی از رشته های پرمتقاضی کنکور سراسری و گروه آزمایشی علوم تجربی می‌باشد که دارای ظرفیت نسبتا محدودی نسبت به شرکت کنندگان، در دوره روزانه‌ و پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری و آزاد می‌باشد. بسیاری از داوطلبان پس از کسب رتبه مناسب می‌توانند با توجه به رتبه‌ای که بدست آورده اند، در دانشگاهی موفق به کسب قبولی در رشته دندانپزشکی شوند. اما به دلیل یک انتخاب رشته نادرست موفق به کسب قبولی نمی‌شوند.

پس یک متقاضی رشته دندانپزشکی پس از دریافت نتایج اولیه، چگونه بایستی انتخاب رشته کند که موفق به کسب قبولی شود؟ در پاسخ باید گفت زمانی یک انتخاب به قبولی منتهی می شود که با دید بازی انجام شده باشد.

 

بدین معنی که کسی که انتخاب رشته می‌نماید باید بداند با رتبه‌ای که بدست آورده است چه انتخاب هایی می‌تواند داشته باشد. سپس این انتخاب ها را در سه دسته خوش بینانه، نرمال و بدبینانه دسته بندی کند و تشخیص اینکه هر انتخاب در چه دسته ای باید قرار بگیرد نیز نیازمند داشتن شناخت و آگاهی است.

داوطلبان می‌توانند برای انجام یک انتخاب رشته آگاهانه که در نهایت منتهی به کسب قبولی شود، علاوه بر استفاده از آخرین رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی ۱۴۰۰ در دانشگاه های مختلف حتما به یک مشاور مراجعه کنند تا بتوانند مهم ترین و حساس ترین مرحله انتخاب رشته را پشت سر بگذارند.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل، آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد انتخاب رشته و کمک به شما برای پشت سرگذاشتن این مرحله می‌باشند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. متقاضیان رشته دندانپزشکی چگونه می‌توانند از آخرین رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی 1400 استفاده کنند؟

    متقاضیان رشته دندانپزشکی می‌توانند از آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته دندانپزشکی کنکور 1400جهت تخمین شانس قبولی‌شان در کنکور استفاده کنند.

  2. رشته دندانپزشکی در چه دوره هایی ارائه می‌شود و آخرین رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی به چه صورت است؟ 

    رشته دندانپزشکی در دوره های روزانه و پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری و همینطور در دانشگاه آزاد ارائه می‌شود.

  3. آیا در قبولی داوطلبان در رشته دندانپزشکی دانشگاه های سراسری، سهمیه داوطلب موثر است؟

    بله، تمامی داوطلبان برای قبولی در رشته دندانپزشکی دانشگاه های سراسری براساس سهمیه ای که دارند، سنجیده می‌شوند و از مهم ترین سهمیه ها می توان به سهمیه ایثارگران و سهمیه مناطق اشاره کرد که در متن مقاله به آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته دندانپزشکی در این سهمیه ها اشاره کردیم.

    منبع: رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی



:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط ۱۴۰۰ چند است؟ هر فردی که مایل به ادامه تحصیل در رشته مهندسی محیط بهداشت است، می‌بایست در کنکور سراسری گروه علوم تجربی شرکت کند. این رشته یکی از رشته‌های محبوب بین داوطلبان است و رقابت تنگاتنگی برای ورود به آن وجود دارد. داوطلبانی که مایل هستند رتبه‌های قبول شدگان رشته مهندسی بهداشت محیط را کسب کنند، می‌بایست از سرفصل‌های مربوطه آگاه شده و تسلط کافی به این منابع را پیدا کنند. هر اندازه که رتبه‌ی کسب شده توسط داوطلب بهتر باشد، شانس قبول شدن او در رشته دلخواه افزایش می‌یابد. در این مقاله به معرفی آخرین تراز و رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط 1400 دانشگاه روزانه پرداخته شده است.

 منبع: رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط ۱۴۰۰

دانشگاه سراسری روزانه سالانه بیشترین داوطلب را سمت خود جذب می‌کند. آخرین رتبه‌های قبولی مربوط به رشته مهندسی بهداشت محیط برای دانشگاه روزانه بر اساس سهمیه مناطق به سه دسته تقسیم می‌شود.

به عبارت دیگر، محل تحصیل داوطلبان در دوره سه سال آخر دبیرستان در رتبه نهایی کنکور داوطلب تاثیرگذار است. در ادامه آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط 1400 دانشگاه روزانه با توجه سهمیه مناطق 1، 2 و 3 در سه بخش ارائه شده است.

منطقه یک | رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 13973
دانشگاه علوم پزشکی همدان 15464
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 21993
دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس 18788
دانشگاه علوم پزشکی قم 18193
دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی / بجنورد 18758

 

 

 

منطقه دو

آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 14902
دانشگاه علوم پزشکی همدان 16637
دانشکده علوم پزشکی آبادان 20184
دانشگاه علوم پزشکی سمنان 17067
دانشگاه علوم پزشکی شاهرود 17365

منطقه سه | رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط 1400 در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس 14524
دانشکده علوم پزشکی سیرجان 17854
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

 

مشاوره انتخاب رشته

قبول شدن در رشته مهندسی بهداشت محیط با به کارگیری چند راهکار امکان‌پذیر خواهد بود. یکی از این راهکارها شناسایی سرفصل‌ها و منابع آزمون و تسلط بر این موارد است. مهم ترین مسئله‌ای که در رابطه با رسیدن به رشته مهندسی بهداشت محیط وجود دارد، کسب رتبه‌ای در محدوده آخرین رتبه‌های قبولی سال‌های پیشین است.

داوطلبان باید برنامه‌ای برای مطالعه تنظیم کنند که در جهت رسیدن به هدف و قبول شدن پیش برود. 

اطلاع از آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط ۱۴۰۰ در مرحله انتخاب رشته نیز نقش مهمی دارد. این رتبه‌ها داوطلب را راهنمایی می‌کنند تا کد رشته‌ها را به شکلی اولویت‌بندی کند که بیشترین شانس قبول شدن در رشته مهندسی بهداشت محیط دانشگاه روزانه را داشته باشند.

توصیه اکیدی که برای داوطلبان کنکور وجود دارد این است که برنامه‌ریزی‌ها و انتخاب رشته‌های خود را با راهنمایی گرفتن از مشاور انجام دهند. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو بر مبنای تجربه و شناختی که دارند، قادر خواهند بود تا بهترین پیشنهاد‌ها را به داوطلب ارائه دهند و نتایج رضایت بخشی را برای وی رقم بزنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط ۱۴۰۰ دانشگاه روزانه چند است؟

    آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط دانشگاه روزانه بر اساس سهمیه مناطق به سه دسته تقسیم می‌شود. در متن مقاله به چندین مورد از این ها رشته اشاره شد.

  2. آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط 1400 چه تاثیری در انتخاب رشته داوطلبان دارد؟

    می‌تواند داوطلب را در نحوه اولویت‌بندی کد رشته‌ها در مرحله انتخاب راهنمایی کند تا بیشترین شانس قبول شدن را داشته باشد.

  3. رتبه‌های پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط چه تاثیری می‌تواند در برنامه‌ریزی برای مطالعه کنکور داشته باشد؟

    بررسی آخرین رتبه‌های قبول شدگان موجب می‌شود تا داوطلب هدف خود را شناسایی کرده و برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کند. این رتبه‌ها به داوطلب جزئیات بیش تری ارائه می‌دهد تا وی یک برنامه‌ریزی با کیفیت برای مطالعه داشته باشد.

    منبع: رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط



:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی جانوری ۱۴۰۰ چند است؟ رشته زیست شناسی جانوری از رشته های زیر گروه دو کنکور تجربی است که هر ساله تعدادی از دانشگاه روزانه، شبانه، آزاد، پیام نور و … آن را ارائه می دهند. پذیرش این رشته در برخی از دانشگاه ها مثل دانشگاه روزانه وشبانه فقط به صورت با کنکور انجام می گیرد اما تعدادی دیگر از دانشگاه ها بدون کنکور نیز رشته زیست شناسی جانوری را ارائه می دهند. اگر شما علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های برتر روزانه و شبانه هستید، حتما باید رتبه مناسبی را در سهمیه خود به دست آورید تا امکان پذیرش داشته باشید. به همین منظور در ادامه مطلبی را در رابطه با آخرین تراز و رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی جانوری 1400 تهیه کرده ایم.

 منبع: رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی جانوری

رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی جانوری ۱۴۰۰

رشته زیست شناسی جانوری در تعدادی از دانشگاه های روزانه از جمله دانشگاه تهران، شهیدبهشتی، خوارزمی، اراک و … ارائه می شود. رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی جانوری ۱۴۰۰ در هر یک از این دانشگاه ها در رشته مذکور متفاوت است و شما با توجه به رتبه‌ای که کسب کرده اید، امکان قبولی در یکی از این دانشگاه را خواهید داشت. 

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد

آخرین رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی جانوری ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه رازی کرمانشاه 7045
دانشگاه شهرکرد 11142

 

سهمیه ایثارگران 5 درصد

آخرین رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی جانوری ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه شهید چمران اهواز 11204

 

 

 

منطقه یک | رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی جانوری ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی جانوری ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 3890
دانشگاه شهید بهشتی 6265
دانشگاه قم 16571
دانشگاه شهید چمران اهواز 19888
دانشگاه گلستان – گرگان 18374

 

منطقه دو

آخرین رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی جانوری ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 4954
دانشگاه شهید بهشتی 3955
دانشگاه فردوسی – مشهد 7163
دانشگاه رازی کرمانشاه 9232
دانشگاه خوارزمی تهران 14344
دانشگاه حکیم سبزواری – سبزوار 16890

 

منطقه سه | رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی جانوری ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی جانوری ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 3539
دانشگاه فردوسی – مشهد 5590
دانشگاه قم 14954
دانشگاه شهید بهشتی 3561
دانشگاه شهید چمران اهواز 9377
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید. 

 

مشاوره انتخاب رشته زیست شناسی جانوری

در این مطلب ملاحظه کردید که قبولی در دانشگاه های روزانه و نوبت دوم که رشته زیست شناسی جانوری را ارائه می دهند، تنها به صورت با کنکور امکان پذیر است و حتما باید علاوه بر شرکت در کنکور تجربی، رتبه لازم را نیز به دست آورید و در غیر این صورت شرایط قبولی را نخواهید داشت.

نکته مهمی که بسیاری از شما داوطلبان کنکوری عزیز از آن غافل هستید، تاثیر انتخاب رشته صحیح و اصولی در افزایش شانس قبولی است. بیشتر شما نمی دانید که تنها اطلاع از رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی جانوری ۱۴۰۰ کافی نیست و فرم انتخاب رشته چگونه باید تنظیم شود، اولویت بندی کد رشته ها به چه صورت باید باشد و یا راهکارهای افزایش شانس قبولی چیست.

همینطور اغلب داوطلبان کنکوری با همین اطلاعات غلط و ناقصی که دارند انتخاب رشته را انجام می دهند و پس از اعلام نتایج متوجه می شوند که چه اشتباه جبران ناپذیری مرتکب شده اند.

به همین دلیل توصیه می کنیم که حتما برای انتخاب رشته خود اطلاعات کافی را درمورد رشته و دانشگاه ها به دست آورید و حتما هم از مشاوران توانمند راهنمایی بگیرید. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی جانوری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. رشته زیست شناسی جانوری را کدام دانشگاه ها ارائه می دهند؟

    دانشگاه های روزانه، شبانه، آزاد و … رشته زیست جانوری را ارائه می دهند.

  2. آیا رشته زیست شناسی جانوری در دانشگاه ازاد نیز ارائه می شود؟

    بله، دانشگاه آزاد نیز رشته زیست شناسی جانوری را ارائه می دهد.

  3. رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی جانوری ۱۴۰۰ چند است؟

    رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی جانوری به تفکیک مناطق در طول مطلب ذکر شده است.

    منبع: رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی جانوری



:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی جانوری ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی سلولی و مولکولی ۱۴۰۰ چند است؟ رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی از رشته های کنکور تجربی است که در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می شود. بیشترین میزان ظرفیت پذیرش این رشته به صورت با کنکور و ظرفیت کمتری نیز به صورت بدون کنکور است بنابراین با توجه به اینکه اغلب دانشگاه ها رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی را فقط با کنکور ارائه می کنند، شما برای قبولی در این رشته نیازمند کسب رتبه و تراز مناسبی هستید. در این مطلب به بررسی آخرین تراز و رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی سلولی و مولکولی ۱۴۰۰ در دانشگاه های روزانه، شبانه، آزاد و … می‌پردازیم.

 منبع: رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی سلولی و مولکولی

رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی سلولی و مولکولی ۱۴۰۰

دانشگاه روزانه در میان دانشگاه های سراسری بهترین سطح علمی و آموزشی را دارد به همین دلیل بیشتر داوطلبان کنکور خواستار پذیرش و تحصیل در این دانشگاه هستند. رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی در دانشگاه روزانه بیشترین تعداد ظرفیت پذیرش را دارد.

اگر می خواهید این رشته را در دانشگاه روزانه قبول شوید، باید در سهمیه خود رتبه پذیرفته شگان زیست شناسی سلولی و مولکولی ۱۴۰۰ در جداول زیر را به دست آورید. لازم به ذکر است که رتبه هایی که مشاهده می کنید با توجه به کارنامه پذیرفته شدگان کنکور تجربی 1400 تهیه شده است.

سهمیه ایثارگران 5 درصد

آخرین رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی سلولی و مولکولی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه فردوسی – مشهد 1481
دانشگاه شهید باهنر – کرمان 12375
دانشگاه گیلان – رشت 6073
دانشگاه شیراز 7155

سهمیه ایثارگران 25 درصد

آخرین رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی سلولی و مولکولی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه فردوسی – مشهد 7283
دانشگاه تبریز 7039

 

 

 

منطقه یک | رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی سلولی و مولکولی 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی سلولی و مولکولی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه خوارزمی – تهران (محل تحصیل کرج) 15658
دانشگاه شیراز 5876
 دانشگاه گیلان – رشت 7178
دانشگاه شهید باهنر – کرمان 10583
دانشگاه تبریز 8655
دانشگاه فردوسی – مشهد 4475
دانشگاه شهید مدنی آذربایجان – تبریز 9590
دانشگاه شهید چمران اهواز 10188

منطقه دو

آخرین رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی سلولی و مولکولی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 4578
دانشگاه شیراز 6137
دانشگاه تبریز 78582
دانشگاه شهید چمران اهواز 10183
 دانشگاه گیلان – رشت 7174
دانشگاه محقق اردبیلی – اردبیل 25475
دانشگاه سمنان 12469
دانشگاه یزد 14799

منطقه سه | رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی سلولی و مولکولی ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی سلولی و مولکولی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه فردوسی – مشهد 12480
دانشگاه تبریز 20397
دانشگاه حکیم سبزواری – سبزوار 25491
دانشگاه خوارزمی – تهران (محل تحصیل کرج) 15663
دانشگاه محقق اردبیلی – اردبیل 18660
دانشگاه شهید مدنی آذربایجان – تبریز 27884
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

 

رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی سلولی و مولکولی دانشگاه آزاد 1400

دانشگاه آزاد علاوه بر اینکه در رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی پذیرش بدون کنکور دارد، به صورت با کنکور نیز دانشجو جذب می کند که رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی سلولی و مولکولی دانشگاه آزاد به صورت جدول زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه رتبه کشوری
دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی تهران 17584 49798
دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی تهران 20473 52165
دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز 25655 63241
دانشگاه آزاد واحد مشهد 61515 167573
دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر 97873 201892
دانشگاه آزاد واحد کرمان 115483 245651
 

 

مشاوره انتخاب رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی

همانطور که در این مطلب از رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی سلولی و مولکولی ۱۴۰۰ مشاهده کردید، امکان تحصیل در رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی در تمام دانشگاه های سراسری و ازاد فراهم است و به جز دانشگاه پردیس خودگردان، تمام دانشگاه های روزانه، شبانه، پیام نور، آزاد و غیرانتفاعی هر ساله این رشته را ارائه می دهند.

بنابراین شما در زمان انتخاب رشته با تعداد زیادی دانشگاه روبرو خواهید بود اما آنچه که در مرحله حساس و سرنوشت ساز انتخاب رشته اهمیت دارد، به کارگیری راهکار هایی برای افزایش شانس قبولی است. 

یکی از این راهکار بهره مندی از مشاوره انتخاب رشته است. در واقع هیچ یک از داوطلبان به اندازه مشاوری مجرب و توانمند اطلاعات کافی در خصوص نحوه انتخاب رشته کردن ندارند و همین اطلاعات اشتباه و ناقص موجب اشتباه در انتخاب رشته و در نتیجه عدم قبولی می شود.

بنابراین توصیه می شود که برای انتخاب رشته کنکور خود ریسک نکنید و حتما با مشاوری با تجربه مشورت داشته باشید. به همین منظور، بخش مرکز مشاور تحصیلی تلفنی دانتل راه اندازی شده است تا شما امکان دسترسی آسان را به برترین مشاوران کشور تنها با یک تماس تلفنی ساده داشته باشید.

 

سوالات متداول

  1. آیا رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی در دانشگاه های بدون کنکور ارائه می شود؟

    بله، تعدادی از واحد های دانشگاه آزاد و پیام نور رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی را بدون کنکور نیز ارائه می دهند.

  2. کدام یک از دانشگاه های روزانه رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی را ارائه می دهند؟

    دانشگاه علامه طباطبایی، فردوسی مشهد، محقق اردبیلی، سمنان و … از جمله دانشگاه هایی هستند که رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی را ارائه می دهند.

  3. شهریه دانشگاه آزاد در رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی چقدر است ؟

    شهریه رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی در دانشگاه آزاد به ازای هر ترم حدود 2/5 میلیون تومان می باشد.

    منبع: رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی سلولی و مولکولی



:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی سلولی و مولکولی ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی گیاهی ۱۴۰۰ چند است؟ یکی از شاخه های رشته زیست شناسی، زیست شناسی گیاهی است. با توجه به تعداد تقاضای داوطلبان، این مطلب را به ارائه آخرین تراز و رتبه پذیرفته‌شدگان زیست شناسی گیاهی ۱۴۰۰ در دانشگاه های سراسری اختصاص داده ایم. شما داوطلبان گرامی می توانید از این رتبه های واقعی جهت تخمین شانس قبولی‌تان استفاده کنید.

منبع: رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی گیاهی

آخرین رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی گیاهی ۱۴۰۰

 

رشته زیست شناسی گیاهی طبق دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری دارای ظرفیت خوبی در دوره روزانه دانشگاه های سراسری است، اما نکته ای که متقاضیان رشته زیست شناسی گیاهی در دوره روزانه دانشگاه های سراسری باید بدان توجه داشته باشند، این است که بیشترین متقاضیان قصد انتخاب رشته زیست شناسی گیاهی را در دوره روزانه دانشگاه های سراسری دارند. چراکه ضمن دریافت مدرک تحصیلی از یک دانشگاه دولتی، از تحصیل رایگان نیز برخوردارند. رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی گیاهی ۱۴۰۰ به شرح زیر می‌باشد.

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه اصفهان 9179

سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه اصفهان 17200
دانشگاه تبریز 20393
دانشگاه شیراز 23684

منطقه یک | رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی گیاهی ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی گیاهی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 6428
دانشگاه اصفهان 10258
دانشگاه شهید بهشتی 10810
دانشگاه الزهرا(س) 12505
دانشگاه فردوسی – مشهد 13583

منطقه دو

آخرین رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی گیاهی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه شهید مدنی آذربایجان – تبریز 65698
دانشگاه رازی کرمانشاه 60192
دانشگاه گلستان – گرگان 57893
دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء – بهبهان 50428
دانشگاه تبریز 48989

منطقه سه | رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی گیاهی ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی گیاهی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه خوارزمی – تهران (محل تحصیل کرج) 39573
دانشگاه فردوسی – مشهد 29826
دانشگاه الزهرا(س) 26367
دانشگاه شهید بهشتی 25029
دانشگاه خوارزمی تهران 32048
دانشگاه مازندران – بابلسر 41688
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید

 

آخرین رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی گیاهی ۱۴۰۰ | نوبت دوم (شبانه)

دوره شبانه دانشگاه های دولتی، نسبت به دوره روزانه از ظرفیت کمتری برخوردار است اما این دوره نیز به دلیل ارائه شدن در دانشگاه های دولتی نیز مورد توجه داوطلبان است.  برای قبولی در دوره شبانه دانشگاه های سراسری بایستی در حدود رتبه ای مشابه با رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی گیاهی ۱۴۰۰ در دوره شبانه و در سهمیه خودتان کسب کنید.

 

منطقه یک | رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی گیاهی 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی گیاهی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه فردوسی – مشهد 16057
دانشگاه تبریز 17394
دانشگاه گلستان – گرگان 18559
دانشگاه تبریز 24063
دانشگاه مازندران – بابلسر 52677

منطقه دو

آخرین رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی گیاهی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه شهید باهنر – کرمان 43855
دانشگاه تبریز 45382
دانشگاه حکیم سبزواری – سبزوار 52163
دانشگاه شهید باهنر – کرمان 56359
دانشگاه مازندران – بابلسر 58500
برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

منطقه سه | رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی گیاهی ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی گیاهی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه مازندران – بابلسر 60391
دانشگاه فردوسی – مشهد 24454
دانشگاه تبریز 27189

مشاوره انتخاب رشته زیست شناسی گیاهی

کنکور سراسری تجربی هر ساله تعداد شرکت کنندگان بالایی دارد که این خود باعث سخت تر شدن انتخاب رشته و قبولی داوطلبان در رشته های مورد علاقه شان می شود. به همین دلیل هر ساله شاهد این موضوع هستیم که پس از اعلام نتایج اولیه و شروع بازه زمانی انتخاب رشته، تمامی داوطلبان به دنبال یک مشاور آگاه هستند که آن ها را در زمینه انتخاب رشته راهنمایی کند تا بتوانند طوری انتخاب رشته کنند که منتهی به نتیجه قبولی شود.

شما می توانید برای صرفه جویی در زمان و انجام یک انتخاب رشته اصولی و تکمیل فرم انتخاب رشته ‌تان به بهترین روش که بهترین نتیجه را نیز با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید، برایتان داشته باشد، علاوه بر اطلاع از رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی گیاهی ۱۴۰۰ با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس برقرار کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی گیاهی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا رشته زیست شناسی گیاهی در دوره شبانه دانشگاه های دولتی نیز ارائه می شود؟

    بله، رشته زیست شناسی گیاهی در دوره شبانه دانشگاه های دولتی نیز نیز ارائه می شود.

  2. آخرین رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی گیاهی ۱۴۰۰ در دانشگاه های پیام نور به چه صورت است؟

    اخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته زیست شناسی گیاهی در دانشگاه های پیام نور با توجه موارد مختلفی همچون سهمیه داوطلب، دانشگاه محل قبولی و … متفاوت است، که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم.

  3. آیا متقاضیان رشته زیست‌شناسی گیاهی می توانند به کمک آخرین رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی گیاهی ۱۴۰۰، شانس قبولی خود را برای کنکور سراسری سال آینده تخمین بزنند؟

    بله، آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته زیست شناسی گیاهی کنکور سراسری 1400 بهترین منبع برای تخمین شانس قبولی در کنکور سراسری 1401 می باشد.

    منبع: رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی گیاهی



:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان زیست شناسی گیاهی ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲ یکی از سوالات مهم داوطلبانی است که موفق به ثبت نام در رشته های با آزمون نشده اند. متقاضیان می‌توانند در زمان تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و با پرداخت هزینه، ثبت نام خود را انجام دهند. در صورتی که قصد اطلاع از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ را دارید، می‌توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و یا از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 منبع: مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور

مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲

دانشگاه پیام نور هر ساله برای دو نوبت مهر و بهمن ماه اقدام به پذیرش ددانشجو می‌کند. متقاضیان می‌توانند به دو صورت با آزمون و بدون آزمون در دانشگاه پیام نور ثبت نام نمایند. داوطلبانی که موفق به شرکت در کنکور سراسری نشده‌اند و یا رتبه مورد نیاز را کسب نکرده‌اند، می‌توانند در مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲ اقدام به نام نویسی نمایند. 

برای ثبت نام داوطلبان باید در زمان تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و با بارگذاری مدارک و اطلاعات خود در این سامانه فرایند ثبت نام را تکمیل نمایند. با توجه به اهمیت مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1402 در آن مقاله به بررسی کامل آن پرداخته‌ایم. 

داوطلبان گرامی توصیه می کنیم حتما پس از اطلاع از مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ابتدا مقاله زیر که راهنما جامع ثبت نام بدون کنکور در تمامی دانشگاه های سراسری می باشد را حتما مطالعه نمایید. 

 

مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور مهر 1402

مهلت ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هر ساله توسط سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام می‌شود. داوطلبان باید در بازه زمانی تعیین شده برای ثبت نام بدون کنکور به سایت سنجش با نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. 

تاکنون اطلاعیه ای در خصوص تاریخ دقیق مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲ منتشر نشده است. طبق روند سال های گذشته می‌توان انتظار داشت که در سال ۱۴۰۲ نیز مانند گذشته در مهر ماه باشد. ثبت نام سال گذشته از ۱۸ مرداد تا ۲۳ مرداد انجام شد.

به محض اطلاع رسانی در مورد زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در همین صفحه قرار خواهد گرفت. همچنین شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاع سریع از زمان ثبت نام در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

مهلت ثبت نام پیام نور بهمن ۱۴۰۲

دانشگاه پیام نور برای ترم بهمن ماه در نیمسال دوم تحصیلی نیز اقدام به جذب دانشجو می‌کند. داوطلبانی که در نوبت اول موفق به ثبت نام در دانشگاه نشده‌اند، می‌توانند در تکمیل ظرفیت که در بهمن ماه انجام می‌شود ثبت نام کرده و وارد دانشگاه شوند. 

 مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲ در بهمن ماه هنوز به طور قطعی مشخص نشده است. انتظار می‌رود که مانند سال های گذشته در نیمه دوم آذر ماه شروع شود. داوطلبان در این بازه زمان می‌توانند به سایت سنجش مراجعه کرده و ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. 

به محض اطلاع رسانی در مورد مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در نوبت بهمن این مطلب بروزرسانی می‌شود. تاریخ دقیق ثبت نام بدون کنکور پیام نور در سریع ترین زمان در کانال تلگرامی دانتل کو قرار خواهد گرفت. 

 

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲

داوطلبانی که موفق به ثبت نام در مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نشده‌اند فرصت دیگری نیز در اختیار دارند. معمولا سازمان سنجش زمان ثبت نام را تمدید می‌کند و چند روز بیش تر به داوطلبان مهلت انتخاب رشته می‌دهد. 

در حال حاضر تمدید مهلت ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی سازمان سنجش این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در همین صفحه قرار خواهد گرفت. 

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور پیام نور

داوطلبان برای ثبت نام باید در مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور به سایت سنجش مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام نمایند. به منظور سهولت کار برای شما داوطلبان گرامی در این بخش به توضیح نحوه ثبت نام بدون کنکور پیام نور پرداخته ایم. 

1️⃣عبارت سازمان سنجش را در مرورگر خود جستجو کرده وارد سایت سنجش شوید. 

2️⃣از منوی پایین صفحه گزینه گزینه سراسری را انتخاب نمایید. 

3️⃣لینک فعال سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال 1402 که در مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲ فعال می شود را انتخاب نمایید. 

4️⃣در مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور روی گزینه خرید کارت اعتباری کلیک کنید تا هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید. 

5️⃣گزینه سریال سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه را انتخاب کنید و تایید و ادامه را بزنید. 

6️⃣اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کرده و روی گزینه تایید و ادامه کلیک کنید. 

7️⃣تیک گزینه مطالعه مقررات را فعال کرده و گزینه ادامه روند پرداخت را انتخاب نمایید. 

8️⃣اطلاعات کارت بانکی خود را پرداخت کرده و هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید. 

9️⃣به صفحه اول بازگردید و گزینه ثبت نام جدید را اتخاب کنید. 

????سریال کارت اعتباری خریداری شده را در کادر وارد کرده و گزینه تایید را انتخاب کنید. 

1️⃣1️⃣پس از اتمام فرایند نام نویسی در مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ حتما شماره پرونده و کد رهگیری خود را دریافت نمایید. 

????در صورت ثبت نام در کنکور سراسری و تمایل به ثبت نام در رشته های بدون آزمون نیازی به خرید کارت اعتباری نیست.  

 

مشاوره مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲

امکان ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در دو نوبت مهر و بهمن وجود دارد. داوطلبان باید در زمان تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهند. ثبت نام بدون کنکور پیام نور برای داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده‌اند هزینه دارد. 

در صورتی که پس از مطالعه این مطلب همچنان سوال یا ابهامی در زمینه مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲ برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا متقاضیان ورودی مهر و بهمن پیام نور باید در یک زمان ثبت نام کنند؟

    خیر مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور این دو نیمسال تحصیلی متفاوت است و داوطلبان باید در زمان تعیین شده برای هریک ثبت نام نمایند. 

  2. مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در نوبت مهر چه تاریخی است؟

    تاریخ دقیق ثبت نام هنوز مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که مانند گذشته در مرداد ماه باشد. 

  3. برای ثبت نام بدون کنکور پیام نور چه باید کرد؟

    برای این منظور بایستی به سایت سنجش مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام خود را انجام دهید. 

    منبع: مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور

 


:: برچسب‌ها: مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

لیست رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ چیست؟ دانشگاه آزاد اسلامی اکثر رشته‌های تحصیلی در گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد و رشته‌های تجر‌بی از جمله زیست شناسی و شیمی از جمله رشته‌های پرمتقاضی این دانشگاه هستند. داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در رشته های تجربی دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402 هستند در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه می توانند وارد این رشته ها شوند. در ادامه به شرح لیست رشته های موجود در دفترچه می پردازیم.

 منبع: لیست رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

دانشگاه آزاد برای رشته های بدون کنکور تجر‌بی مقاطع کاردانی و کارشناسی را ارائه می کند و داوطلبان با توجه به مدرک فارغ التحصیلی که ارائه می دهند مجاز به ثبت نام در یکی از رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد و این مقاطع هستند. بنابراین تفاوت پذیرش در مقاطع کاردانی و کارشناسی، در مدارک و سوابق تحصیلی مورد نیاز می باشد.

لیست رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ برای هر یک از مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته، در داخل دفترچه راهنمای ثبت نام قید می شود.

 توجه داشته باشید هیچکدام از رشته های پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دامپزشکی و تمامی رشته های پیراپزشکی (پرستاری، فیزیوتراپی، مامایی، رادیولوژی و …) در هیچ دانشگاهی اعم از آزاد و سراسری و پردیس خودگردان به صورت بدون کنکور دانشچو پذیرش نمی کند. 

 

رشته‌های کارشناسی پیوسته 

لیست رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در مقطع کارشناسی پیوسته به شرح زیر می باشد.

زمین شناسی مهندسی طبیعت علوم و مهندسی خاک مهندسی فضای سبز
شیمی محض شیمی کاربردی ترویج و آموزش کشاورزی پایدار مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی
علوم و مهندسی باغبانی علوم دامی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی بهداشت مواد غذایی
گیاه پزشکی علوم و مهندسی جنگل علوم و مهندسی شیلات اقتصاد کشاورزی زیست شناسی گیاهی
 میکروبیولوژی زیست شناسی سلولی و مولکولی علوم آزمایشگاهی دامپزشکی زیست شناسی جانوری

 

رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد | کارشناسی ناپیوسته

لیست رشته های تجربی دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402 در مقطع کارشناسی ناپیوسته به شرح زیر می باشد.

بهداشت مواد غذایی مهندسی تولیدات دامی مهندسی کشاورزی – علوم و ضنایع غذایی مهندسی فناوری صنایع شیمیایی
علوم ازمایشگاهی دامپزشکی مهندسی تولیدات گیاهی تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر مهندسی فناوری دامپروری – تولید و فراوری محصولات زنبور عسل

 

رشته های کاردانی پیوسته

لیست رشته های تجربی دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۲ در مقطع کاردانی پیوسته به شرح زیر می باشد.

فناوری پرورش دام صنایع غذایی فناوری تولیدات زراعی صنایع شیمیایی

 

رشته های تجربی دانشگاه آزاد بدون کنکور | کاردانی ناپیوسته  

لیست رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد 1402 در مقطع کاردانی ناپیوسته به شرح زیر می باشد.

کاردانی تکنولوژی تولیدات گیاهی کاردانی تکنولوژی مواد غذایی کاردانی تکنولوژی جنگل داری کاردانی تولید و فرآوری خرما
کاردانی تکنولوژی مرتع و آبخیزداری کاردانی تکنولوژی تولیدات دامی کاردانی شیمی آزمایشگاهی کاردانی امور زراعی و باغی 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

برای ثبت نام رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد دوبار در سال برای داوطلبان فرصت در نظر گرفته می شود. یکبار در نیمسال اول تحصیلی یعنی مهرماه و یکبار دیگر در نیمسال دوم تحصیلی یعنی در بهمن ماه. رشته های ارائه شده در این دو نیمسال تقریبا ثابت است و داوطلبانی که از ثبت نام ورودی مهرماه جامانده اند، می توانند برای ثبت نام ترم بهمن اقدام نمایند.

 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی مهرماه در اوایل مردادماه آغاز می شود و تا اواخر شهریورماه ادامه دارد. برای بهمن ماه از  اواخر آذر ماه تا اوایل دی ماه می باشد.

 

دفترچه رشته های تجربی دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد همزمان با اولین روز ثبت نام منتشر می شود و شامل شرایط و ضوابط ثبت نام به همراه لیست رشته های تحصیلی است. داوطلبان باید با دانلود و بررسی دفترچه ثبت نام، رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد تحصیلی مد نظر خود را استخراج کنند و وارد فرم انتخاب ر‌شته در سایت azmoon.org نمایند. 

تاثیر سوابق تحصیلی در پذیرش دانشگاه آزاد

در پذیرش رشته های بدون کنکور، ملاک بررسی معدل دیپلم است. داوطلبان از میزان تاثیر سوابق تحصیلی می‌توانند با آگاهی بیش تری تصمیم گیری کنند. جدول تاثیر سوابق تحصیلی در سال جدید هنوز اعلام نشده است. برای آگاهی بیش تر در زمینه رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد می‌توانید از اطلاعات مربوط به سال گذشته استفاده نمایید.

گروه آزمایشی تجربی تجربی ریاضی انسانی معارف سایر مدارک دیپلم
تاثیر معدل ۱۰۰ ۵۷.۱ ۵۷.۱ ۵۷.۱ ۵۱.۴

داوطلبان گرامی توجه داشته باشید که ملاک قبولی شما در رشته مورد علاقه معدل دیپلم شما می باشد. در مقاله زیر به بررسی دیگر شرایط لازم برای ثبت نام رشته ای بدون کنکور تجربی آزاد ۱۴۰۲ پرداخته‌ایم. لذا توصیه می کنیم حتما مقاله زیر را مطالعه نمایید. البته شما می توانید برای آگاهی از رشته های ارائه شده در هر واحد دانشگاهی با کارشناسان دانتل کو تماس بگیرید.  

 

مشاوره رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

در این مطلب لیست رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد را در 4 مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته مشاهده کردید. پذیرش در این رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی انجام می گیرد و داوطلبانی که معدل و نمرات بالاتری داشته باشند، شانس بیشتری برای پذیرش در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود دارند.

شما داوطلبان گرامی در صورتی که برای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه ازاد نیازمند راهنمایی های بیشتری هستید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تلفنی دانتل در تماس باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام رشته های تجربی بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در چه تاریخی انجام می گیرد؟

    زمان ثبت نام دانشگاه آزاد برای نیمسال اول تحصیلی معمولا از اوایل مرداد ماه و برای نیمسال دوم از اوایل دی ماه می باشد.

  2. لیست رشته های تجربی دانشگاه آزاد بدون کنکور را از کجا بیابیم؟

    اسامی رشته‌های تجربی بدون آزمون دانشگاه آزاد در این مطلب قید شده است.

  3. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به چه صورت انجام می گیرد؟

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال اول به صورت اینترنتی و از سایت azmoon.org انجام می گیرد.

    منبع: لیست رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد

 


:: برچسب‌ها: لیست رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

لیست رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ کدامند؟ چندین سال است که دانشگاه آزاد اسلامی از میان علاقه مندان به رشته های مختلف در پنج زیرگروه اصلی ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته اقدام به جذب دانشجو می نماید. سوالی که برای اغلب متقاضیان وجود دارد این است که در این دوره از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چه رشته هایی ارائه می شود. به همین دلیل در ادامه این مطلب لیست رشته‌های بدون کنکور ریاضی آزاد 1402 را ارائه کرده ایم.

 منبع: لیست رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

در حال حاضر اغلب رشته ها به صورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد و در چهار مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود. ملاک و معیار پذیرش داوطلبان در این دوره از پذیرش دانشگاه آزاد سوابق تحصیلی و معدل مقطع قبلی داوطلب با توجه به مقطع انتخابیش می باشد.

بنابراین متقاضیان می توانند طبق دفترچه‌های منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور الویت‌های خود  از رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ را در فرم انتخاب رشته درج کنند و سپس چنانچه مطابق با معدل مقطع قبلی خود شرایط پذیرش را داشته باشند، جزو اسامی پذیرفته شدگان اعلام خواهند شد.

متقاضیان می توانند برای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد در رشته ریاضی در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه اقدام کنند.

 

لیست رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402

شما متقاضیان گرامی رشته‌های بدون کنکور ر‌یاضی دانشگاه آزاد، با توجه به اینکه دفترچه های 1402 منتشر نگردیده است، می توانید از دفترچه های سال های گذشته استفاده کنید، چراکه معمولا رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ ارائه شده در طول سال ها یکسان می باشد.

در ادامه سعی کرده ایم لیست رشته های ریاضی دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402 را در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناشی ناپیوسته ارائه کنیم.

 

لیست رشته های ریاضی دانشگاه آزاد بدون کنکور | کاردانی پیوسته

در جدول زیر تعدادی از مهم ترین رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد که در مقطع کاردانی پیوسته ارائه می شود را مشاهده می کنید.

الکترونیک – الکترونیک عمومی نقشه کشی عمومی – نقشه کشی و طراحی صنعتی
الکتروتکنیک – برق صنعتی مکانیک خودرو
نقشه برداری صنایع شیمیایی
نقشه کشی معماری هنرهای تجسمی-نقاشی
صنایع نساجی گرافیک
علمی کاربردی حسابداری کامپیوتر – نرم افزار
مکانیسم ماشین‌های کشاورزی تربیت بدنی

رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد | کاردانی پیوسته

با توجه به اینکه تعداد رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد ارائه شده در مقطع کاردانی پیوسته زیاد است، در این قسمت از مقاله لینک دانلود دفترچه های این مقطع در سال گدشته را برایتان قرار داده ایم، تا ضمن اطلاع از رشته های ارائه شده از دانشگاه های ارائه دهنده و تعداد ظرفیت ها نیز مطلع گردید. 

 

لیست رشته های ریاضی دانشگاه آزاد بدون کنکور | کاردانی ناپیوسته

در جدول زیر تعدادی از مهم ترین رشته های بدون آزمون ریاضی در دانشگاه آزاد که در مقطع کاردانی ناپیوسته ارائه می شود را مشاهده می کنید.

کاردان فنی برق- الکترونیک کاردان فنی برق- مخابرات
حسابداری کاردان فنی مکانیک- صنایع اتومبیل
تربیت معلم آموزش و پرورش ابتدایی کاردان فنی نساجی
تربیت معلم آموزش دینی و عربی هنرهای تجسمی- گرافیک
تربیت معلم زبان و ادبیات فارسی تربیت معلم آموزش علوم تجربی

دانلود دفترچه | کاردانی ناپیوسته

دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی ناپیوسته‌ نیز رشته های بسیاری را ارائه می دهد که در جدول فوق به مهم ترین آن ها اشاره کردیم. برای اطلاع از تمامی رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در این مقطع و همینطور دانشگاه‌های ارائه دهنده، دفترچه های زیر را دانلود و مطالعه نمایید. لینک دفترچه های زیر مربوط به سال گذشته است و به محض انتشار دفترچه ها در سال جاری مطلب را بروزرسانی خواهیم کرد.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته نیمسال اول دانشگاه آزاد 1402 (مهر)

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته نیمسال دوم دانشگاه آزاد 1402 (بهمن)

لیست رشته های ریاضی دانشگاه آزاد بدون کنکور | کارشناسی پیوسته

در جدول زیر تعدادی از مهم ترین رشته های بدون آزمون ریاضی در دانشگاه آزاد که در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می شود را مشاهده می کنید.

مهندسی برق مهندسی عمران
مهندسی صنایع مهندسی معماری
مهندسی مکانیک مهندسی کامیپوتر
آمار و کاربردها مهندسی شهرسازی
ریاضیات و کاربردها مهندسی نساجی
علوم کامپیوتر مهندسی کامپیوتر-معماری سیستم های کامپیوتری
فیزیک-حالت جامد علوم مهندسی-فیزیک مهندسی
حسابداری علوم مهندسی-علوم مهندسی محاسباتی
مهندسی خط و سازه‌های ریلی علوم مهندسی-علوم مهندسی زیست محیطی
شیمی کاربردی علوم مهندسی-ریاضی مهندسی

دانلود دفترچه | کارشناسی پیوسته

رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی پیوسته متنوع و گسترده است به همین دلیل برای اطلاع از تمامی این کد رشته محل ها می توانید دفترچه های زیر را که مربوط به ثبت نام بدون کنکور مقطع کارشناسی پیوسته سال گذشته است را دانلود کنید و سپس رشته و دانشگاه مورد نظر خود را بررسی کنید.

تاکنون دفترچه ثبت نام رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی 1402 منتشر نشده است. به محض انتشار لینک دانلود را به موارد زیر اضافه خواهیم کرد.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته نیمسال اول دانشگاه آزاد 1402 (مهر)

 

 

رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد | کارشناسی ناپیوسته

در جدول زیر تعدادی از مهم ترینرشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد که در مقطع کارشناسی ناپیوسته ارائه می شود را مشاهده می کنید.

مهندسی اجرایی عمران علمی کاربردی معماری
مهندسی تکنولوژی الکترونیک مهندسی تکنولوژی برق – قدرت
مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
علمی کاربردی حسابداری مهندسی تکنولوژی طراحی و نقشه کشی صنعتی
مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

دانلود دفترچه | کارشناسی ناپیوسته

دفترچه های زیر نیز مربوط به دوره کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد است که می توانید برای اطلاع از کد رشته محل های ارائه شده این مقطع دفترچه های زیر که مربوط به سال گذشته است، استفاده کنید،

لینک دانلود دفترچه رشته های ریاضی دانشگاه آزاد بدون کنکور جدید برای مقاطع کارشناسی ناپیوسته سال 1402 را نیز در صورت منتشر شدن به این دفترچه ها اضافه خواهیم کرد.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول دانشگاه آزاد 1402 (مهر)

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته نیمسال دوم دانشگاه آزاد 1402 (بهمن)

 

نکات مهم ثبت نام بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد

⚪قبل از انتخاب رشته حتما دفترچه راهنمای ثبت نام رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ را دانلود و مطالعه کنید تا در صورت بروز تغییرات از آن ها آگاه شوید.

⚪انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org انجام می‌شود.

⚪ثبت نام رشته های ریاضی دانشگاه آزاد بدون کنکور هزینه دارد و باید قبل از ثبت نام هزینه آن را پرداخت کنید. به نوع کارت اعتباری خریداری شده دقت کنید چراکه در صورت اشتباه مبلغ کارت بازپس داده نمی‌شود.

⚪ در وارد کردن اطلاعات خود دقت کامل داشته باشید چراکه در صورت هرگونه مغایرت قبولی شما مردود خواهد شد.

⚪برای انتخاب رشته از مشاوران تحصیلی کمک بگیرید تا با ارائه نکات مهم شانس قبولی تان را افزایش دهند.

 

مشاوره رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد 1402

ثبت نام بدون کنکور ر‌یاضی در واحد های مختلف دانشگاه از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org” انجام می شود و لازم است داوطلبان پیش از هر اقدامی ابتدا دفترچه مربوطه را از این سایت دانلود کنند و سپس اگر کد رشته محلشان ارائه شده بود، با پرداخت هزینه کارت اعتباری دریافت کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

چنانچه پیرامون ثبت نام رشته های ریاضی دانشگاه آزاد بدون کنکور با مشکلی مواجه شدید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید و حتی می توانید ثبت نام خود را به مشاوران ما بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه لیست رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. لیست رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد در چه مقاطعی ارائه می شود؟

    رشته های ارائه شده بدون کنکور ریا‌ضی در دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته‌ و کارشناسی ناپیوسته ارائه می شود.

  2. دفترچه رشته های ریاضی دانشگاه آزاد بدون کنکور از چه طریقی منتشر می شود؟

    دفترچه های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد منتشر می گردد که لینک دانلود این دفترچه ها مربوط به سال گذشته را در متن مقاله قرار داده ایم.

  3. آیا ثبت نام بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود؟

    بله، دانشگاه آزاد در رشته های بدون کنکور ریا‌ضی در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه دانشجو می پذیرد.

 
منبع: لیست رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد
 


:: برچسب‌ها: لیست رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

آخرین رتبه قبولی پزشکی کنکور ۱۴۰۱ چقدر می باشد؟ اگر شما نیز از آن دسته از داوطلبان کنکور تجربی هستید که قصد دارید، در رشته پزشکی ادامه تحصیل دهید، بایستی بدین نکته توجه کنید پس از دریافت نتایج و رویت رتبه اکتسابی خود بایستی فرم انتخاب رشته خود را با کد رشته محل های رشته پزشکی در دانشگاه های مدنظرتان تکمیل کنید. برای این امر می‌توانید از آخرین رتبه قبولی پزشکی کنکور جهت تخمین شانس قبولی خود استفاده کنید. در ادامه این مطلب آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی کنکور 1401 را به تفکیک سهمیه های موثر در کنکور و در قالب جداولی ارائه کرده ایم.

 منبع: رتبه قبولی پزشکی کنکور

آخرین رتبه قبولی پزشکی کنکور ۱۴۰۱ | روزانه

رشته پزشکی برخلاف بسیاری از رشته ها فقط در دوره روزانه دانشگاه های سراسری و علوم پزشکی ارائه می‌گردد. داوطلبان کنکور تجربی که علاقه مند به انتخاب رشته پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور هستند، در ابتدا بایستی سعی کنند رتبه مناسبی جهت قبولی در این دانشگاه ها کسب کنند.

در کنکور سراسری و قبولی داوطلبان در رشته پزشکی سهمیه های مختلفی موثر می‌باشد که از مهم ترین آنها می‌توان به سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت، سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت و سهمیه مناطق اشاره کرد. برای مشاهده رتبه قبولی کنکور تجربی کلیک کنید.

از آنجایی که ملاک قبولی داوطلبان در رشته پزشکی دانشگاه های سراسری، رتبه آنها در سهمیه می‌باشد، بنابراین بایستی جهت تخمین شانس قبولی‌شان به رتبه در سهمیه خود توجه کنند و برای مقایسه با آخرین رتبه قبولی پزشکی کنکور ۱۴۰۱ نیز با رتبه های سهمیه های مشابه خود مقایسه کنند. 

سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت

آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 78
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 179
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 192
دانشگاه علوم پزشکی ایران 209
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 429
دانشگاه علوم پزشکی گیلان – رشت 506
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 309
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 412
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 759
دانشگاه علوم پزشکی همدان 699
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 1188
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 1279
دانشگاه علوم پزشکی البرز – کرج 538
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت

آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 89
دانشگاه علوم پزشکی قزوین 245
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 76
دانشگاه علوم پزشکی البرز – کرج 193
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 210
دانشگاه علوم پزشکی یزد 159
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 108
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه 498

منطقه یک | رتبه قبولی پزشکی کنکور

آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه | رتبه قبولی پزشکی رتبه در سهمیه رتبه کشوری
دانشگاه علوم پزشکي تهران (روزانه-نيمسال اول) 81 189
دانشگاه علوم پزشکي تهران (روزانه-نيمسال دوم) 167 406
دانشگاه علوم پزشکي شهيدبهشتي (روزانه-نيمسال اول) 202 507
دانشگاه علوم پزشکي شهيدبهشتي (روزانه-نيمسال دوم) 236 663
دانشگاه علوم پزشکي ايران (روزانه-نيمسال اول) 287 793
دانشگاه علوم پزشکي ايران (روزانه-نيمسال دوم) 361 1042
دانشگاه علوم پزشکي تبريز (روزانه-نيمسال اول) 1121 3324
دانشگاه علوم پزشکي تبريز (روزانه-نيمسال دوم) 1713 4998
دانشگاه علوم پزشکي اصفهان (روزانه-نيمسال اول) 527 1433
دانشگاه علوم پزشکي شيراز (روزانه-نيمسال اول) 402 1198
دانشگاه علوم پزشکي مشهد (روزانه-نيمسال اول) 481 1450
دانشگاه علوم پزشکي مشهد (روزانه-نيمسال دوم) 1450 4510
انشگاه علوم پزشکي مازندران -ساري (روزانه-نيمسال اول) 963 3009
دانشگاه علوم پزشکي البرز-کرج | روزانه-نيمسال اول 672 2100
دانشگاه علوم پزشکي گيلان -رشت (روزانه-نيمسال اول) 971 3021
دانشگاه علوم پزشکي کرمانشاه (روزانه-نيمسال دوم) 2021 6503
پزشکي|دانشگاه شاهد-تهران | روزانه 2604 8490
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي اردبيل | روزانه-نيمسال اول 1303 3942
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي قزوين | روزانه-نيمسال اول 1374 4180
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي قزوين | روزانه-نيمسال دوم 1480 4591
دانشگاه علوم پزشکي شيراز (روزانه-نيمسال دوم) 615 1800
دانشگاه علوم پزشکي اروميه (روزانه-نيمسال دوم) 1585 4779
دانشگاه علوم پزشكي همدان (روزانه-نيمسال اول) 1408 4451
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي کرمان | روزانه-نيمسال اول 1310 3906
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي کرمان | روزانه-نيمسال دوم 811 2312
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي قم | روزانه-نيمسال اول 1401 5002
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور-اهواز | روزانه-نيمسال دوم 2008 6432
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي کردستان -سنندج | روزانه-نيمسال اول 1674 5247
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي بيرجند | روزانه-نيمسال اول 1601 5020
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي زنجان | روزانه-نيمسال اول 1656 5218
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي گلستان -گرگان | روزانه-نيمسال دوم 1686 5200
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي کاشان | روزانه-نيمسال اول 1470 4450
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد | روزانه-نيمسال اول 1425 4314
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي سبزوار | روزانه-نيمسال اول 4405 15200
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي سبزوار | روزانه-نيمسال دوم 2235 7191
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي لرستان -خرم اباد | روزانه-نيمسال دوم 2150 7017
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي ايلام | روزانه-نيمسال دوم 2319 7597

  

 

منطقه دو | رتبه قبولی پزشکی کنکور 1401

آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه | رتبه قبولی پزشکی رتبه در سهمیه رتبه کشوری
دانشگاه علوم پزشکي تهران (روزانه-نيمسال اول) 240 581
دانشگاه علوم پزشکي تهران (روزانه-نيمسال دوم) 550 1200
دانشگاه علوم پزشکي شهيدبهشتي (روزانه-نيمسال اول) 548 1352
دانشگاه علوم پزشکي شهيدبهشتي (روزانه-نيمسال دوم) 742 1717
دانشگاه علوم پزشکي مشهد (روزانه-نيمسال اول) 1311 2953
دانشگاه علوم پزشکي مشهد (روزانه-نيمسال دوم) 982 2311
دانشگاه علوم پزشکي اصفهان (روزانه-نيمسال اول) 698 1978
دانشگاه علوم پزشکي اصفهان (روزانه-نيمسال دوم) 1302 2577
دانشگاه علوم پزشکي بقيه الله /-تهران (روزانه-استخدام نیروی انتظامی) 4492 10157
دانشگاه علوم پزشکي شيراز (روزانه-نيمسال اول) 485 1220
دانشگاه علوم پزشکي شيراز (روزانه-نيمسال دوم) 780 1810
دانشگاه علوم پزشکي تبريز (روزانه-نيمسال اول) 791 1819
دانشگاه علوم پزشکي تبريز (روزانه-نيمسال دوم) 1264 2843
دانشگاه علوم پزشکي البرز-کرج | روزانه-نيمسال اول 1445 3219
دانشگاه علوم پزشکي البرز-کرج | روزانه-نيمسال دوم 1701 3660
دانشگاه علوم پزشکي ايران (روزانه-نيمسال اول) 951 2234
دانشگاه علوم پزشکي گيلان -رشت (روزانه-نيمسال اول) 2456 5365
دانشگاه علوم پزشکي گيلان -رشت (روزانه-نيمسال دوم) 5100 11468
انشگاه علوم پزشکي مازندران -ساري (روزانه-نيمسال اول) 1359 3019
دانشگاه علوم پزشكي يزد (روزانه-نيمسال اول) 1551 3234
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور-اهواز | روزانه-نيمسال اول 2096 4710
دانشگاه علوم پزشکي اروميه (روزانه-نيمسال اول) 1704 3801
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي کاشان | روزانه-نيمسال اول 1480 4400
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي کردستان -سنندج | روزانه-نيمسال اول 2509 5706
دانشگاه علوم پزشکي کرمانشاه (روزانه-نيمسال اول) 3213 7242
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي کاشان | روزانه-نيمسال اول 1707 4812
دانشگاه علوم پزشكي همدان (روزانه-نيمسال اول) 3001 4702
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي قزوين | روزانه-نيمسال اول 1893 4174
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي قزوين | روزانه-نيمسال دوم 2275 4522
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي بابل | روزانه-نيمسال اول 1480 3236
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي اردبيل | روزانه-نيمسال اول 2090 4692
پزشكي|دانشگاه علوم پزشكي بيرجند | روزانه-نيمسال اول 2599 5730
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي قم | روزانه-نيمسال اول 1384 4096
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي کرمان | روزانه-نيمسال اول 1913 4318
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي زنجان | روزانه-نيمسال اول 2396 5317
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي گلستان -گرگان | روزانه-نيمسال اول 2250 5050
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي سبزوار | روزانه-نيمسال اول 3031 6616
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي اراک | روزانه 3083 6808
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد | روزانه-نيمسال اول 2017 4592
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي شاهرود | روزانه-نيمسال اول 3143 6926
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي لرستان -خرم اباد | روزانه-نيمسال اول 3041 6617
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي ايلام | روزانه-نيمسال اول 3341 7483
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي اراک | روزانه-نيمسال اول 2532 5581
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي بندرعباس | روزانه-نيمسال اول 3531 7910
 

منطقه سه | رتبه قبولی پزشکی کنکور

آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه | رتبه قبولی پزشکی رتبه در سهمیه رتبه کشوری
دانشگاه علوم پزشکي تهران (روزانه-نيمسال اول) 710 3400
دانشگاه علوم پزشکي تهران (روزانه-نيمسال دوم) 1120 4500
دانشگاه علوم پزشکي شيراز (روزانه-نيمسال اول) 291 1340
دانشگاه علوم پزشکي شيراز (روزانه-نيمسال دوم) 505 2332
دانشگاه علوم پزشکي شهيدبهشتي (روزانه-نيمسال اول) 1206 4942
دانشگاه علوم پزشکي شهيدبهشتي (روزانه-نيمسال دوم) 1409 5483
دانشگاه علوم پزشکي تبريز (روزانه-نيمسال اول) 424 1630
دانشگاه علوم پزشکي اصفهان (روزانه-نيمسال اول) 1001 4242
دانشگاه علوم پزشکي مشهد (روزانه-نيمسال اول) 390 1534
دانشگاه علوم پزشکي مشهد (روزانه-نيمسال دوم) 542 2416
دانشگاه علوم پزشکي بقيه الله /-تهران (روزانه-استخدام سپاه) 7879 25809
دانشگاه علوم پزشکي ايران (روزانه-نيمسال اول) 1487 5902
دانشگاه علوم پزشکي ايران (روزانه-نيمسال دوم) 1631 6587
دانشگاه علوم پزشکي اروميه (روزانه-نيمسال اول) 902 2891
دانشگاه علوم پزشکي کرمانشاه (روزانه-نيمسال اول) 1214 4763
انشگاه علوم پزشکي مازندران -ساري (روزانه-نيمسال اول) 1095 4052
انشگاه علوم پزشکي مازندران -ساري (روزانه-نيمسال دوم) 1697 6602
دانشگاه علوم پزشكي يزد (روزانه-نيمسال اول) 1465 5803
دانشگاه علوم پزشكي همدان (روزانه-نيمسال اول) 1305 5323
دانشگاه علوم پزشکي البرز-کرج | روزانه-نيمسال اول 1881 7190
دانشگاه علوم پزشکي گيلان -رشت (روزانه-نيمسال اول) 1025 4230
دانشگاه علوم پزشکي گيلان -رشت (روزانه-نيمسال دوم) 1810 6938
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي کردستان -سنندج | روزانه-نيمسال اول 1500 5844
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي کاشان | روزانه-نيمسال اول 2204 8300
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور-اهواز | روزانه-نيمسال اول 1416 4420
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي قزوين | روزانه-نيمسال اول 500 2169
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي بابل | روزانه-نيمسال اول 1010 3907
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي اردبيل | روزانه-نيمسال اول 1234 4912
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي کرمان | روزانه-نيمسال اول 1000 4071
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي کرمان | روزانه-نيمسال دوم 1616 6225
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي لرستان -خرم اباد | روزانه-نيمسال اول 2290 8574
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي گلستان -گرگان | روزانه-نيمسال اول 1513 5809
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي گلستان -گرگان | روزانه-نيمسال دوم 1351 5245
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي زنجان | روزانه-نيمسال اول 2283 8539
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي بندرعباس | روزانه-نيمسال اول 1821 6701
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد | روزانه-نيمسال اول 1365 5411
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي سبزوار | روزانه-نيمسال اول 1725 6804
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي شاهرود | روزانه-نيمسال اول 965 4091
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي دزفول | روزانه-نيمسال اول 2031 7809
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي ايلام | روزانه-نيمسال اول 1942 7405
پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي اراک | روزانه-نيمسال اول 2410 6399

رتبه قبولی پزشکی کنکور 1401 | دانشگاه آزاد

رشته پزشکی علاوه بر دانشگاه های سراسری، طرفداران بسیاری در دانشگاه های آزاد نیز دارد و داوطلبانی که طبق کارنامه های اولیه شان در زمان اعلام نتایج اولیه، به کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد دسترسی داشته باشند، می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، نسبت به انتخاب رشته پزشکی در دانشگاه آزاد نیز اقدام کنند.

کسب نتیجه قبولی در رشته پزشکی دانشگاه آزاد نیز مستلزم کسب رتبه مناسبی می‌باشد که داوطلبان برای اینکه بدانند آیا با توجه به رتبه ای که بدست آورده اند، در دانشگاه های آزاد در سراسری کشور، شانس قبولی دارند یا خیر، می‌توانند از آخرین رتبه قبولی پزشکی کنکور ۱۴۰۱ جهت تخمین شانس قبولی خود استفاده کنند.

نام دانشگاه محل قبولی رتبه در سهمیه رتبه کشوری سهمیه
دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی آزاد تهران 911 7449 ایثارگران
دانشگاه آزاد واحد شاهرود 1216 6374 عادی
دانشگاه آزاد واحد یزد 1060 5669 عادی 

مشاوره انتخاب رشته پزشکی 

رشته پزشکی، رشته ای که در رویای اکثر داوطلبان کنکور سراسری تجربی می باشد، اما به راستی چه عواملی باعث می شود که این رویا دست یافتنی شود. پس از برگزاری کنکور سراسری و اعلام نتایج نهایی داوطلبانی که به خوبی درس خوانده و رتبه مناسبی کسب کرده اند بایستی بسیار محتاطانه عمل کنند و وارد فرآیند انتخاب رشته شوند تا موفق به کسب نتیجه قبولی شوند. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

یک رتبه مناسب زمانی در انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب کد رشته محل های رشته پزشکی منتهی به نتیجه قبولی خواهد شد که همراه با شناخت و دید کامل نسبت به موضوع باشد. داوطلبان می توانند در مسیر انتخاب رشته از یک مشاور تحصیلی با تجربه که نسبت به قبولی های رشته پزشکی در دانشگاه های مختلف اطلاع دارد کمک بگیرند و به کمک آخرین رتبه قبولی پزشکی در سال های گذشته و الویت های مدنظرشان، فرم انتخاب رشته را تکمیل کنند.

متققاضیان رشته پزشکی می توانند برای دریافت خدمات مشاوره انتخاب رشته و تکمیل فرم مربوطه با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در تماس باشند. 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه قبولی پزشکی کنکور ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

  1. متقاضیان رشته پزشکی با حداکثر چه رتبه ای شانس قبولی در این رشته را خواهند داشت؟

    رتبه قبولی رشته پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی مختلف متفاوت است که در این مقاله از سایت دانتل ارائه کردیم، داوطلبان می‌توانند با توجه به دانشگاه مدنظر خود از آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی مطلع شوند.

  2. آیا اعتماد به رتبه قبولی پزشکی کنکور جهت انتخاب رشته کنکور کار درستی است؟

    بله، چراکه هر دانشگاه با توجه به رتبه و جایگاه علمی که دارد هرسال رتبه قبولی مشخصی دارد که ممکن است در سالهای مختلف این رتبه به دلایل مختلفی همچون تغییر ظرفیت، کمی تغییر کن

  3. متقاضیان رشته پزشکی از کجا می‌توانند آخرین رتبه قبولی پزشکی کنکور را بیابند؟ 

    متقاضیان رشته پزشکی که قصد انتخاب رشته پزشکی را در انتخاب رشته کنکور دارند، می‌توانند از آخرین رتبه قبولی پزشکی کنکور ۱۴۰۱ که در متن مقاله به آنها اشاره کردیم، جهت تخمین شانس قبولی خود استفاده کنند.

 
منبع: رتبه قبولی پزشکی کنکور


:: برچسب‌ها: رتبه قبولی پزشکی کنکور ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان پزشکی کنکور ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه تحربی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. رمتقاضیان رشته پزشکی پس از شرکت در کنکور سراسری تجربی، می‌توانند برای اینکه بدانند با توجه به رتبه‌ای که بدست آورده اند در چه دانشگاه هایی شانس قبولی در رشته پزشکی را دارند، می‌توانند از آخرین رتبه‌های قبولی این رشته در سالهای گذشته استفاده کنند. به همین منظور در ادامه این مطلب تعدادی از آخرین رتبه پذیرفته شدگان رشته پزشکی کنکور را برای داوطلبان کنکور تجربی و علاقه مند به رشته پزشکی ارائه کرده ایم. 

منبع: رتبه پذیرفته شدگان پزشکی کنکور 

آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی کنکور ۱۴۰۰ | روزانه

رشته پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ارائه می‌گردد. متقاضیانی که قصد انتخاب این رشته را دارند بایستی توجه داشته باشند با توجه به شرکت کنندگان زیرگروه آزمایشی تجربی، بایستی رتبه بالایی کسب کنند تا بتوانند موفق به کسب قبولی در دوره روزانه دانشگاه های علوم پزشکی شوند. برای اینکه هر داوطلب یک دید کلی نسبت به رتبه پذیرفته شدگان پزشکی کنکور ۱۴۰۰ در دوره روزانه دانشگاه سراسری مدنظرش بدست آورد، می‌تواند از آخرین رتبه‌ی پذیرفته شدگان کنکور ۱۴۰۰ استفاده کند تا به این موضوع پی ببرد که آیا با توجه به رتبه‌ای که کسب کرد

تمامی متقاضیان بایستی توجه داشته باشند که ملاک پذیرش داوطلب در دوره روزانه دانشگاه های سراسری، رتبه‌ی در سهمیه می‌باشد که از سهمیه های موثر در کنکور سراسری می‌توان به سهمیه ایثارگران و سهمیه مناطق اشاره کرد، که در ادامه آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی کنکور ۱۴۰۰ را به تفکیک سهمیه ارائه کرده ایم. 

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد | رتبه پذیرفته شدگان پزشکی

آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 78
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 179
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 192
دانشگاه علوم پزشکی ایران 209
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 429
دانشگاه علوم پزشکی گیلان – رشت 506
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 309
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 412
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 759
دانشگاه علوم پزشکی همدان 699
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 1188
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 1279
دانشگاه علوم پزشکی البرز – کرج 538

سهمیه ایثارگران 5 درصد

آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 89
دانشگاه علوم پزشکی قزوین 245
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 76
دانشگاه علوم پزشکی البرز – کرج 193
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 210
دانشگاه علوم پزشکی یزد 159
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 108
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه 498

منطقه یک | رتبه قبولی پزشکی کنکور ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 65
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 119
دانشگاه علوم پزشکی ایران 207
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 402
دانشگاه علوم پزشکی یزد 743
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 168
دانشگاه علوم پزشکی کرمان 1501
دانشگاه علوم پزشکي مشهد 358
دانشگاه علوم پزشکي اصفهان 318
دانشگاه علوم پزشکي مازندران – ساري 608
دانشگاه علوم پزشکي بابل 732
دانشگاه علوم پزشکي قزوين 947
دانشگاه علوم پزشکي البرز – کرج 318
دانشگاه علوم پزشکي همدان 1087
دانشگاه علوم پزشکي كردستان – سنندج 1384
دانشگاه علوم پزشکي گيلان – رشت 862
دانشگاه علوم پزشکي كاشان 1194
دانشگاه علوم پزشکي زنجان 1231
دانشگاه علوم پزشکي اراک 1395
دانشگاه علوم پزشکي شاهرود 1678
دانشگاه علوم پزشکي سمنان 1407
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 98
دانشگاه علوم پزشکی تهران 105
دانشگاه علوم پزشکی تهران 124
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 98
دانشگاه علوم پزشکی ایران 136
دانشگاه علوم پزشکی ایران 149
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 411
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 229
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 485
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 502
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه 581
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 649
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 702
دانشگاه علوم پزشکی همدان 881
دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری 746
دانشگاه علوم پزشکی گیلان – رشت 838
دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله 137 

 

منطقه دو | رتبه قبولی پزشکی کنکور ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 187
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 132
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 575
دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری 699
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 821
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 1152
دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس 611
دانشگاه علوم پزشکي شيراز 218
دانشگاه علوم پزشکي يزد 985
دانشگاه علوم پزشکي مشهد 472
دانشگاه علوم پزشکي اصفهان 425
دانشگاه علوم پزشکي ايران 368
دانشگاه علوم پزشکي بابل 1198
دانشگاه علوم پزشکي قزوين 1268
دانشگاه علوم پزشکي كردستان – سنندج 1682
دانشگاه علوم پزشکي البرز – کرج 784
دانشگاه علوم پزشکي همدان 1495
دانشگاه علوم پزشکي گيلان – رشت 1189
دانشگاه علوم پزشکي كاشان 1685
دانشگاه علوم پزشکي زنجان 1765
دانشگاه علوم پزشکی تهران 54
دانشگاه علوم پزشکی ایران 212
دانشگاه علوم پزشکی ایران 238
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 117
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 303
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 347
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 522
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 492
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 519
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه 749
دانشگاه علوم پزشکی البرز – کرج 738
دانشگاه علوم پزشکی گیلان – رشت 1276
دانشگاه علوم پزشکی همدان 1343
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 1688
دانشگاه علوم پزشکی کردستان – سنندج 1200

منطقه سه 

آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 65
دانشگاه علوم پزشکی ایران 117
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 57
دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس 1149
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 487
دانشگاه علوم پزشکي شيراز 158
دانشگاه علوم پزشکي يزد 695
دانشگاه علوم پزشکي مشهد 187
دانشگاه علوم پزشکي اصفهان 175
دانشگاه علوم پزشکي تبريز 162
دانشگاه علوم پزشکي مازندران – ساري 432
دانشگاه علوم پزشکي بابل 568
دانشگاه علوم پزشکي كردستان – سنندج 1107
دانشگاه علوم پزشکي قزوين 726
دانشگاه علوم پزشکي همدان 862
دانشگاه علوم پزشکي البرز – کرج 382
دانشگاه علوم پزشکي گيلان – رشت 686
دانشگاه علوم پزشکي كاشان 962
دانشگاه علوم پزشکي اراک 1155
دانشگاه علوم پزشکی تهران 29
دانشگاه علوم پزشکی تهران 45
 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 22
دانشگاه علوم پزشکی ایران 44
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 70
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 192
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 210
دانشگاه علوم پزشکی کرمان 274
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه 141
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 416
دانشگاه علوم پزشکی گیلان – رشت 400
دانشگاه علوم پزشکی سمنان 1219
دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری 535
دانشگاه علوم پزشکی کردستان – سنندج 444
دانشگاه علوم پزشکی اراک 1418
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان 1486
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید

آخرین رتبه قبولی پزشکی کنکور ۱۴۰۰ | دانشگاه آزاد

رشته پزشکی علاوه بر دانشگاه های سراسری در دانشگاه های آزاد نیز ارائه می‌گردد که متقاضیان برای قبولی در این رشته از دانشگاه آزاد بایستی رتبه پذیرفته شدگان پزشکی کنکور ۱۴۰۰ مناسبی کسب کنند و البته لازم است اشاره کنیم که برای قبولی در دانشگاه آزاد رتبه کشوری مدنظر است. متقاضیان رشته پزشکی کنکور که قصد انتخاب این رشته را در دانشگاه آزاد دارند، می‌توانند برای انتخاب رشته کنکور و تخمین شانس قبولی خود، از آخرین رتبه‌ی پذیرفته شدگان پزشکی کنکور دانشگاه آزاد به شرح جدول زیر استفاده کنند.

نام دانشگاه محل قبولی رتبه در سهمیه
دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی تهران 1971
دانشگاه آزاد واحد مشهد 879
دانشگاه آزاد واحد شاهرود 1226
دانشگاه آزاد واحد تبریز 2224
دانشگاه آزاد واحد یزد 1046
دانشگاه آزاد واحد ساری 3120
دانشگاه آزاد واحد نجف آباد 2189
دانشگاه آزاد واحد قم 2318
دانشگاه آزاد واحد کرمان 2409
دانشگاه آزاد واحد اردبيل 2462
دانشگاه آزاد واحد تنکابن 2687
دانشگاه آزاد واحد زاهدان 2895
دانشگاه آزاد واحد قشم 2584 

 

مشاوره انتخاب رشته پزشکی

اغلب داوطلبان که در کنکور علوم تجربی ثبت نام می کنند، تمایل دارند در نتیجه درس خواندنشان، رتبه‌ای کسب کنند که بتوانند از میان رشته های خوب دانشگاهی رشته علوم تجربی همچون رشته پزشکی را انتخاب کنند. در این میان هستند داوطلبانی که رتبه‌ی مناسب نیز کسب می کنند، اما بدون آگاهی وارد فرآیند انتخاب رشته می شوند و در نتیحه یک انتخاب رشته نادرست موفق به کسب نتیجه نمی شوند. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

حتما از مشاوری مجرب در این امر بهره ببرید و اگر دسترسی به مشاور حضوری ندارید یا مشاوران حضوری در اطراف شما وجود دارند ولی به اندازه کافی تبحر ندارند، می‌توانید از مشاوره تلفنی استفاده کنید. مزیتی که مشاوره تلفنی دارد دسترسی آسان آن است و همچنین هزینه مشاوره تلفنی بسیار کمتر از مشاوره حضوری و تضمین بیشتری نیز دارد. جهت ارتباط با مشاوران برتر مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل و بهره مندی از مشاوره انتخاب رشته کنکور و رتبه پذیرفته شدگان پزشکی کنکور سراسری 1400 همین حالا با شماره موجود در این صفحه تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید. 

سوالات متداول

  1. آیا داوطلبان کنکور سراسری که قصد انتخاب رشته پزشکی را دارند، می توانند برای تخمین شانس قبولی‌شان از آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی ۱۴۰۰ استفاده کنند؟

    بله، تمامی متقاضیان می توانند برای تخمین شانس قبولی‌شان از آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی 1400 استفاده کنند.

  2. داوطلبان کنکور سراسری از چه طریقی می توانند به آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی ۱۴۰۰ دسترسی داشته باشند؟

    در این مقاله از مرکز مشاوره تحصیلی دانتل به تعدادی از رتبه‌های پذیرفته اشاره کرده ایم.

    منبع: رتبه پذیرفته شدگان پزشکی کنکور



:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان پزشکی کنکور ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان پزشکی پردیس ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ رشته پزشکی همانطورکه همه داوطلبان اطلاع دارند از رشته های تاپ با تقاضای زیاد و قبولی سخت از رشته های کنکور سراسری زیرگروه آزمایشی علوم تجربی می‌باشد که هرسال علاقه مندان بسیاری قصد انتخاب این رشته را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند. متقاضیان و علاقه مندان به رشته پزشکی می‌توانند از آخرین رتبه های قبولی کنکور از محدوده رتبه قبولی این رشته مطلع شوند و سپس با توجه به آنها فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند. به همین منظور در ادامه این مطلب، آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی پردیس ۱۴۰۰ ارائه کرده ایم.

 منبع: رتبه پذیرفته شدگان پزشکی پردیس

رتبه پذیرفته شدگان پزشکی پردیس ۱۴۰۰

سازمان سنجش آموزش کشور پس از برگزاری کنکور سراسری تجربی، برای تمامی شرکت کنندگان، کارنامه اولیه صادر می‌کند. کارنامه اولیه هر داوطلب شامل اطلاعات مهمی از جمله درصد دروس، رتبه و تراز علمی داوطلب می‌باشد. هر داوطلب بایستی به کمک ارزیابی اطلاعات مندرج در کارنامه اش، دست به کار شود و با جمع آوری اطلاعات، فرم انتخاب رشته خود را به نحو احسن تکمیل نماید.

متقاضیان تحصیل در دانشگاه های پردیس خودگردان باید بدانند آیا رتبه ای که بدست آورده اند مناسب انتخاب هایی که کرده اند، هست یا خیر. برای این امر می‌توانند از آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی پردیس ۱۴۰۰  استفاده کنند. معیار قبولی هر داوطلب در رشته پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان، رتبه ای است که در سهمیه بدست آورده است، بنابراین در ادامه آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی پردیس ۱۴۰۰  را به تفکیک در سهمیه های مختلف آورده ایم. 

سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت

آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی پردیس ۱۴۰۰ به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 495
دانشگاه علوم پزشکی ایران 687
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 1243
دانشگاه علوم پزشکی قزوین 1689
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 1480
دانشگاه علوم پزشکی همدان 1844
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 1882

 

سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت

آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی پردیس ۱۴۰۰ به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 421
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 581
دانشگاه علوم پزشکی همدان 869
دانشگاه علوم پزشکی بوشهر 883
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 949
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 973
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 681
دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان 1371
دانشگاه علوم پزشکی قزوین 627
دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس 980 

 

منطقه یک | رتبه پذیرفته شدگان پزشکی پردیس ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی پردیس ۱۴۰۰ به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 1579
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 1725
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج 2435
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان 2469
دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس 2500

 

منطقه دو

آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی پردیس ۱۴۰۰ به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 1985
دانشگاه علوم پزشکی سبزوار 3315

 

منطقه سه | رتبه پذیرفته شدگان پزشکی پردیس ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی پردیس ۱۴۰۰ به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی یزد 2145
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان 2098
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید. 

 

مشاوره انتخاب رشته 

برخی از متقاضیان رشته پزشکی در دانشگاه های پردیس خودگردان، گمان می‌کنند دانشگاه های پردیس به دلیل دریافت شهریه، قبولی راحت‌تری دارند و هر رتبه ای که کسب کرده باشند، می‌توانند در رشته پزشکی در دانشگاه های پردیس خودگردان ادامه تحصیل دهند.

باید بگوییم این یک باور غلط است و داوطلبان برای قبولی در دانشگاه های پردیس خودگردان، بایستی رتبه مناسبی کسب کنند تا موفق به کسب نتیجه قبولی شوند، در این میان هستند داوطلبانی که با اینکه رتبه مناسبی نیز کسب کرده اند، درنتیجه یک انتخاب رشته نادرست موفق به کسب قبولی نمی‌شوند. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

تمامی متقاضیان رشته پزشکی که قصد انتخاب این رشته را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، باید برای انتخاب رشته از آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی پردیس ۱۴۰۰ جهت تخمین شانس قبولی و یک مشاور که یک دید و شناخت جامعی از قبولی های رشته پزشکی داشته باشد، کمک بگیرند تا بتوانند بهترین نتیجه را با توجه به رتبه ای که بدست آورده اند، کسب کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.  

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی پردیس ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا رشته پزشکی در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌شود؟

    بله، رشته پزشکی در دوره های روزانه دانشگاه های سراسری، دوره پردیس خودگردان و همینطور دانشگاه های آزاد ارائه می‌گردد.

  2. آیا متقاضیان رشته پزشکی می‌توانند از آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی پردیس جهت تخمین شانس قبولی‌شان استفاده کنند؟

    بله، تمامی داوطلبان رشته پزشکی می‌توانند برای تخمین شانس قبولی‌شان و انجام انتخاب رشته از آخرین رتبه پذیرفته شدگان پزشکی پردیس استفاده کنند.

  3.  داوطلبانی که قصد دارند رشته پزشکی را انتخاب کنند، از چه طریقی می‌توانند به آخرین رتبه‌های قبولی این رشته دسترسی پیدا کنند.

    داوطلبانی که قصد انتخاب رشته پزشکی را دارند، می‌توانند از طریق این مقاله از سایت دانتل، به آخرین رتبه دسترسی داشته باشند.

 
منبع: رتبه پذیرفته شدگان پزشکی پردیس


:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان پزشکی پردیس ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی برق کنکور ۱۴۰۱ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. رشته مهندسی برق به عنوان اولین رشته پرمتقاضی کنکور سراسری ریاضی، در تمام دانشگاه های سراسری اعم از دانشگاه روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان و همچنین دانشگاه آزاد ارائه می‌شود. در ادامه به بررسی آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی برق کنکور 1401 می‎‌پردازیم تا شما عزیزان از حدود رتبه قبولی این رشته در دانشگاه های مختلف اطلاع یابید و با آگاهی کامل تری انتخاب رشته کنید.

 منبع: رتبه قبولی مهندسی برق کنکور

آخرین رتبه قبولی مهندسی برق کنکور ۱۴۰۱ | روزانه

منظور از دانشگاه های سراسری که رشته مهندسی برق را ارائه می‌دهند شامل دانشگاه های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پردیس خودگردان، پیام نور، غیرانتقاعی است که در میان این دانشگاه ها، دانشگاه روزانه از نظر پرمتقاضی بودن در رتبه اول و دانشگاه نوبت دوم در رتبه دوم قرار دارد. البته دانشگاه پردیس خودگردان نیز متقاضیان زیادی دارد اما با توجه به هزینه تحصیل نسبتا سنگین در دانشگاه پردیس، بسیاری از داوطلبان از انتخاب رشته این دانشگاه صرف نظر می‌کنند. در ادامه به بررسی آخرین رتبه قبولی مهندسی برق کنکور ۱۴۰۱ را جمع آوری کرده ایم.  

منطقه یک

آخرین رتبه قبولی مهندسی برق ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه رتبه کشوری
دانشگاه صنعتي شريف 236 361
دانشگاه تهران 386 580
دانشگاه صنعتي اميرکبير 596 902
دانشگاه علم وصنعت ايران 1040 1609
دانشگاه شهيدبهشتي 2238 3673
دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي 6013 11561
دانشگاه خوارزمی (كرج) 3142 5411
دانشگاه الزهرا/س/ 2911 4952
دانشگاه شاهد-تهران 6613 12856
دانشگاه صنعتي اصفهان 3288 5651
دانشگاه شيراز 3654 6414
دانشگاه اصفهان 4713 8617
دانشگاه فردوسي مشهد 4551 8149
دانشگاه تبريز 6792 13374
دانشگاه گيلان -رشت 8322 17020
دانشگاه بين المللي امام خميني قزوین 6447 12521
دانشگاه صنعتي شيراز 6088 11673
دانشگاه غيرانتفاعي علم وفرهنگ -تهران 5401 10078
دانشگاه کاشان 7853 15834
دانشگاه مازندران -بابلسر 10375 22407
دانشگاه صنعتي همدان 16648 40800
دانشگاه صنعتي شاهرود 18270 45862
دانشگاه سمنان 16261 39542
دانشگاه اروميه 18471 46569
دانشگاه صنعتي کرمانشاه 19617 50377
دانشگاه صنعتي اراک 15532 37278
دانشگاه ياسوج 17429 43275
دانشگاه صنعتي سهند-تبريز 13300 30729
دانشگاه نيشابور 19081 48552
دانشگاه خليج فارس -بوشهر 7691 15490
دانشگاه صنعتي قم 10529 22793
دانشگاه اراک 13805 32188

 

منطقه دو | آخرین رتبه قبولی مهندسی برق کنکور ۱۴۰۱

آخرین رتبه قبولی مهندسی برق ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه رتبه کشوری
دانشگاه صنعتي شريف 114 348
دانشگاه تهران 224 714
دانشگاه صنعتي اميرکبير 1423 4352
دانشگاه علم وصنعت ايران 496 1673
دانشگاه شهيدبهشتي 1344 4081
دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي 918 2907
دانشگاه خوارزمی (كرج) 1791 5307
دانشگاه شيراز 2778 8230
دانشگاه صنعتي اصفهان 2105 6242
دانشگاه شاهد-تهران 3144 9181
دانشگاه فردوسي مشهد 3143 9148
دانشگاه الزهرا/س/ 2780 8179
دانشگاه اصفهان 3055 8974
دانشگاه تبريز 4100 11802
دانشگاه بين المللي امام خميني 4706 13416
دانشگاه بوعلي سينا-همدان 9956 27172
دانشگاه گيلان -رشت 8577 23530
دانشگاه صنعتي شيراز 4185 12021
دانشگاه کاشان 9019 24710
دانشگاه شهيد باهنر کرمان 14409 38355
دانشگاه غيرانتفاعي علم وفرهنگ -تهران 8461 23202
دانشگاه يزد 8049 22237
دانشگاه اراک 9830 26754
دانشگاه سمنان 15021 39890
دانشگاه محقق اردبيلي 18180 48068
دانشگاه شهيدچمران اهواز 13759 36955
دانشگاه صنعتي قم 8755 23864
دانشگاه زنجان 15461 40922
دانشگاه خليج فارس -بوشهر 8918 24166
دانشگاه اروميه 16955 48850
دانشگاه صنعتي شاهرود 14041 37400
دانشگاه گلستان -گرگان 13627 36421
دانشگاه مازندران -بابلسر 8619 23681
دانشگاه شهيدمدني اذربايجان -تبريز 14062 37500
دانشگاه کردستان -سنندج 21519 56418
دانشگاه هرمزگان -بندرعباس 11100 29903
دانشگاه شهرکرد 19366 50961
دانشگاه نيشابور 5250 14820
دانشگاه حکيم سبزواري 15349 40747
دانشگاه قم 7949 21732
دانشگاه صنعتي سهند-تبريز 11287 30421
دانشگاه اصفهان (شهرضا اصفهان) 12009 32491
دانشگاه ملاير 23081 60472
دانشگاه ايلام 16472 43552
دانشگاه صنعتي سيرجان 21864 57371
دانشگاه صنعتي اروميه 14942 39668
دانشگاه رازي -کرمانشاه 16118 42661
دانشگاه صنعتي کرمانشاه 22151 58119
دانشگاه سيستان وبلوچستان -زاهدان 20441 53742
دانشگاه بجنورد 25808 67451
دانشگاه بيرجند 28031 72452

 

منطقه سه | رتبه قبولی مهندسی برق ۱۴۰۱

آخرین رتبه قبولی مهندسی برق ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه رتبه کشوری
دانشگاه صنعتي شريف 117 1829
دانشگاه تهران 184 2689
دانشگاه صنعتي اميرکبير 195 2849
دانشگاه شهيدبهشتي 977 8361
دانشگاه خوارزمی (كرج) 449 5105
دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي 748 7139
دانشگاه شيراز 1312 10329
دانشگاه تبريز 1979 13758
دانشگاه صنعتي اصفهان 2291 15382
دانشگاه فردوسي مشهد 1554 11661
دانشگاه صنعتي شيراز 2310 15507
دانشگاه محقق اردبيلي 11067 47033
دانشگاه شهيد باهنر کرمان 5861 29641
دانشگاه يزد 4613 24851
دانشگاه بوعلي سينا – همدان 5124 26900
دانشگاه صنعتي سهند-تبريز 5449 28189
دانشگاه صنعتي شاهرود 10888 47317
دانشگاه شهيدچمران اهواز 7681 36452
دانشگاه خليج فارس -بوشهر 6377 31388
دانشگاه صنعتي اراک 6169 30776
دانشگاه سمنان 8101 37952
دانشگاه کاشان 5808 29518
دانشگاه گلستان -گرگان 7659 36331
دانشگاه صنعتي قم 2185 14818
دانشگاه زنجان 9376 42400
دانشگاه شهيدمدني اذربايجان -تبريز 8622 39928
دانشگاه هرمزگان -بندرعباس 8180 38265
دانشگاه حکيم سبزواري 5747 29249
دانشگاه شهرکرد 11652 49922
دانشگاه رازي -کرمانشاه 9628 43300
دانشگاه ايلام 12425 52379
دانشگاه صنعتي همدان 10766 46919
دانشگاه اروميه 8357 38880
دانشگاه کردستان -سنندج 14916 60600
دانشگاه ياسوج 11733 50132
دانشگاه سيستان وبلوچستان -زاهدان 14998 60781
دانشگاه صنعتي سيرجان 14779 60162
دانشگاه لرستان -خرم اباد 17482 68641
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید. 

 

آخرین رتبه قبولی مهندسی برق شبانه نوبت دوم 1401

رتبه قبولی مهندسی برق دانشگاه های شبانه با توجه به کنکور ۱۴۰۱ در هر یک از سهمیه های مناطق به صورت زیر بوده است:

منطقه یک

آخرین رتبه قبولی مهندسی برق ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه رتبه کشوری
دانشگاه علم وصنعت ايران 1481 2337
دانشگاه صنعتي اصفهان 6013 11561
دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسی 1983 3220
دانشگاه فردوسي مشهد 6471 8508
دانشگاه اصفهان  5256 9739
دانشگاه تبريز 8456 17421
دانشگاه صنعتي شاهرود 21152 55561
دانشگاه کاشان  13755 32055
دانشگاه ياسوج 22155 58772

منطقه دو | رتبه قبولی مهندسی برق کنکور ۱۴۰۱

آخرین رتبه قبولی مهندسی برق ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه رتبه کشوری
دانشگاه علم وصنعت ايران 737 2410
دانشگاه تبريز  7327 20361
دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي  1574 4750
دانشگاه گيلان -رشت 9031 24619
دانشگاه اصفهان 3616 10500
دانشگاه مازندران -بابلسر 12296 33061
دانشگاه محقق اردبيلي 23918 62531
دانشگاه صنعتي همدان 19552 51428
دانشگاه تخصصي فناوري‌هاي نوين امل 13201 35309
دانشگاه ملاير 11388 20655

 

 

منطقه سه | رتبه قبولی مهندسی برق کنکور ۱۴۰۱

آخرین رتبه قبولی مهندسی برق ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه رتبه کشوری
دانشگاه اصفهان  2445 15507
دانشگاه گيلان -رشت  5562 28529
دانشگاه تبريز 6263 31146
دانشگاه مازندران -بابلسر 8806 40466
دانشگاه ارومیه 2673 17952
دانشگاه صنعتي سهند-تبريز 8691 20147
دانشگاه صنعتی سیرجان 6833 36331
دانشگاه گلستان -گرگان 11548 49531
دانشگاه صنعتي همدان 19943 76558
دانشگاه ولي عصر/عج /-رفسنجان 14919 60606
دانشگاه صنعتي همدان 19943 76558

 

آخرین رتبه قبولی مهندسی برق کنکور ۱۴۰۱ | دانشگاه آزاد

در دانشگاه آزاد برخلاف دانشگاه های سراسری هیچیک از سهمیه های مناطق و ایثارگری تاثیری در افزایش شانس قبولی داوطلب ندارند و ملاک ارزیابی و سنجش داوطلبان، رتبه‌ی کشوری آنهاست. اگر قصد ورود به دانشگاه ازاد را دارید، در ادامه می‌توانید از رتبه قبولی مهندسی برق کنکور داوطلبان سالهای گذشته اطلاع یابید و سپس با رتبه‌ای که خودتان کسب کرده اید مقایسه نمایید تا بدانید که احتمال قبولی‌تان چقدر است.

دانشگاه رتبه در زیرگروه تراز اکتسابی رتبه کشوری
دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات 17124 5973 44785
دانشگاه آزاد واحد تهران غرب 20471 5583 55440
دانشگاه آزاد واحد تهران شمال 18326 5742 48337
دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی 17519 5853 45550
دانشگاه آزاد واحد کرج 19576 5653 52509

  

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۱

همانطور که می دانید رشته مهندسی‌برق اولین رشته پر متقاضی کنکور ریاضی است و بیشتر داوطلبان این گروه آزمایشی مخصوصا داوطلبان آقا اولویت های اول فرم انتخاب رشته ریاضی خود را با آن تکمیل می کنند. بنابراین با توجه به رقابت سختی که برای قبولی در رشته مهندسی برق وجود دارد و از طرفی ظرفیت پذیرش محدود دانشگاه ها علی الخصوص دانشگاه های برتر روزانه، پاسخگوی تعداد متقاضیان نیست ، شما باید برای انتخاب این رشته بسیار هوشمندانه عمل کنید تا شانس پذیرش بیشتری داشته باشید. 

اطلاع از رتبه قبولی مهندسی برق در دانشگاه های مختلف برای انجام انتخاب رشته اصولی بسیار موثر است اما کافی نیست چرا که هر ساله ظرفیت پذیرش دانشگاه ها تغییر می کند و به طبع آنها رتبه های پذیرفته شده هر سال نیز متغیر است. شما باید برای انجام انتخاب رشته ای با شانس پذیرش بالا از موارد زیادی اطلاع یابید و با توجه به اینکه اطلاعات اکثر داوطلبان کنکوری برای انتخاب رشته کردن محدود است، مشاوران در این راه همراه شما هستند. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

شما عزیزان می توانید با خیالی راحت انتخاب رشته کنکور خود را با مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل بسپارید، مشاوران دانتل از تمام امور مربوط به مشاوره انتخاب رشته کنکور آگاهی دارند و انتخاب رشته شما را با توجه به علایق و شرایطی که دارید ، انجام می دهند.

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه قبولی مهندسی برق ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. رشته مهندسی برق در کدام دانشگاه ها ارائه می‌شود؟

    این رشته در تمام دانشگاه های روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیرانتقاعی، پردیس خودگردان و آزاد ارائه می‌شود.

  2. با حداکثر چه رتبه‌ای امکان قبول شدن در رشته مهندسی برق دانشگاه روزانه وجود دارد؟

    آخرین رتبه قبولی در هر یک از سهمیه های مناطق و ایثارگری متفاوت است که در این مطلب کامل بررسی شد.

  3. آخرین رتبه قبولی مهندسی برق دانشگاه آزاد چند می باشد؟

    در دانشگاه آزاد با حداکثر رتبه‌ی 70 هزار کشوری امکان قبول شدن در رشته مهندسی برق وجود دارد.

    منبع: رتبه قبولی مهندسی برق کنکور



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی برق کنکور ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی برق کنکور ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. بسیاری از داوطلبان کنکور ریاضی با هدف انتخاب رشته مهندسی برق،  در این گروه آزمایشی شرکت می کنند. داوطلبان برای اطمینان از صحت انتخاب رشته، پس از برگزاری آزمون سراسری بهتر است نسبت به رتبه‌های قبولی در سال های گذشته آگاهی داشته باشند و با دید بهتری انتخاب رشته را انجام دهند. در ادامه این مطلب قصد داریم آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی برق کنکور 1400 را در تمامی دانشگاه های سراسری و آزاد بررسی کنیم.

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی برق ۱۴۰۰ | دانشگاه سراسری

هرساله ممکن است تعداد ظرفیت و یا شرایط درج شده در دفترچه انتخاب رشته در دانشگاه های مختلف متفاوت باشد اما بهترین مرجع برای تخمین شانس قبولی، رتبه قبولی سال های گذشته می باشد از این رو در این مطلب آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی برق کنکور ۱۴۰۰ را آورده ایم. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید. 

منطقه یک

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی برق کنکور ۱۴۰۱ دارای سهمیه منطقه سه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی شریف 99
دانشگاه تهران 341
دانشگاه صنعتی اميرکبير – تهران 401
دانشگاه علم و صنعت ايران – تهران 1438
دانشگاه شیراز 2676
دانشگاه شهرکرد 3182
دانشگاه شاهد 3728
دانشگاه صنعتی خواجه نصيرالدين طوسی 2107
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل 3474
دانشگاه فردوسی – مشهد 3429
دانشگاه بجنورد 4018
دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) – قزوین 4000
دانشگاه فردوسی – مشهد 4157
دانشگاه سیستان و بلوچستان 4922
دانشگاه ایلام 8519
دانشگاه قم 8505
دانشگاه صنعتی شاهرود 15746
دانشگاه صنعتی شيراز 5094
دانشگاه اصفهان 2539 

منطقه دو | رتبه پذیرفته شدگان مهندسی برق کنکور ۱۴۰۰

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی برق کنکور ۱۴۰۱ دارای سهمیه منطقه سه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 240
دانشگاه صنعتی شريف – تهران 146
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 489
دانشگاه شهید بهشتی 568
دانشگاه صنعتی شيراز 4628
دانشگاه صنعتی خواجه نصيرالدين طوسی 925
دانشگاه علم و صنعت ايران – تهران 718
دانشگاه صنعتی اصفهان 1017
دانشگاه شیراز 2209
دانشگاه فردوسی – مشهد 3824
دانشگاه بناب 2437
دانشگاه اصفهان 2837
دانشگاه بوعلی سینا – همدان 5646
دانشگاه محقق اردبیلی – اردبیل 14734

منطقه سه

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی برق کنکور ۱۴۰۱ دارای سهمیه منطقه سه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 138
دانشگاه صنعتی شريف – تهران 51
دانشگاه صنعتی اميرکبير – تهران 126
دانشگاه شیراز 423
دانشگاه فردوسی – مشهد 819
دانشگاه فردوسی – مشهد 931
دانشگاه علم و صنعت ايران – تهران 182
دانشگاه صنعتی خواجه نصيرالدين طوسی 681
دانشگاه شهید چمران اهواز 1753
دانشگاه صنعتی سهند – تبریز 2143
دانشگاه صنعتی شيراز 1924
دانشگاه کاشان 2150
دانشگاه بناب 2261
دانشگاه بوعلی سینا – همدان 2198
دانشگاه سمنان 2825
دانشگاه اصفهان 1168
دانشگاه حکیم سبزواری – سبزوار 2961
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی برق کنکور 1400 | دانشگاه آزاد

بسیاری از داوطلبان رشته ریاضی برای افزایش شانس قبولی، انتخاب رشته دانشگاه آزاد را نیز انجام می دهند. جدول زیر تعدادی از آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی برق دانشگاه آزاد را در سهمیه ایثارگران و مناطق، نشان می دهد.

دانشگاه  سهمیه رتبه در سهمیه رتبه کشوری
دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی ایثارگران 3960 38252
دانشگاه آزاد واحد تهران غرب ایثارگران 12517 134575
دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات سهمیه مناطق 5941 10348
دانشگاه آزاد واحد تهران غرب سهمیه مناطق 14403 36702
دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی سهمیه مناطق 20940 92655
دانشگاه آزاد واحد تهران شمال سهمیه مناطق 57160 140121
دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب سهمیه مناطق 17533 83586

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۱

همانطور که می دانید رشته مهندسی‌برق اولین رشته پر متقاضی کنکور ریاضی است و بیشتر داوطلبان این گروه آزمایشی اولویت های اول فرم انتخاب رشته ریاضی خود را با آن تکمیل می کنند. بنابراین با توجه به رقابت سختی که برای قبولی در رشته مهندسی برق وجود دارد و از طرفی ظرفیت پذیرش محدود دانشگاه ها علی الخصوص دانشگاه های برتر روزانه، پاسخگوی تعداد متقاضیان نیست ، شما باید برای انتخاب این رشته بسیار هوشمندانه عمل کنید تا شانس پذیرش بیشتری داشته باشید.

در مطلب بالا سعی کردیم تعدادی از آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی برق در دانشگاه های دولتی و آزاد را در سهمیه های مختلف، ارائه دهیم. بی شک تعداد قبولی‌ها بیش از این تعداد ذکر شده در متن فوق می باشد. چنانچه مایل به دریافت تعداد قبولی‌های بیشتری می باشید می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس حاصل بفرمایید و با توجه به رتبه خود شانس قبول شدن در رشته مهندسی برق در دانشگاه مدنظرتان را تخمین بزنید.شما عزیزان می توانید با خیالی راحت انتخاب رشته کنکور خود را با مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل بسپارید، مشاوران دانتل از تمام امور مربوط به مشاوره انتخاب رشته کنکور آگاهی دارند و انتخاب رشته شما را با توجه به علایق و شرایطی که دارید ، انجام می دهند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه پذیرفته شدگان مهندسی برق می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

منبع: رتبه پذیرفته شدگان مهندسی برق



:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان مهندسی برق ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی برق پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۱ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. رشته مهندسی برق علاوه بر دانشگاه های روزانه و نوبت دوم در دانشگاه پردیس خودگردان یا همان پردیس بین الملل نیز ارائه می‌شود و علاقه‌مندان به تحصیل در این رشته و دانشگاه به شرط کسب رتبه و تراز لازم پذیرش خواهند شد. در ادامه به بررسی آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی برق پردیس خودگردان بین الملل کنکور 1401 می‌پردازیم تا شما داوطلبان عزیز با اطلاع از حدود رتبه‌ی قبولی، شانس پذیرش خود را تخمین بزنید.

 

رتبه قبولی مهندسی برق پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۱

دانشگاه پردیس خودگردان همچون سایر دانشگاه های سراسری با توجه به رتبه‌ی سهمیه دانشجو پذیرش می‌کند، در واقع اگر شما می‌خواهید وارد رشته مهندسی برق شوید، باید رتبه قبولی مهندسی برق پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۱ داوطلبان سال‌های گذشته را بررسی کنید و با مقایسه با رتبه‌ای که خودتان کسب کرده اید، شانس پذیرش‌تان را تخمین بزنید.

سهمیه های کنکور سراسری همانطورکه می‌دانید شامل سهمیه مناطق و سهمیه ایثارگری 5 درصدی و 25 درصدی است که در جداول زیر برای هر یک از این سهمیه ها، رتبه‌های قبول شدن در رشته مهندسی برق دانشگاه پردیس خودگردان را قرار داده ایم. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید. 

سهمیه 25 درصد ایثارگران

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 381
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 525

سهمیه 5 درصد ایثارگران

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 165

  

 

منطقه یک | رتبه قبولی مهندسی برق پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۱

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 2079
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 2320

منطقه دو 

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 3052

منطقه سه | رتبه قبولی مهندسی برق پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۱

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 1079
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 1835

  

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی

در کنکور ریاضی پر طرفدارترین رشته در میان داوطلبان، رشته مهندسی برق است و اکثر داوطلبان در رقابت برای ورود و تحصیل در این رشته مخصوصا در دانشگاه های روزانه هستند. همانطور که شما نیز می دانید، درصد قابل توجهی از موفقیت داوطلبان در کنکور بستگی به انتخاب رشته ریاضی آنها دارد، چه بسا داوطلبانی که در سال های گذشته با تراز عالی در دانشگاه های خوبی قبول نشدند و برعکس داوطلبانی با رتبه‌های متوسط در بهترین رشته و دانشگاه پذیرفته شده اند.

با وجود آنکه اطلاع از رتبه قبولی مهندسی برق پردیس خودگردان کنکور سال های گذشته در انجام انتخاب رشته دقیق تر موثر است اما کافی نیست و داوطلب باید علاوه بر بررسی رتبه و تراز قبولی، از ظرفیت دانشگاه ها اطلاع یابد، شرایط پذیرش هر یک از دانشگاه را بدانند، با شهریه رشته ها و دانشگاه ها آشنایی کامل داشته باشد و … که تمام این اطلاعات را مشاوری مجرب در اختیار داوطلبان قرار می دهد و یاری رسان شما در انجام و مشاوره انتخاب رشته کنکور هر چه بهتر و با شانس پذیرش بالا است.

شما برای ارتباط با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری و وقت تلفی و همچنین بدون تعیین نوبت قبلی، تماس بگیرید و از خدمات مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور بهره مند شوید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه قبولی مهندسی برق پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021  تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. رشته مهندسی برق در کدام دانشگاه پردیس خودگردان ارائه می‌شود؟

    در سال گذشته فقط دانشگاه امیرکبیر رشته مهندسی برق را در دوره پردیس خودگردان ارائه داده بود.

  2. با حداکثر چه رتبه‌ای امکان قبولی در رشته مهندسی برق دانشگاه پردیس خودگردان وجود دارد؟

    رتبه قبولی مهندسی برق پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۱ در هر یک از سهمیه ها متفاوت است که در این مطلب کامل بررسی شد.

  3. آیا دانشگاه پردیس خودگردان با رتبه کشوری دانشجو پذیرش می‌کند؟

    دانشگاه پردیس خودگردان برای پذیرش دانشجو رتبه در سهمیه داوطلبان را بررسی می‌نماید.

    منبع: رتبه قبولی مهندسی برق پردیس خودگردان کنکور



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی برق پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1402 | نظرات ()